SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: 2 100 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-100 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNEJ OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, prawo jazdy kat. B; znajomość pakietu MS Office, Norma Pro - warunek konieczny. Pożądane cechy kandydata: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, wysoka kultura osobista, dobra organizacja czasu pracy, sumienność, rzetelność, mile widziany samochód prywatny (rekompensata kosztów w formie ryczałtu samochodowego).Obowiązki: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: a) wykonywanie przeglądów technicznych, b) dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych, c) sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu Norma Pro, d) zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie, e) nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbdnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, f) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, w tym Książki Obiektu Budowlanego, g) przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.Praca w godz. 7.30-15.30 (wt., śr., pt.) i 11.00-19.00 (pn., czw.).Zgłoszenia: CV na e-mail: hr (at) amwkwatera.pl - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe.
Nazwa pracodawcy:
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Starościńska 1, 02-516 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Starościńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi technicznej biur, hoteli i innych obiektów
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategi Social, projektowanie modułów funkcjonalnych stro www, prezentacja w siedzibie danych klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Zgierz (łódzkie)
obsługa spawarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Końskie (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka dzieci w sali zabaw.
Usługi Rekreacyjne Dla Dzieci Justyna Juszczak - 2016-06-13 - Zamość (lubelskie)
Obróbka i przygotowywanie mięsa do posiłków typu kebab.
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Karczew (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego - osób z niepełnosprawnością oraz członków ich rodzin; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2017-02-23 - Toszek (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie dokumentów, przygotowywanie dok. do księgowania, księgowanie dok., pomoc przy ksiegowaniu , ksiega przychodow i rozchodow, ewidencja podatkowa, rejestry vat, ksiegi handlowe,
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Radomsko (łódzkie)
Zajmuje się planowaniem zadań na stanowiskach szwalniczych oraz organizowaniem optymalnego przebiegu produkcji, a zwłaszcza harmonizacją działań pomocniczych i produkcyjnych. W tym krojenie produkcji i przygotowanie jej do szycia.--------------Po owocnym okresie próbnym przedłużenie umowy na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2016-08-01 - Września (wielkopolskie)
Montowanie wózków dziecięcych
BABY-MAX s.c A. Bednarska, S. Matysiak - 2017-09-19 - Kłobuck (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Chrostkowo (kujawsko-pomorskie)
prace komputerowe, promocja, reklama, prace biurowe,
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2017-08-18 - Ząbki (mazowieckie)
Prowadzenie bieżacej kontroli jakości detali, półproduktów i produktów gotowych. Dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakośći produktów. Kontrola prawidłowości działań pracowników. Ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Badania oraz weryfikacja zleceń nowych klientów przy użyciu wewnętrznych oraz zewnętrznych źródeł danych; kasyfikacja klientów zgodnie z obowiązującymi regulacjami (CIP, FSA, KYC); bieżąca obsługa oraz aktualizacja istniejącej bazy danych klientów; bieżąca konfiguracja oraz obsługa dyspozycji rozliczeniowych w licznych aplikacjach wewnętrznych; współpraca z globalnymi zespołami Account Control na bazie dziennej, w celu zapewnienia terminowej aktualizacji dyspozycji rozliczeniowych; aktywne monitorowanie zasad rozliczeniowych w celu zapewnienia poprawności instrukcji; globalna współpraca z innymi zespołami Account Control w celu zapewnienia, że nowe konta są otwierane prawidłowo, a sam proces spełnia lokalne wymogi regulacyjne, przed dokonaniem transakcji; codzienne monitorowanie procesu otwierania kont mające na celu spełnienie wymogów formalnych oraz regulacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej(teczki personalne,karty wynagrodzeń i zasilków chorobowych,ewidencja czasu pracy), sporządznie umów o prace,wystawianie świadectw pracy,sporzadzanie umów cywilno-prawnych,sporzadznie list plac,naliczanie skladek ZUS i PDOF,przygotowywanie rachunków do umów o dzieło i umów zlecenie, sporządznie deklaracji do ZUS,Urzedu Skarbowego,GUS,PEFRON,rozliczanie delegacji pracowniczych,sporządznie planów urlopowych,ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych,ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników i szkoleniami z zakresu BHP, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,sporządznie wymaganych przepisami sprawozdań,zestawień i raportów.
T.I.M.O Accounting Sp.Zo.o - 2017-03-07 - Sochaczew (mazowieckie)
Praca przy kontenerach: czyszczenie kontenerów, malowanie i oklejanie kontenerów, sprzątanie stanowiska pracy. Praca w godz.: 6:00-12:00, około 140 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
-kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych pod względem fizykochemicznym,-weryfikacja zgodności otrzymanych wyników z normami oraz wymaganiami specyfikacji,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz tworzenie dokumentacji jakościowej, -udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w trakcie kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań, -kontrola nad odczynnikami niezbędnymi do wykonywania prac laboratoryjnych,-uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Żory (śląskie)
SZCZEPIENIE,SADZENIE,PIKOWANIE,OCZYSZCZANIE, PAKOWANIE SADZONEK KWIATOWYCH
WENIRA SP. Z O.O. - 2017-01-27 - Domaniów (dolnośląskie)
Prowadzenie bilansów, kosztorysowanie ofert, prawidłowa realizacja projektu, obliczanie zapotrzebowania materiałów z projektów, zaopatrzenie budowy w materiały wg zapotrzebowania, logistyka materiałów. Praca dwuzmianowa w godz. 7.30-18.00 od poniedziałku do piątku (1 sobota w miesiącu pracująca) w Bielsku-Białej.
Eurogips Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego. kontrola i realizacja zleceń. Techniczne wsparcie dla klienta.
INTER-TURBO SPÓŁKA CYWILNA MAREK JASIOK, BŁAŻEJ MICHALIK - 2015-12-07 - Nakło (śląskie)
Planowanie, koordynacja i nadzór nad zamówieniami materiałów w firmie budowlanej.Koordynowanie procesów zaopatrzenia , dystrybucji i magazynowania dostaw.Negocjowanie cen z dostawcami i utrzymywanie ciągłości dostaw.
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "SIMS" S. NALBERCZYŃSKI - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prawidłowe i terminowe naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń dla pracowników prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników oraz dokumentacji płacowej sporządzanie i przekazywanie w określonym przepisami terminie deklaracji oraz raportów do ZUS pomoc w przygotowywaniu w obowiązujących terminach danych, informacji i sprawozdań z zakresu zatrudnienia, wynagrodzeń, m.in.: sprawozdania DG-1, PFRON, deklaracji ZUS, PIT wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, zarobkach, świadectw pracy przygotowywanie niezbędnych zestawień z zakresu obsługi kadrowo-płacowej i wynagrodzeń rozliczanie czasu pracy prowadzenie akt osobowych rozliczenia i zestawienia, raportowanie związane z fakturami wystawianie i rozliczanie zleceń współpraca z innymi działami
GOPAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Rogowiec (łódzkie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie procesów logistycznych na terenie UE,Afryki,Rosji,Ukrainy.Przygotowywanie dokumentów wymaganych przy odprawach celnych,odprawach wewnątrzwspólnotowych,CMR,CIM.Koordynacja procesów transportowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Przemyśl (podkarpackie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- ROZLICZENIA CZASU PRACY PRACOWNIKÓW,- RZETELNA I TERMINOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, PRACOWNIKÓW ORAZ KANDYDATÓW,- BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE BAZY PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- REKRUTACJA I SELEKCJA KANDYDATÓW,- UDZIELANIE INFORMACJI O WOLNYCH MIEJSCACH PRACY,- REALIZACJA PROCESU ZATRUDNIENIA,- ADMINISTRACJA PROGRAMAMI BONUSOWYMI ORAZ UBEZPIECZENIEM DLA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH,- SPORZĄDZANIE RAPORTÓW.
TRENKWALDER BENEFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)