SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Szczecin oferta pracy TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNA, SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ, WPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK POCZTOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE,ZNAJOMOŚĆ OUTLOOK, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
Data publikacji: 2016-04-01
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNA, SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ, WPROWADZANIE DANYCH DO PROGRAMU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ, OBSŁUGA PRZESYŁEK POCZTOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE,ZNAJOMOŚĆ OUTLOOK, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Nazwa pracodawcy:
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Branża budowlana
ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS.Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS.Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy.Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli.Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników, kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie do ubezpieczeń społecznych ZUS uczestników, naliczanie składek.Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Chełmie w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczenia zdrowotnego uczestników.Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych.Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów pracowników.Prowadzenie sekretariatu CIS.Zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS.Przygotowywanie procedur zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
Centrum Integracji Społecznej w Chełmie - 2018-10-10 - Chełm (lubelskie)
bieżące przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników. zgłaszanie wniosków w celu poprawy warunków bhp i środowiska pracy.udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz monitorowanie zagrożeń zawodowych.przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy.udział w opracowywaniu procedur awaryjnych.przeprowadzanie szkoleń wstępnych (instruktaży ogólnych) w zakresie bhp i p.poż.przeprowadzanie czynności związanych z ustalaniem okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, opracowywanie wniosków wynikających z badania okoliczności i przyczyn wypadków oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy.udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju w zakresie rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy.doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru środków ochrony zbiorowej lub indywidualnej. nadzór nad realizacją nakazów i zaleceń organów kontrolnych z zakresu bhp.prowadzenie dokumentacji dotyczącej bhp.
KGHM "METRACO" S.A. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-06-05 - Złotów (wielkopolskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
przygotowanie dok. kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Rozwój sprzedaży na wyznaczonym terenie, aktywne zdobywanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie realizacji zleceń od klientów.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ELKABEL" S.J. - 2016-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Opis stanowiska:realizacja dotychczasowych kontraktów handlowych w eksporcie i imporcie,przygotowywanie dokumentacji handlowej,pozyskiwanie nowych zagranicznych partnerów handlowych, Wymaganiabiegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem,dyspozycyjność,silna motywacja do działania,znajomość podstawowych technik sprzedaży,samodzielność i konsekwencja w działaniu, Oferujemy: atrakcyjne stałe wynagrodzenie oraz premie,umowę o pracę na czas nieokreślony,dużą samodzielność pracy,praca w siedzibie firmy w Rzeszowie, Wymagane umiejętności: umiejętność efektywnej komunikacji,umiejętność pracy w zespole,umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu,
TECHLAMPS S.C. - 2019-10-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw kadrowo- księgowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "AZAP" PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-06-07 - Sitkówka (świętokrzyskie)
przyjmowanie rzedstawicieli handlowych, realizowanie zatwierdzonych zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, kontrola stanów magazynowych, koordynacja procesów logistycznych, uzupełnianie i dbanie o pełną dokumentacją
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kluczbork (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań: 1. terminowe naliczanie płac, wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i nadliczbowe, 2. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, 3. przygotowanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzenia osób przechodzących na emeryturę lub rentę oraz RP 7 do przeliczeń już istniejących emerytur, 4. przygotowanie dokumentacji do ZUS-u, 5. podnoszenie kwalifikacji w związku ze zmianami w przepisach dotyczących powierzonych obowiązków, 6. współpraca z głównym księgowym, 7. prowadzenie dokumentacji kadrowej, 8. wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, 9. prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, 10. prowadzenie ewidencji obecności i urlopów, Informacja o warunkach pracy: 11. Umowa na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas próby. 12. Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 13. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin, 14. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 26-go dnia każdego miesiąca, 15. Możliwe rozpoczęcie pracy już od 01 września 2018 r. 16. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-08-22 - Ustka (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klienta arabskojęzycznego, kontakt i opieka z klientem, negocjowanie cen zakupu towrów na rynku arabskim, finalizacja transakcji zakupowych , kontakt z firmami spedycyjnymi na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- wysyłka poczty (przygotowywanie, zestawienia),- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja dokumentów magazynowych,- przygotowywanie zestawień w Excel.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Zgierz (łódzkie)
- kontakt z ukraińskimi agencjami pracy- zamieszczanie ogłoszeń na strochach ukraińskich- kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek firmy, analiza i kontrola zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami firmy, obsługa zapytań klientów.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie ofert handlowych, zamówień środków, udział w przetargach.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-06 - Lublin (lubelskie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
+ premia uznaniowa + pakiet socjalnywysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Zakłady Przemysłu Sklejek BIAFORM S.A. w Białymstoku - 2019-01-04 - Białystok (podlaskie)
1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów
ECOPROF Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Adamówka (podkarpackie)
podawanie leków, pomoc osobom niepełnosprawnym w potrzebach fizjologicznych( toaleta, ubieranie, sporzywanie posiłków)
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym - 2017-01-27 - Otwock (mazowieckie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych; profesjonalna obsługa klienta; udzielanie informacji nt. oferty CNE; dbanie o dobry wizerunek CNE; obsługa kasy, wystawianie faktur, paragonów; rozliczanie kasy, sporządzanie raportów kasowych.Równoważny system czasu pracy do 12h/dobę.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, kontrola bieżących zamówień, koordynacja działań pomiędzy oddziałami a centralą, sporządzanie zleceń.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Myślina (opolskie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)
Opracowanie i realizacja strategii handlowej na obsługiwanym rynkuOdpowiedzialność za rozwój sprzedaży do obecnych i nowych KontrahentówRealizacja planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją budżetuWsparcie operacyjne i biznesowe dla KontrahentówPrzygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracyAnaliza rynku i monitorowanie działań konkurencji krajowej i zagranicznejReprezentowanie firmy na targach branżowych
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż osłon okiennych, pomiar i montaż osłon okiennych, naprawa i serwis osłon okiennych.
FART Paweł Gębka - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
Sporządzenie ofert sprzedaży, promocja i planowanie sprzedaży, analiza potrzeb klientów, kontakt z kilePrace związane z wykonywanym zawodem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Warszawa (mazowieckie)