SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Rąbień AB oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
Data publikacji: 2017-09-19
Lokalizacja: Rąbień AB (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rąbień AB, powiat: zgierski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rąbień AB
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2017
Data zakończenia pracy: 09.11.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: staż 6 m-c
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie-oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP w Zgierzu, dane pracodawcy dostępne w Urzędzie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 21.09.2017
Oferta pracy ważna do: 10.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Staż w firmie MEGATREM.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie warsztatów, animacji dla dzieci, organizacja imprez, współpraca z mediami, przygotowanie planów dzialań, scenariuszy, kosztorysów, wykonywanie wystaw i ekspozycji, inicjowanie współpracy z innymi podmiotami, min.2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2017-08-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
zarządzanie wynajmem powierzchni biurowych i mieszkalnych, zarządzanie administracją budynków, organizacja napraw i remontów lokali, prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami w zakresie obsługiwanych nieruchomości, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zarządzania nieruchomościami, budowanie oraz utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie transportu krajowego i międzynarodowego, przygotowanie dokumentacji transportowej, rozliczanie faktur transportowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-06-13 - Lublin (lubelskie)
Zapoznanie z Regulaminem Pracy Grupy PSB, ogólną strukturą organizacyjną, zapoznanie z zagadnieniami związanymi z pracą e-sklepu, zapoznanie z ofertą handlową, zapoznanie z obiegiem dokumentów, obsługa klienta, udzielanie porad i pomocy klientom, wprowadzanie towarów do sklepu internetowego, dbałość i estetykę i czystość w obrębie podległego obszaru działania, zgłaszanie reklamacji ilościowych i jakościowych, archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie towarów do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
wegług wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa klienta. Organizowanie kampanii reklamowych. Sprzedaż towaru poprzez portale aukcyjne i OLX.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Lublin (lubelskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji dla jednostek samorządu terytorialnego
EMPIRIA DUO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż, kontakt z klientem zagranicznym (telefoniczny, emailowy, osobisty); zakup towaru; czynności administracyjne; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; prowadzenie negocjacji handlowych; przyjmowanie i realizacja zamówień; przygotowywanie ofert handlowych; obsługa procedur eksportowo-importowych; obsługa procesów logistycznych; inne, dodatkowe prace powierzone przez przełożonego
AVIDES.PL SP. Z O.O. - 2018-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych, sprzedaż produktów bankowych.
Bank Polska Kasa Opieki - Spólka Akcyjna - 2018-01-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Pakistanu, obsługa poczty w języku urdu, dbanie o relacje z klientami z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Józefosław (mazowieckie)
Praca przy sprzedaży i marketingu w zakresie oferowanych produktów ( stolarki okiennej, drzwiowej itp) na terenie całej Polski, przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych w postaci ofert, ulotek reklamowych, wykonywanie prezentacji audiowizualnych, przygotowywanie umów z kontrahentami, negocjacje, uczestnictwo w targach i spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- analiza zapytań ofertowych- przygotowywanie ofert oraz doradztwo dla klientów Hotelu i Restauracji (konferencje, bankiety, przyjęcia okolicznościowe) - realizacja spotkań w celu prezentacji oferty obiektu - koordynowanie i nadzór nad realizacją zleconych konferencji, bankietów, zamówień indywidualnych - odpowiedzialność za najwyższy standard obsługi w zakresie realizowanych zleceń - moderowanie strony internetowej Hotelu- ścisła współpraca z Kierownictwem Hotelu, Szefem Kuchni oraz Recepcją Hotelu w zakresie realizowanych zadań- analiza rynku, nawiązywanie kontaktów oraz budowanie relacji z klientami
Hotel Port 110 - 2016-09-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż akcesoriów meblowych, fakturowanie, dostarczanie akcesoriów do klienta, kompleksowa obsługa klienta
A.S.K."NASZE MILLENIUM" KRZYSZTOF SKWARA - 2015-11-24 - Halinów (mazowieckie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
zamawianie materiałów do produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Łuków (lubelskie)
Zapoznanie z zasadami obsługi klientów hurtowni i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie nowych kontrahentów z Chin, prowadzenie negocjacjiw języku chińskim, zamawianie towaru, koordynowanie prac w pozostałych punktach sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie min. średnie,staż pracy min. 1 rok,znajomość podstaw rachunkowości i programu Symfonia,odpowiedzialność, rzetelność, dyspozycyjność,ewidencja i księgowanie dokumentów,bieżące wsparcie zespołu księgowego.
Auto Partner Garcarek Spółka Jawna - 2015-12-15 - Ociąż (wielkopolskie)
poszukiwanie, zatrudnianie, koordynacja pracy kierowców z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Swarzędz (wielkopolskie)
obsługa systemu symfonia ERP pod katem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja urządzeń oraz ich instalacja i konfiguracja. Zmiany 8-16, 9-17, 10-18.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
według zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Wołomin (mazowieckie)
prowadzenie negocjacji handlowych, analizowanie rynku pod kątem zintensyfikowania sprzedaży, wyjazdy służbowe, przygotowanie ofert sprzedażowych
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2018-01-12 - Gdów (małopolskie)
specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Praca biurowa w firmie zajmującej się skupem zbóż; obsługa klienta; pomoc przy wprowadzaniu danych do systemu, rozliczanie klientów itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Pniewy (wielkopolskie)
-
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)