SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI Chełm oferta pracy Centrum Integracji Społecznej w Chełmie

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS.Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS.Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy.Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli.Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników, kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie do ubezpieczeń społecznych ZUS uczestników, naliczanie składek.Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Chełmie w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczenia zdrowotnego uczestników.Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych.Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów pracowników.Prowadzenie sekretariatu CIS.Zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS.Przygotowywanie procedur zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
Data publikacji: 2018-10-10
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Centrum Integracji Społecznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS.Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS.Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy.Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli.Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników, kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie do ubezpieczeń społecznych ZUS uczestników, naliczanie składek.Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Chełmie w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczenia zdrowotnego uczestników.Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych.Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów pracowników.Prowadzenie sekretariatu CIS.Zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS.Przygotowywanie procedur zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Kodeksu Pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kadry i płace
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Ustawy o zatrudnieniu socjalnym
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw kadr
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w zakresie kadr i płac, deklaracji podatkowych, ZUS, zamówień publicznych.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:Wykształcenie: wyższe, preferowane ekonomiczne,Doświadczenie zawodowe: w zakresie kadr i płac, deklaracji podatkowych, ZUS, zamówień publicznychBardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawnych w szczególności: przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym, Ustawy Prawo zamówień publicznych,Biegła znajomość obsługi komputeraPosiadanie obywatelstwa polskiegoPełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychOsoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub za przestępstwo karno - skarboweTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 19.10.2018Decyduje data: wpływu oferty do CentrumMiejsce składania dokumentów: Centrum Integracji Społecznej w Chełmieul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.Administrator danych i kontakt do niego: Centrum Integracji Społecznej w Chełmie ul. Połaniecka 10, 22-100 ChełmKontakt do inspektora ochrony danych: Krzysztof Kowalski adres e-mail: iodo-kk (at) cis.chelm.pl; tel. 82 563 73 79Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy Specjalista ds. Kadr i AdministracjiInformacje o odbiorcach danych: Centrum Integracji Społecznej w Chełmie ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)Uprawnienia: oprawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżejPodstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 Kodeksu pracy oraz art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODOInne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do dalszych etapów naboru będą indywidualnie powiadamiani telefonicznie o ich terminie, w związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu)2. osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,3. Brak podpisu na ww oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych, 4. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,5. Oświadczenia, list motywacyjny oraz życiorys muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem. 6. Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci spełniający wymagania formalne zakwalifikowani do dalszych etapów naboru będą powiadamiani telefonicznie o ich terminie. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 30 listopada 2018 roku, a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone,7. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys/CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartychw ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Centrum Integracji Społecznej w Chełmie8. Centrum Integracji Społecznej w Chełmie zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania konkursowego.Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona przez umieszczenie jej na tablicy informacyjnej przy ul. Połanieckiej 10 oraz opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Centrum Integracji Społecznej w Chełmie cischelm (at) cis.chelm.pl W Biuletynie Informacji Publicznej jest do pobrania ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROCESEM REKRUTACJI PRACOWNIKA9. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie zawierającej dane nadawcy z dopiskiem Oferta na stanowisko Specjalista ds kadr i administracjiDodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 82 563 73 79PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Centrum Integracji Społecznej w Chełmie: https://cischelm.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/6836_ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-pracy.html
Nazwa pracodawcy: Centrum Integracji Społecznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Połaniecka 10, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyZgoda na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji pracownikaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Połaniecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.10.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
z
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, wdrażanie abi, organizacja szkoleń, kontakt z klientem
NO RISK - 2016-12-21 - Łódź (łódzkie)
wg zakresu obowiązków
PHUP "Duet" w Człuchowie Sp. J. Jolanta Kucharska i Henryk Kaszuba - 2016-01-29 - Człuchów (pomorskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie szkoleń BHP
Garbarnia Szczakowa S.A. - 2017-07-27 - Jaworzno (śląskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
Przeds. Prod. Handl. Usług. GRAFF M. Dolecki WAŁCZ - 2016-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych, budowanie relacji biznesowych, rozwój biznesu w ramach chińskiego rynku nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Czarny Las (mazowieckie)
praca na stanowisku operatora suwnic i wciągarki bramowej
WIBE DOMINIK BĘDZIAK - 2018-07-02 - Bogucin (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie średnie techniczne; min. 5 lat doświadczenia w pracy w japońskiej firmie produkcyjnej zwizanej z motoryzacją; język japoński na poziomie NATIVE SPEAKER; znaj. procesów produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; zakres zadań: wdrażanie produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów o dużych gabarytach, sporządzanie raportów; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
wystawianie aukcji internetowych, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, prowadzenie działań marketingowych w zakresie SEO, prowadzenie bieżącej korespondencji firmowej, obsługa aukcji allegro, analizowanie działalności konkurencji, raportowanie przeprowadzonych działań
"CGT BURNUS S.C." CZ. BURNUS, G. BURNUS, T.BURNUS Janowice 155 - 2016-02-22 - Janowice (małopolskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, odpowrność na stres, znajomość obsługi komputera.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Racibórz (śląskie)
Rozmowy handlowe z kontrahentami, dostawcami stali głonie na terytorium Federacji Rosyjskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Przemyśl (podkarpackie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
Wystawianie aukcji internetowych, sprzedaż internetowa, przygotowywanie towaru do wysyłki (sprzedaż kosmetyków). Praca w Mszanie Dolnej. Kontakt z pracodawcą po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Mszana Dolna (małopolskie)
prowadzenie nadzoru merytorycznego w procesie automatycznych badań NDT metodą UT i ET rur stalowych, zgodnie z dokumentacją techniczną na podstawie posiadanych/uzyskanych certyfikatów badań NDT nadzorowanie naprawy i wzorcowania przyrządów do pomiaru długości, kąta i ciśnienia
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-05-02 - Zawadzkie (opolskie)
Kompleksowa obsługa działu kadr i płac.
Hermes Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Włoszakowice (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Złotów (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami biznesowymi w celu negocjonowania i zawarcia umowy na usługi internetowe pracodawcy (sprzedaż)
Sunrise System sp. z o.o. sp. k. - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wsparcie klientów w zakresie bieżących problemów technicznych w języku niemieckim, prowadzenie telefonicznych i mailowych rozmów
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie prac manualnych związanych z produkcją reklamy, oklejanie elementów, wycinanie kształtów, montaż elementów, podstawy klejenia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Widoradz (łódzkie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Niepołomice (małopolskie)
Usługi opiekuńcze, rekrutacja opiekunek
CAREWORK24 SP.Z O.O. SP.K - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Sanok (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gdańsk (pomorskie)
- koordynowanie działań transportu w zakresie realizacji dostaw do Klientów krajowych i zagranicznych,- zabezpieczenie niezbędnej ilości środków transportu do realizacji,- przygotowanie dokumentacji, w tym: odbiór od spedytorów poprawnie wypełnionych dokumentów, opisanie faktur, czuwanie nad ich zgosnością ze zleceniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji,- wprowadzenie właściwych danych do systemów komputerowych,- współpraca z magazynem wyrobów gotowych, surowców i opakowań w zakresie załadunków i rozładunków.
GRUPA INCO S.A. - 2017-07-24 - Susz (warmińsko-mazurskie)