SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO (NR REF. SBO/HU/2019) (WARSZAWA) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO (NR REF. SBO/HU/2019) (WARSZAWA) K/M
Wynagrodzenie: do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
Data publikacji: 2019-01-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO (NR REF. SBO/HU/2019) (WARSZAWA) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka węgierskiego na poziomie C1 (warunek konieczny), w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.[Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SBO/HU/2019" - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe, telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 30.01.2019
Oferta pracy ważna do: 11.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów,- współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań,- bieżące monitorowanie postępu rzeczowo-finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników;- koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatność i harmonogramów płatności,- analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych,- samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z wytycznymi i zasadami,- tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania. Kontakt tel. 413107090, e-mail: biuro (at) epi.org.pl
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa telefoniczna i mailowa klientów, przygotowywanie zamówień do realizacji, obsługa sstemu informatycznego
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie procesu udzielania zamówień w GK ENEA, zgodnie z obowiązującymi regulacjami w szczególności:a.współpraca z jednostkami/komórkami organizacyjnymi w procesie wykonywania zamówień;b.uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji przetargowych;c.kompleksowe prowadzenie dokumentacji procesu zakupowego;d.koordynowanie bieżącej współpracy podmiotów procesu udzielania zamówień;e.prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej;f.inicjowanie i uczestnictwo w szkoleniach z zakresu problematyki zamówień;wspomaganie i współpraca z jednostkami/komórkami organizacyjnymi w zakresie standaryzacji zakupów.
ENEA WYTWARZANIE SP. Z O.O - 2015-11-26 - Jastrowie (wielkopolskie)
zgodny z pracą w Dziale Handlowym
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-03-04 - Rogoźno (wielkopolskie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie kosztorysów prowadzonych robót, organizacja i pozyskiwanie pracy grupy budowlanej. Sporadyczne wydanie dyspozycji w terenie i dostarczenie dokumentacji na terenie Polski.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Piła (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-02-10 - Racibórz (śląskie)
nauczanie matematyki
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Gołańczy - 2016-08-25 - Gołańcz (wielkopolskie)
przygotowywanie materiałów promocyjnych, prowadzenie kompani w mediach, promowanie firmy, organizacja i udział w konferencjach, analiza danych pod kątem szans dla rozwoju firmy,
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Odpowiadanie na pytania klientów wysyłane drogą mailowa (kliencxi krajowi i zagraniczni) -odbieranie telefonów i telefoniczna obsługa klientów (głównie klienci krajowi) - wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych-zadania związane z obsługa zamówień (zamawianie kuriera, ustalanie adresów dostaw, dodawanie numerów trackingowych do zamówień) -pomoc w ogólnie pojętych pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Częstochowa (śląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
1.Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2.Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3.Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4.Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5.Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6.Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7.Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2018-01-04 - Brzeszcze (małopolskie)
Kontrola standardów jakości w przedsiębiorstwie, kontrolowanie jakości surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, nadzór nad realizacją procedur GHP, nadzór nad realizacja systemu HACCP, zapewnienie właściej jakości produktów wprowadzanych do sprzedaży i ich dobrego oznakowania.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
PERINO Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Nowy Konik (mazowieckie)
a) bieżącą obsługę klientów firmy poprzez: - kontakt z klientami firmy przez telefon, oraz bezpośrednio w siedzibie klienta; - dokonywanie aktywnej sprzedaż produktów firmy; - przyjmowanie oraz realizację zamówień od klientów (głównie przez telefon); - doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do potrzeb klienta.b) Pozyskiwanie nowych klientów poprzez: - wyszukiwanie klientów bezpośrednio w terenie, oraz poprzez dostępne media; - dokonywanie u potencjalnych klientów tzw. analizy potrzeb, która ma na celu ustalenie u klienta asortymentu, poziomu cen, wielkości sprzedaży; - przygotowywanie ofert handlowych dla potencjalnych klientów; - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, oraz budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z klientami.c) Raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chorzów (śląskie)
Specjalista BHP
''PARTNER'' Usługi w Dziedzinie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Marian Juszczyk - 2015-11-09 - Świerże Górne (mazowieckie)
obsługa sekretariatu biura zarządu, nadzór nad korespondencją, obsługa
NOWY SZPITAL w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego, kontakt z klientami z rynku chorwackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z kontrahentami na linii Polska- Azerbejdżan. Sprawy eksportu i importu. Minimum 3 lata doświadczenie w zawodzie. Biegła znajomość j. rosyjskiego oraz j. tureckiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Białobrzegi (mazowieckie)
- obsługa klientów indywidualnych;- pozyskiwanie nowych klientów;- tworzenie ofert handlowych;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Zarządzanie opiekunkami zatrudnionymi w firmie, kontakt z klientem, podstawowa opieka pacjentem. Ratownictwo medyczne/Pielęgniarstwo.
SERVITUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, wypisywanie polis, wykonywanie kalkulacji ubezpieczeniowej, rejestrowanie wypowiedzeń, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie obecnych
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Zalasowa (małopolskie)
SPRZEDAZ PRZEZ INTERNET ODŻYWEK DLA SPORTOWCÓW ORAZ SUPLEMENTÓW DIETY
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA"HERKULES" TANIE ODŻYWKI EKSPORT-IMPOTR MATEUSZ MICHALSKI - 2016-08-02 - Dębica (podkarpackie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNA, SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ, WPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK POCZTOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE,ZNAJOMOŚĆ OUTLOOK, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie dokumentów administracyjnych, spisywanie wniosków kredytowych, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Realizacja zadań z zakresu usług i instrumentów rynku pracy (kompleksowa realizacja szkoleń, kursów, rozliczanie bonów szkoleniowych, kosztów przejazdu, dodatków aktywizacyjnych, środków KFS).Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12803037?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
Obsługa spedycyjna istniejącej bazy klientów firmy. Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych. Realizacja założonych budżetów. Planowanie, monitorowanie realizacji zleceń oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Koordynacja zmian awizacji załadunków i rozładunków. Bieżące działania administracyjne związane z działalnością firmy, obiegiem dokumentów i obsługą korespondencji. CV i list motywacyjny wysłać na adres: msz (at) star-polska.com.pl kontakt tel. 667 650 803
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)