SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zabrze oferta pracy DB Cargo Polska S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Kalkulowanie i rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych. Weryfikowanie pozostałych rozliczeń z pracownikami w zakresie zwrotu kosztów. Weryfikowanie nierozliczonych kwot wydatkowanych z kart kredytowych powierzonych pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie zaksięgowanych dokumentów w SAP w zakresie zobowiązań. Wsparcie biznesu w zakresie procesowania faktur zakupu.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: DB Cargo Polska S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kalkulowanie i rozliczanie delegacji pracowniczych krajowych i zagranicznych. Weryfikowanie pozostałych rozliczeń z pracownikami w zakresie zwrotu kosztów. Weryfikowanie nierozliczonych kwot wydatkowanych z kart kredytowych powierzonych pracownikom. Analizowanie i weryfikowanie zaksięgowanych dokumentów w SAP w zakresie zobowiązań. Wsparcie biznesu w zakresie procesowania faktur zakupu.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SAP-zakres czasu pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe(preferowane kierunki ekonomiczne), znajomość zasad rachunkowości(UOR), znajomość modułu księgowego systemu SAP, praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE, min. 2 lata doświadczenia w pracy w księgowości, mile widziana znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DB Cargo Polska S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Wolności 337, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt telefoniczny lub przesłać CV na adres e-mail, Godziny : 8.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 337
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f57666d7c4b2a68e547f9b3147b5ca7
Podobne oferty pracy
Naliczanie i sporządzanie list płac dla nauczycieli i pracowników administracyjnych (około 40 pracowników).Przygotowywanie i wysyłanie wymaganych dokumentów do ZUS i Urzędu Skarbowego.Sprawozdawczość do Urzędu Miasta, US,GUS, itp.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 - 2019-01-15 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie funduszy z różnych środków (np. agencje rozwoju regionalnego). Sporządzanie sprawozdań merytorycznych z działalności Fundacji, oraz sprawozdań finansowych wraz z przekazaniem ich do Urzędu Skarbowego i KRSu. Organizowanie zbiórek publicznych i warsztatów. Współpraca z ministerstwami, samorządami i mediami. Sprawozdania z wykonania umów z urzędami.Wymagania: wykształcenie wyższe, łatwość pozyskiwania informacji, automotywacja i skuteczność w działaniu, fundusze europejskie i krajowe, min. 2 lata stażu pracyPraca w godzinach: 08:00-16:00
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2018-12-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-10-14 - Chełm (lubelskie)
- Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych ogłasza nabór na stanowisko: inżynieryjno-techniczne w Centralnym Laboratorium (1 etat).- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła funkcję Kierownika ds. Jakości w Centralnym Laboratorium z następującymi powinnościami:1. Nadzór i odpowiedzialność za prace związane z działaniem systemu zarządzania jakością.2. Wykonywanie prac analitycznych.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty inżynieryjno-technicznego: Dyplom ukończenia studiów o profilu chemia. Wymagane doświadczenie zawodowe w laboratorium chemicznym. Dobra znajomość normy PN-EN ISO/IEC 17025 i systemu zarządzania; potwierdzona szkoleniami i posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego. Umiejętność współpracy z partnerami, a także umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Znajomość statystyki stosowanej przy walidacji metod badawczych, w tym oceny uzyskiwanych wyników testami statystycznymi. Pożądana znajomość języka angielskiego.
INSTYTUT EKOLOGII TERENÓW UPRZEMYSŁOWIONYCH - 2016-12-22 - Katowice (śląskie)
wdrażanie i utrzymanie systemu jakości, współpraca z dostawcami jakości dostaw
FABRYKA PLASTIKÓW KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa telefoniczna klientów sklepu internetowego, wysyłka zamówień
WEBSALE Sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Nowa Sól (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności:wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego,przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznychWYMAGANIA: Wykształcenie średnie/wyższe, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego,znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office,NORMA PRO- bezwzględnie wymagane, prawo jazdy kat. B, pożądane cechy kandydata: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, wysoka kultura osobista, dobra organizacja czasu pracy, sumienność, rzetelność, mile widziany samochód prywatny (rekompensata kosztów w formie ryczałtu samochodowego),budowlane-bezwzględnie budowlane
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Lubliniec (śląskie)
prowadzenie sklepu internetowego C-Store, sprzedaż na Allegro, prowadzenie i aktualizowanie strony www, prowadzenie i aktualizowanie facebooka, promowanie i reklama e-sklepu w internecie, aktualizacja produktów w programie Wf Mag, mile widziana znajomość Pfoto Shop, InDesign, Ilustrator
F.H.U KERN Tomasz Kasiłowski - 2016-03-02 - Kobyłka (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków zgodnie z jadłospisem.Oferta w ramach programu RPOWM - wsparciem mogą zostać objęte osoby bezrobotne w wieku 30 lat i więcej, należące do co najmniej jednej z poniższych grup osób: osoby powyżej 50 roku życia, osoby o niskich kwalifikacjach, osoby długotrwale bezrobotne, osoby z niepełnosprawnościami, kobiety.
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Brzesko (małopolskie)
Monitoring realizacji projektów
Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI S.C. - 2016-05-25 - Bytów (pomorskie)
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej dla wyrobów w celu zapewnienia zgodności z normami zakładu (normy zużycia surowców, opakowań, materiałów pomocniczych). Opracowanie receptur namiarowych, instrukcji technologicznych, wskaźników fizyczno-chemicznych do celów normalizacyjnych, kontroli laboratoryjnej i technologicznej, sposobów zagospodarowania użytkowych odpadów produkcyjnych. Opracowanie specyfikacji wyrobów, surowców i opakowań, danych do kart logistycznych. Opracowanie dokumentacji SAP oraz jakościowej (ISO, HACCP, BRC, IFS). Udoskonalanie technologii wyrobów w celu optymalizacji rentowności kosztów wytwarzania: opracowanie roboczej receptury, wykonywanie prób nowych wyrobów, ocena prób ofertowych surowców i opakowań. Wdrażanie produkcji nowych wyrobów: proponowanie i uzgadnianie z kierownikiem zakładu prac przygotowawczych do produkcji, nadzór technologiczny przy uruchomieniu i wdrożeniu nowych, ulepszonych wyrobów i rozwiązań technologicznych, prowadzenie doświadczeń i obserwacji w celu ustalenia terminów przydatności wyrobów. Organizowanie produkcji strzeżonych w celu ustalenie na podstawie próbnych produkcji i danych statystycznych wielkości strat technicznych w fazach produkcyjnych i w całym procesie technologicznym. Określanie parametrów technologicznych do ustalenie zdolności produkcyjnych i robocizny. Analiza realizacji założeń technologicznych w procesie produkcyjnym pod kątem doskonalenia. Udział w audytach oraz współpraca w zakresie zagadnień technologiczno-jakościowych z państwowymi organami kontroli/odbiorcami produktów. Współpraca z innymi działami firmy zgodnie z procedurami
COLIAN Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż wyposażenia biur, hoteli.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
- koordynacja pracy kierowców,- prace biurowe,- optymalizacja zleceń kierowców
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sporządzanie i kontrolowanie realizacji dostaw i montaży. Kompletowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji prac montażowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Lubartów (lubelskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
w/z
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
- publikacje treći w internecie,- obsługa stron www.,- prace biurowe,- marteting internetowy
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-10-24 - Chocianów (dolnośląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Sidra (podlaskie)
realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Rąbień AB (łódzkie)
Współudział w wykonywaniu opracowań planistycznych i strategicznych oraz programów i koncepcji z zakresu rozwoju regionalnego i planowania przestrzennego, przygotowywanie tematycznych opracowań analitycznych i studialnych, wizualizacja danych statystycznych, udział w przygotowywaniu i monitorowaniu strategii, programów rozwoju oraz opracowań planistycznych sporządzanych na poziomie regionalnym, sporządzanie rysunków, map, wykresów, diagramów ilustrujących analizy, diagnozy i przyjęte rozwiązania za pośrednictwem programów graficznych, wykonywanych w technikach numerycznych, przygotowywanie opinii do projektów przepisów oraz dokumentów krajowychi europejskich w zakresie rozwoju regionalnego, planowania przestrzennego, udział w szkoleniach, seminariach, konferencjach, w tym zagranicznych.
Mazowieckie Biuro Planowania Reg. w Warszawie odział Płock - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość html/css, komunikatywność, dokładność, mile widziana znajomość CorelDraw, MS Excell, Google Analytics. Kontakt osobisty, telefoniczny lub na e-mail: olga (at) mcj.pl
FLAVI ANETA CZOGALLA - 2017-11-22 - Gaszowice (śląskie)
dokonywanie kalkulacji wynajmu autokarów dla grup turystycznych
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
praca pod presją czasu, negocjowanie warunków zakupów i dostaw, bieżący kontakt z dostawcami, analiza stanów magazynowych, samodzielność w działaniu, kreatywność,
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Kluczbork (opolskie)
pozyskiwanie klientów eksportowych, obsługa transakcji eksportowych, obsługa zamówień;
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2019-01-07 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-11-24 - Biała Podlaska (lubelskie)