SPECJALISTA DS SPRZEDAZY I ADMINISTRACJI Legnica oferta pracy DYCKERHOFF POLSKA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAZY I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura i bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej, dowodów dostaw oraz danych do fakturyzacji sprzedaży.
Data publikacji: 2018-09-17
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: DYCKERHOFF POLSKA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gniewomierska 6, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura i bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, opracowywanie dokumentacji produkcyjnej, dowodów dostaw oraz danych do fakturyzacji sprzedaży.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAZY I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera i internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń kasowych, znajomość SAP oraz doświadczenie w pracy z klientem.Wysokość wynagrodzenia zasadniczego od podanej kwoty + premia wypłacana kwartalnie do 30% tego wynagrodzenia.
Nazwa pracodawcy: DYCKERHOFF POLSKA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
GNIEWOMIERSKA 6, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: GNIEWOMIERSKA
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.09.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgowości w spółce
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych,,PIOTROWICE II,,Spółka zo.o. - 2016-02-24 - Piotrowice (świętokrzyskie)
analiza konkurencyjności reklamodawców; Raportowanie wskaźników: Google,Webmaster Tools, dodatkowo: katalogowanie stron oraz ich optymalizacja
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa telefoniczna i emailowa klientów zagranicznych, wystawianie faktur, ofertowanie towarów
"CONSALNET" S. A. - 2017-07-21 - Wiechlice (lubuskie)
montaż i demontaż, konserwacja i przeglądy układów elektromechanicznych pojazdów szynowych, regulacja, konserwacja
Piotr Mieczkowski AUTORYZOWANA STACJA OBSŁUGI SERWIS POJAZDÓW SZYNOWYCH - 2018-08-27 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
•przyjmowanie korespondencji, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dekretacją•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•sporządzanie i obsługa listy obecności pracowników Biura•współpraca z Działem Spraw Osobowych w zakresie spraw kadrowych pracowników OT
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów AGD, tworzenie i wysyłanie ofert, wystawianie aukcji internetowych, fakturowanie
HURT AGD Piotr Trocki - 2017-10-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów ze wschodniej części Europy, sporządzanie ofert handlowych w języku ukraińskim, specyfikacji.Praca na terenie kraju, Ukrainy, Litwy oraz Łotwy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Rogoźnik (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2016-09-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-06-04 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
aktywne poszukiwanie klientów, utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, sprzedaż, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-05-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
- obsługa sekretariatu/klienta i wsparcie w zadaniach biurowych; - wsparcie działu sprzedaży oraz marketingu; - współpraca z innymi działami firmy.
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Miłosław (wielkopolskie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekretariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, dbanie o jej dobry wizerunek
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt osobisty.Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego,diagnozowanie i usuwanie awarii techniczych w zakresie sprzętu oraz sieci LAN,konserwacja urządzeń telewizji przemysłowej CCTV.
BRW Comfort Sp.z o.o. - 2016-03-10 - Andrychów (małopolskie)
praca na prdukcji przy maszynach, kontrola jakości
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pozyskiwanie towaru do sprzedazy z zagranicy, sprzedaż, eksport i import towaru sprzedaż towaru w siedzibie firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Darłowo (zachodniopomorskie)
montaż izolacji gazowej
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Paczkowo (wielkopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-26 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Kontakt telefoniczny z klientem. Sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem 4Life Direct.Wykształcenie średnie. Komunikacja i zaangażowanie.
4LIFE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Lublin (lubelskie)
sporzadzanie listy płac, wystawianie zaświadczeń, obsługa kadrowo-płacowa,
GWARANT Agencja Ochrony Spółka Akcyjna - 2016-04-04 - Opole (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Hucisko (mazowieckie)
nadzór i prowadzenie dok. biurowej, organizacja prawidłowego działania biura. Sporzadzanie podst. dokumentacji fiansowo-księgowej, obsługa interesantów, sprzedaż oferty produktowej firmy, sporządzanie rysunków w programie Auto-Cad
"ALLUX" spółka cywilna - 2017-11-18 - Konin (wielkopolskie)
Koordynowanie i nadzorowanie przewozów w transporcie międzynarodowym. Monitorowanie pracy kierowców z wykorzystaniem nowoczesnych urządzeń telematycznych. Nadzór nad dokumentacją transportową. Współpraca z klientami.
KASZYŃSKI Logistyka S.A. - 2017-06-01 - Zakroczym (mazowieckie)
j.w
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programów ArcGIS,AutoCad,umiejętność sporządzania załączników mapowych,znajomość ustaw i rozporządzeń dot.planowania przestrzennego i ochrony środowiska,pomoc przy przygotowaniu raportów o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięć,znajomość KPA,pakiet OFFICE
Earth Energy Krzysztof Krukowski Żakowice - 2015-12-03 - Kutno (łódzkie)