SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, JĘZYK ANGIELSKI, K/M Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, JĘZYK ANGIELSKI, K/M
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-09-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: prowizja od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA, JĘZYK ANGIELSKI, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik biura podróży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.10.2017
Data zakończenia pracy: 20.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik biura podróży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, umiejętności: obsługa podstawowych programów komputerowych, średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, obowiązki: sprzedaż wycieczek organizowanych zarówno przez pracodawcę jak i innych touroperatorów, obsługa klientów, praca jednozmianowa, w godzinach 10-18.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.09.2017
Data dodania oferty pracy: 19.09.2017
Oferta pracy ważna do: 07.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
W/g zawodu.
Enerko Energy Sp. z.o.o., ul. Staszica 1/115, Kielce - 2017-08-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie i koordynacja dokumentacji ISO dla Pionu Badawczo-Rozwojowego, tłumaczenie dokumentacji technicznej i opisów technicznych urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kontrola danych transakcyjnych, współpraca z zespołami finansowymi, prowadzenie raportów podatkowych, kontrola poprawności prowadzonych transakcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Kraków (małopolskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA ROZWIJANIE SPRZEDAŻY, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH. KLIENTEM DOCELOWYM SĄ FIRMY I INSTYTUCJE DLATEGO KONIECZNE JEST DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM, WYSOKA MOTYWACJA ORAZ UPÓR W DĄŻENIU DO CELU.OFERUJEMY ATRAKCYJNY SYSTEM MOTYWACYJNY Z PROWIZJĄ OD REALIZOWANEJ SPRZEDAŻY ORAZ NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY (SAMOCHÓD, LAPTOP, TELEFON)
Dalimex sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
DOZÓR I OCHRONA POWIERZONEGO MIENIA
COMPLEX SP Z O.O. - 2017-08-07 - Brzeg (opolskie)
współpraca z kontrahentami i pośrednikami związanymi z dostawą towarów, opracowywanie tras transportu, wymagane 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-06-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów.; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-15 - Opole (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
Wymagana znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert, zdobywanie nowych klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Rybnik (śląskie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Dzierzgoń (pomorskie)
realizacja zadań związanych z procesem, kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamknietych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniamiresortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
MELIOR INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Raszyn (mazowieckie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-12-14 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-03-01 - Filipów (podlaskie)
obsługa komputera, tworzenie ofert, obsługa korespondencji, oferta przeznaczona dla ośób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
"BAŁKANKAR POLSKA" SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- organizacja aktywnej sprzedaży- tworzenie i składanie ofert handlowych- dobór i typowanie części zamiennych- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie i rozwijanie kontaktów handlowych
GRAVIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-13 - Lipnik (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office, samodzielność działania; Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu w zakresie: odbierania telefonów, rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur zakupu oraz dbałość o ich szczegółowy odpis, ewidencja faktur zakupu oraz operacji bankowych na rachunkach Spółki w programie Symfonia Handel, wystawianie faktur sprzedaży, korygujących oraz not korygujących, tworzenie zestawień na potrzeby Prezesa Zarządu, tworzenie ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników, ewidencja umów, zleceń i zamówień, wykonywanie przelewów bankowych, prowadzenie kasy złotówkowej oraz walutowej, ewidencja zaliczek pracowniczych, redagowanie pism, zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe oraz gospodarcze; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Połchowo (pomorskie)
Oferujemy: • zróżnicowane i ciekawe projekty i zadania, • pracę na pełny etat w dynamicznie rozwijającej się firmie wśród przyjaznych i zaangażowanych ludzi, • dofinansowanie do karty Multisport, • ofertę dodatkowego ubezpieczenia grupowego Twoje zadania to: • pełna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, • obsługa umów cywilno-prawnych, • obsługa kadrowo-płacowa obcokrajowców, • sporządzanie list płac, rachunków, • rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie
Lars Laj - 2018-03-02 - Dobra (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Namysłów (opolskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MINIMUM PODSTAWOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/4;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interakrywnych;kreowanie i planowanie strategii kampanii marketingowych;projektowanie graficzne
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Częstochowa (śląskie)