SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Piotrków Trybunalski oferta pracy PIOTRKOWSKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU SKLEJEK SP. Z O.O.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych, naliczaniw wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentacji do ZUS, GUS, US, PFRON,ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.

Data publikacji: 2019-01-10

Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)

Pracodawca: PIOTRKOWSKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU SKLEJEK SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
ROOSEVELTA 28, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych, naliczaniw wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie dokumentacji do ZUS, GUS, US, PFRON,ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wyn. brutto: 2400,00 zł. +premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie min. 1 rok w dziale kadr i płac, znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, mile widziana znaj. programu OPTIMA

Nazwa pracodawcy:
PIOTRKOWSKIE ZAKŁADY PRZEMYSŁU SKLEJEK SP. Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Adres pracodawcy:
ROOSEVELTA 28, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski

Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski

Ulica pracodawcy: ROOSEVELTA

Numer budynku pracodawcy: 28

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 10.01.2019

Oferta pracy ważna do: 09.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, praca na terenie całej Polski
"NILOS POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. WĘGIERSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO (NR REF. SBO/HU/2019) (WARSZAWA) K/M - do 5 000 PLN

sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Zgodnie z kartą stażu - aktywne wspieranie sprzedaży usług porządkowych, pozyskiwanie i obsługa klientów. I zmiana
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 1 017,4 PLN

Staż z RPO na 3 miesiące dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul: Kormoranów 38GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, kreatywność
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Legnica (dolnośląskie)

MONTER ŻALUZJI - 2 500 - 3 500 PLN

Zakładanie żaluzji, rolet
POLROLL Bramy Rolety - 2016-06-06 - Pniewy (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. AUTOMATYZACJI I ROBOTYZACJI - 4 000 - 8 500 PLN

Wykonywanie prewencji robotów i systemów sterowania, analizowanie problemów, nadzór nad linią produkcyjną.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 3 500 PLN

przygotowanie produkcji, ofertowanie, kosztorysowanie, rozliczanie budowy, samodzielna organizacja pracy własnej
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Golasowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I TRANSPORTU - od 2 600 PLN

dokonywanie zakupów na podstawie zaopatrzenia, utrzymywanie pojazdów w stałej gotowości eksploatacyjnej, transport i obsługa sceny mobilnej zgodnie ze zleceniami klientów prowadzenie rozliczeń finansowych z dokonywanych zakupów
Zielonogórski Ośrodek Kultury - 2017-11-23 - Zielona Góra (lubuskie)

KURIER - od 2 100 PLN

Dostarczanie przesyłek kurierskich
Usługi Transportowe Tomasz Redwanowski w Ciechanowie - 2018-10-03 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 200 PLN

kompletacja zamowień, obsługa klienta -telefonicznie
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - DZIAŁ KLIMATYZACJI - do 3 000 PLN

Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 000 PLN

Obsługa social media, akcji marketingowych, nawiązywanie kontaktów, sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ODZYSKIWANIA SUROWCÓW WTÓRNYCH (Z) - do 2 000 PLN

kontakt z kilientami z Ukrainy, wysyłka na Ukrainę.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

Obsługiwanie klientów, poczty meilowej, obsługa interwencji i reklamacji, analizowanieprawidłowości wprowadzanych danych do systemu, monitorowanie statusów przesyłek, obsługa telefoniczna.
InPost S.A. - 2017-11-24 - Łazy (mazowieckie)

OPIEKUN MOBILNY - do 15 PLN

Usługi opiekuńcze w miesjcu zamieszkania podopiecznej
Fundacja "LEONISZKI" - 2018-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA SEO/SEM - od 2 100 PLN

zwiększenie bezpłatnego ruchu organicznego pochodzącego z wyszukiwarek internetowych, tworzenie i optymalizacja stron www, tworzenie i dodoawanie treści na strony, tworzenie słów kluczowych, pozyskiwanie backlinków
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNACJI - od 3 490 PLN

koordynacja i realizacja zamówień projektowych,rekrutacja pracowników,nadzór i kompleksowe prowadzenie dokumentachi projektowej,kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników,rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych,obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK - od 2 000 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH - 2 100 - 3 000 PLN

Naprawa maszyn rolniczych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne "AGRO-TIM" Sp. z o. o. - 2018-11-28 - Brzezina (opolskie)

POMOC KUCHNI - od 2 300 PLN

- wstępna obróbka warzyw, mięsa, ryb- pakowanie- czyszczenie sprzętów
PERFECT PLUS Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA GASTRONOMICZNEGO - 2018-06-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DZIAŁU TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNEGO ( 170J) - 2 000 - 2 300 PLN

Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)


Wybierz miejscowość