SPECJALISTA DS.KRĘGÓW WSPARCIA Jarosław oferta pracy Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DS.KRĘGÓW WSPARCIA
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: - tworzenie koalicji sojuszników z lokalnych organizacji, instytucji, autorytetów, która będzie ważnym zapleczem, wsparciem, głosem i sprzymierzeńcem zmiany na poziomie lokalnym,- prowadzenie we współpracy z koalicją kampanii społecznej przybliżającej tematykę osób z NI wśród społeczności lokalnej,- budowanie wokół osób z NI kręgów wsparcia,- poszukiwanie w środowisku lokalnym uczestników do kręgów wsparcia,- prowadzenie indywidualnych rozmów z potencjalnymi zainteresowanymi wspieraniem konkretnych osób z NI,- systematyczne monitorowanie i motywowanie każdego kręgu wsparcia,- ścisłą współpraca ze specjalistą ds. rodzin i specjalistą ds. testowania modelu,- przekazywanie sprawozdań z prowadzonych działań według wzoru przekazanego przez pracodawcę,WYMAGANIA:Wykształcenie wyższe (praca socjalna, psychologia, pedagogika, socjologia i pokrewne) - Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w środowisku,- Ambicja i zaangażowanie,- Nastawienie na współpracę,- Kompetencje interpersonalne,KONTAKT Z PRACODAWCĄ 16 621 53 78 wew. 126j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Data publikacji: 2018-10-24
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wilsona 6a, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tworzenie koalicji sojuszników z lokalnych organizacji, instytucji, autorytetów, która będzie ważnym zapleczem, wsparciem, głosem i sprzymierzeńcem zmiany na poziomie lokalnym,- prowadzenie we współpracy z koalicją kampanii społecznej przybliżającej tematykę osób z NI wśród społeczności lokalnej,- budowanie wokół osób z NI kręgów wsparcia,- poszukiwanie w środowisku lokalnym uczestników do kręgów wsparcia,- prowadzenie indywidualnych rozmów z potencjalnymi zainteresowanymi wspieraniem konkretnych osób z NI,- systematyczne monitorowanie i motywowanie każdego kręgu wsparcia,- ścisłą współpraca ze specjalistą ds. rodzin i specjalistą ds. testowania modelu,- przekazywanie sprawozdań z prowadzonych działań według wzoru przekazanego przez pracodawcę,WYMAGANIA:Wykształcenie wyższe (praca socjalna, psychologia, pedagogika, socjologia i pokrewne) - Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w środowisku,- Ambicja i zaangażowanie,- Nastawienie na współpracę,- Kompetencje interpersonalne,KONTAKT Z PRACODAWCĄ 16 621 53 78 wew. 126j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.KRĘGÓW WSPARCIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: praca socjalna
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychologia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: wyższe (w tym licencjat), kierunek: socjologia
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Wilsona 6a, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Adres strony pracodawcy: http://www.psoni-jaroslaw.org.pl/
Ulica pracodawcy: Wilsona
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista poradnictwa psychospołecznego i rodzinnego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.10.2018
Data dodania oferty pracy: 24.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczne negocjowanie terminu spłat zadłużenia, prowadzenie działań windykacyjnych z wykorzystaniem narzędzie przewidzianych w procedurze spółki, monitorowanie spłat, obsługa korespondencji, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, realizacja zadań ilościowych i jakościowych, aktualizacja bazy adresowej dłużników, współpraca z innymi działami w celu rozwiązania zapytań klientów.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo techniczno-handlowe klientom firmy, dobór odpowiednich produktów z gamy oferowanej przez przedsiębiorstwo, prowadzenie ewidencji działu handlowo-technicznego
"EKONSTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-26 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
* Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów * Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży* Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2017-07-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
pomoc i doradzanie klientom przy nabywaniu towaru, pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie zleceń
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Góra (dolnośląskie)
Specjalista do spraw ubezpieczeń (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Tychy (śląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta (telefoniczna), sporządzanie raportów, bieżąca obsługa zleceń, utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi firmy.
"FLOTA GLASSERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa księgowa, prowadzenbie ewidencji depozytów mieszkańców, obsługa kadrowo-płacowa.
Caritas Diecezji Ełckiej - 2016-02-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Ręczne wyrabianie masy karmelowej, dozowanie dodatków zgodnie z recepturą, układanie wzoru zgodnie ze specyfikacją, odbiór produktów ze stołu, uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej, utrzymywanie stanowiska pracy we właściwym stanie technicznym i higienicznym.
Dagny sp. z o.o. - 2017-06-19 - Nysa (opolskie)
-prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej;-prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników;-opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych;-kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy;-prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.);-sporządzanie listy płac;-opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych;-rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS;-przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami;-prowadzenie dobrowolnych ubezpieczeń pracowniczych;-prowadzenie raportu kasowego, realizacja przelewów bankowych;-prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego i IODO;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;-sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestrów umów;-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2018-09-04 - Gorzyce (śląskie)
Nadzór nad organizacją i przestrzeganiem przepisów BHP na terenie prowadzenia budowy.
ENERGOMONTAŻ-POŁUDNIE KATOWICE - 2016-03-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
monter instalacji wod-kan
AQUASERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Chrzanów (małopolskie)
PAKOWANIE I KOMISJONOWANIE ODZIEŻY
kontakt przez OHP - 2017-06-26 - Stryków (łódzkie)
ogólny nadzór i odpowiedzialność za montaż elementów prefabrykatów. Przygotownie technologiczne do montażu. Wdrażanie nowych technologii
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów "PREFABET - BIAŁE BŁOTA" S.A. - 2016-05-30 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Koło (wielkopolskie)
opracowanie ogólnych założeń strategii marketingowej na rynki wschodnie (Ukraina, Rosja, Kazachstan)analiza rynku pod kątem potrzeb klientówopracowanie, planowanie i wdrażanie nowych metod promocjinawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracyprzygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Pass (mazowieckie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
realizowanie planów sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie bezpośrednich kontaktów handlowych z klientami (m.in. urzędy miast, urzędy gmin, PKP), pozyskiwanie nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej, prezentowanie aktualnych promocji i kampanii sprzedażowej, sporządzanie raportów i analiz, negocjowanie warunków handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy.Firma oferuje: zatrudnienie w firmie o rosnącej pozycji na rynku, prowizję od sprzedaży, niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy, duże możliwości rozwoju w obszarze sprzedażowym
Keystone Consulting Sp. Z o.o. - 2017-10-10 - Bytom (śląskie)
sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowe, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;sprawdzenie 8i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnychdo Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Współpraca z firmami z rynków UE i Europy Wschodniej, praca z kierowcami, sczytywanie kart kierowców, kompletowanie dokumentacji przewozowej i organizacja techniczna transportu w przewozach międzynarodowych. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, znajomość programów MS OFFICE, TACHO SPEED, znajomość dokumentacji transportowej, bardzo dobra znajomość prawa transportowego, prawo jazdy kat B, min 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, biegła znajomość jęz. ukraińskiego, podstawowa znajomość jęz. rosyjskiego i angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji HACCP,GMP,GHP, IFS, BRC. Nadzór nad funkcjonowaniem zakładu: realizacja planu kontroli i badań. Tworzenie specyfikacji produktów. Opracowywanie prawidłowego znakowania produktów. Przygotowywanie planów audytów. Prowadzenie szkoleń wewnętrznych. Kontrola stanu sanitarnego i higieny produkcji.
TenSmak Wojtkowscy Spółka Jawna - 2017-08-17 - Łochów (mazowieckie)
telefoniczna i bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaz części motocyklowych, przyjmowanie pojazdów do serwisu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Milanówek (mazowieckie)
tworzenie szablonów allegro, banerów reklamowych, budowa sklepu internetowego, dbanie o estetykę i wizerunek strony sklepu internetowego, e-handel na allegro
"ALEXA 101" Aleksandra Jakóbik - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo, realizacja planów sprzedażowych. Sprzedaż aparatury laboratoryjnej i materiałów pomocniczych oraz odczynników chemicznych do analiz chemicznych. Miejsce pracy: teren Polski.
Labindex Spółka Cywilna - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientami, sporządzanie dokumentów sprzedaży, wydawanie pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sztum (pomorskie)
1. Obsługa procesu naboru wniosków2. Doradztwo i prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowania projektów3. Obsługa kancelaryjna posiedzeń organów LGDSzczegółowy zakres obowiązków dostępny na stronie : www.plaskowyz.pl
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Płaskowyż Dobrej Ziemi - 2016-04-20 - Kietrz (opolskie)
Wykształcenie prawnicze; min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość j. angielskiego; umiejętność pracy w zespole, zdolność twórczego myślenia; zakres obowiązków: sporządzanie i weryfikacja umów, przeprowadzanie kontroli wew. w Ośrodku, bieżący monitoring zmian w prawie, redagowanie dokumentów w jęz. polskim i angielskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Gliwice (śląskie)