SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO (NR REF. SBO/HU/2019) (WARSZAWA) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO (NR REF. SBO/HU/2019) (WARSZAWA) K/M

Wynagrodzenie: do 5 000 PLN

Zakres obowiązków: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.

Data publikacji: 2019-01-30

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO (NR REF. SBO/HU/2019) (WARSZAWA) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka węgierskiego na poziomie C1 (warunek konieczny), w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.[Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SBO/HU/2019" - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe, telefonicznie: 22 243 33 07]

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 30.01.2019

Oferta pracy ważna do: 11.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI(NR 1171) - od 2 500 PLN

Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY - od 1 850 PLN

- współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów,- współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań,- bieżące monitorowanie postępu rzeczowo-finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników;- koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatność i harmonogramów płatności,- analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych,- samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z wytycznymi i zasadami,- tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania. Kontakt tel. 413107090, e-mail: biuro (at) epi.org.pl
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

obsługa telefoniczna i mailowa klientów, przygotowywanie zamówień do realizacji, obsługa sstemu informatycznego
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

prowadzenie procesu udzielania zamówień w GK ENEA, zgodnie z obowiązującymi regulacjami w szczególności:a.współpraca z jednostkami/komórkami organizacyjnymi w procesie wykonywania zamówień;b.uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji przetargowych;c.kompleksowe prowadzenie dokumentacji procesu zakupowego;d.koordynowanie bieżącej współpracy podmiotów procesu udzielania zamówień;e.prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej;f.inicjowanie i uczestnictwo w szkoleniach z zakresu problematyki zamówień;wspomaganie i współpraca z jednostkami/komórkami organizacyjnymi w zakresie standaryzacji zakupów.
ENEA WYTWARZANIE SP. Z O.O - 2015-11-26 - Jastrowie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 060 PLN

zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-04 - Rogoźno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REKONSTRUKCJI I EDUKACJI - od 3 000 PLN

opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BUDOWY WIERTNI - od 2 000 PLN

Nadzór nad pracami budowlanymi, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie kosztorysów prowadzonych robót, organizacja i pozyskiwanie pracy grupy budowlanej. Sporadyczne wydanie dyspozycji w terenie i dostarczenie dokumentacji na terenie Polski.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-02-10 - Racibórz (śląskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - 2 000 - 2 500 PLN

nauczanie matematyki
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Gołańczy - 2016-08-25 - Gołańcz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I PR - od 2 500 PLN

przygotowywanie materiałów promocyjnych, prowadzenie kompani w mediach, promowanie firmy, organizacja i udział w konferencjach, analiza danych pod kątem szans dla rozwoju firmy,
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 200 PLN

Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA W REFERACIE FUNDUSZY STYPENDIALNYCH I EWIDENCJI PROJEKTÓW - NA CZAS ZASTĘPSTWA - 2 900 - 3 480 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 300 PLN

1.Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2.Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3.Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4.Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5.Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6.Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7.Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-01-04 - Brzeszcze (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - do 4 210 PLN

Kontrola standardów jakości w przedsiębiorstwie, kontrolowanie jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, nadzór nad realizacją procedur GHP, nadzór nad realizacja systemu HACCP, zapewnienie właściej jakości produktów wprowadzanych do sprzedaży i ich dobrego oznakowania.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
PERINO Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Nowy Konik (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 774,96 PLN

a) bieżącą obsługę klientów firmy poprzez: - kontakt z klientami firmy przez telefon, oraz bezpośrednio w siedzibie klienta; - dokonywanie aktywnej sprzedaż produktów firmy; - przyjmowanie oraz realizację zamówień od klientów (głównie przez telefon); - doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do potrzeb klienta.b) Pozyskiwanie nowych klientów poprzez: - wyszukiwanie klientów bezpośrednio w terenie, oraz poprzez dostępne media; - dokonywanie u potencjalnych klientów tzw. analizy potrzeb, która ma na celu ustalenie u klienta asortymentu, poziomu cen, wielkości sprzedaży; - przygotowywanie ofert handlowych dla potencjalnych klientów; - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, oraz budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z klientami.c) Raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

obsługa sekretariatu biura zarządu, nadzór nad korespondencją, obsługa
NOWY SZPITAL w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CHORWACKIM (NR REF. SP/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 000 PLN

bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego, kontakt z klientami z rynku chorwackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

współpraca z kontrahentami na linii Polska- Azerbejdżan. Sprawy eksportu i importu. Minimum 3 lata doświadczenie w zawodzie. Biegła znajomość j. rosyjskiego oraz j. tureckiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Białobrzegi (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

- obsługa klientów indywidualnych;- pozyskiwanie nowych klientów;- tworzenie ofert handlowych;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OPERACYJNYCH (RATOWNICTWO MEDYCZNE/PIELĘGNIARSTWO) - od 2 500 PLN

Zarządzanie opiekunkami zatrudnionymi w firmie, kontakt z klientem, podstawowa opieka pacjentem. Ratownictwo medyczne/Pielęgniarstwo.
SERVITUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ(I) - od 2 100 PLN

obsługa klienta, wypisywanie polis, wykonywanie kalkulacji ubezpieczeniowej, rejestrowanie wypowiedzeń, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie obecnych
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Zalasowa (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

SPRZEDAZ PRZEZ INTERNET ODŻYWEK DLA SPORTOWCÓW ORAZ SUPLEMENTÓW DIETY
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA"HERKULES" TANIE ODŻYWKI EKSPORT-IMPOTR MATEUSZ MICHALSKI - 2016-08-02 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNA, SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ, WPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK POCZTOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE,ZNAJOMOŚĆ OUTLOOK, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - do 2 500 PLN

Sporządzanie dokumentów administracyjnych, spisywanie wniosków kredytowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA - od 1 900 PLN

Realizacja zadań z zakresu usług i instrumentów rynku pracy (kompleksowa realizacja szkoleń, kursów, rozliczanie bonów szkoleniowych, kosztów przejazdu, dodatków aktywizacyjnych, środków KFS).Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12803037?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU - 4 000 - 5 000 PLN

Obsługa spedycyjna istniejącej bazy klientów firmy. Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych. Realizacja założonych budżetów. Planowanie, monitorowanie realizacji zleceń oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Koordynacja zmian awizacji załadunków i rozładunków. Bieżące działania administracyjne związane z działalnością firmy, obiegiem dokumentów i obsługą korespondencji. CV i list motywacyjny wysłać na adres: msz (at) star-polska.com.pl kontakt tel. 667 650 803
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

SPECJALISTA/AGENT DS. NIERUCHOMOŚCI - od 4 000 PLN

Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)


Wybierz powiat