SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW UKRAIŃSKICH (NR 8528) Bydgoszcz oferta pracy SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW UKRAIŃSKICH (NR 8528)
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - kontakt z ukraińskimi agencjami pracy- zamieszczanie ogłoszeń na strochach ukraińskich- kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy
Data publikacji: 2015-11-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontakt z ukraińskimi agencjami pracy- zamieszczanie ogłoszeń na strochach ukraińskich- kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW UKRAIŃSKICH (NR 8528)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej- wymagana znajomość j. rosyjskiego oraz j. ukraińskiego
Nazwa pracodawcy:
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: m.zoch (at) serwis-personel.awansuj.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_nrKraz: 9775
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.11.2015
Data dodania oferty pracy: 05.11.2015
Oferta pracy ważna do: 05.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie pojazdu ciężarowego.
KRUL INTERNATIONAL TRANSPORT - 2018-06-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Planowanie tras transportowych, ładunku i wykorzystania środków transportu, kontrola wysyłek i dostaw, opracowywanie raportów i sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zbęchy-Pole (wielkopolskie)
koordynacja prac na podległym dziale, dbałość o gospodarkę zapasami towarowymi, rozliczanie kasjerów
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
prowadzenie kontroli oraz sprawowanie nadzoru nad eksploatacją i utrzymaniem urządzeń instalacji i sieci w budynkach i budowlanych w rejonie działania RZI. Opracowywanie opinii fachowych w sprawach związanych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Mile widziane doświadczenie w dziale technologicznym , dziale sprzedaży lub w biurze obsługi klienta.
"PROGRAFIX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Dębica (podkarpackie)
PRZYGOTOWYWANIE PROMOCJI, REKLAM, ETYKIET, PROJEKTÓW
WYTWÓRNIA PASZ LIRA SP. ZO.O. - 2018-06-01 - Krzywiń (wielkopolskie)
Do zadań należeć będzie: - tworzenie materiałów reklamowych, promocyjnych - promocja i sprzedaż usług świadczonych przez spółkę, - nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywanie i - prezentacja oferty dostosowanej do potrzeb klienta,- budowanie pozytywnego wizerunku spółki na zewnątrz,Oferujemy:- umowę zlecenie lub kontrakt- stabilne zatrudnienie i dobre warunki pracy,- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
Pallmed Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Praca stacjonarna, sprzedaż usług kurierskich przez telefon.Praca od poniedziałku do piątku od 08.00-16.00. Praca na okres próbny 2100 brutto + premia z możliwoącią przedłuzenia na czas nieokreślony.Praca w Myślenicach, ul. Gałczyńskiego 2a
MPARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Myślenice (małopolskie)
Sprzedaż usług i rekrutacja.
Centrum Języków Obcych i Edukacji Tomasz Górski POLIGLOTUS - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
Tworzenie długoterminowego (18 miesięcy) globalnego planu sprzedaży (Azja /Indie /Europa /Afryka /Ameryka Południowa /Ameryka Północna). przy zastosowaniu modeli statystycznych, trendów historycznych, informacji z rybku, sprzedaży, marketingu, finansów. Tworzenie raportów oraz analiz na potrzeby programowania popytu. Analizowanie trendów sprzedażowych, sezonowości. Współpraca z Globalnymi Działami Sprzedaży, Marketingu, Finansów w celu omówienia planów sprzedażowych. Prowadzenie spotkań z globalnymi funkcjami (sprzedaż, marketing, finanse) w celu zatwierdzenia planów sprzedażowych na kolejne 18 miesięcy. Prowadzenie samodzielnie/udział w projektach globalnych dotyczących planowania sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu (pomieszczenia biurowe oraz socjalne) obsługa maszyny czyszczącej
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Olszowa (wielkopolskie)
Kontrolowanie wypłacalności klientów, doradztwo kredytowe, raportowanie, kontakt z kontrahentami w języku angielskim i portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
f
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kluczbork (opolskie)
Samodzielne prowadzenie księgowości kadr płac, obsługa płatnik, wiedza ogólna z zakresu podatku Vat i księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Milówka (śląskie)
s
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dębica (podkarpackie)
ANALIZA ZAPYTANIA OFERTOWEGO, TECHNICZNE I FINASOWE OPRACOWANIE KALKULACJI OFERTOWEJ,WYSYŁANIE OFERTY, KONTAKT Z KLIENTEM.CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-30 - Bierawa (opolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników,prowadzenie akt osobowych, nadzór nad aktualnością badań lekarskich, robienie zestawień na potrzeby Zarządu
ProgressECO sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-27 - Dobrów (świętokrzyskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa sklepu on-line, ustawienia masowych e-mail wysyłek, konstruowanie skryptów rozmowy telefonicznej, zarządzanie kontem Allegro.
KTK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Gdańsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Złotów (wielkopolskie)
S
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Hyżne (podkarpackie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej opracowywanie opisów produktów.
"TOMAX" Hurtownia Elektronarzędzi Krzysztof Pątkowski w Ciechanowie - 2016-08-05 - Ciechanów (mazowieckie)
WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe ( Technologia Żywności , Towaroznawstwo bądź pokrewne) Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość systemu HACCP, mile widziana BRC ,YUM BrandsMile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i jakości żywnościZnajomość prawa żywnościowego Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS OfficeMile widziane prawo jazdy kat. BDobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dokładność Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu DyspozycyjnośćZAKRES OBOWIĄZKÓW: wdrażanie, utrzymanie i rozwój systemu jakości i bezpieczeństwa żywności w zakładzie (GMP, GHP, HACCP , BRC, YUM Brands), z uwzględnieniem wymagań klientównadzór nad dokumentacją systemu jakości i bezpieczeństwa żywności (przygotowanie, aktualizacja, weryfikacja dokumentów, archiwizacja);uczestnictwo w audytach zewnętrznych (kontrole urzędowe, audyty certyfikacyjne, audyty klientów);przeprowadzanie audytów wewnętrznych i inspekcji, dopilnowanie przestrzegania zasad higieny w zakładzieMonitorowanie i ocena dostawcówwspółpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (ochrona zakładu przed szkodnikami, ekipa sprzątająca, laboratoria, itp.);rozpatrywanie reklamacji, wskazywanie działań korygujących/zapobiegawczych związanych z reklamacjami lub wewnętrznymi niezgodnościami w procesie/produkcieProwadzenie szkoleń wewnętrznych pracownikówodpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów, procesów i systemu jakości i bezpieczeństwa żywnościOFERUJEMY: umowę o pracę możliwość rozwoju zawodowegodobrą atmosferę pracyDokumenty aplikacyjne (CV + list motywacyjny) z podaniem nazwy stanowiska w temacie prosimy nadsyłać na adres:Madama Sp. z o. o.ul. Niepodległości 4372-410 Golczewotel. 885 500 116Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje; jednocześnie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
Szycie odzieży na maszynie overlock, stebnówka i dwuigłówka. Praca w Jarosławiu.
STUDIO KAMELEON IWONA JĘDRUCHÓW - 2017-05-18 - Jarosław (podkarpackie)
Kompleksowa samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Kontrolowanie i rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Administracja kadrowa. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień, a także umów cywilnoprawnych (umowy zlecenia, umowy o dzieło). Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i zasiłków. Przygotowywanie list płac oraz prowadzenie dokumentacji z wypłat wynagrodzeń i świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego. Raportowanie oraz przygotowywanie zestawień. Sporządzanie informacji podatkowych PIT, zgłoszeń i deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdań do GUS. Oferowane stabile zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w dynamicznie działającej firmie. Konkurencyjne warunki zatrudnienia. Pakiet prywatnej opieki opieki medycznej. Przyjazna atmosfera pracy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH TKALNIE ZELÓW S.A. - 2017-06-06 - Zelów (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów (obsługa gotówkowa i bezgotówkowa)
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2016-02-04 - Goleniów (zachodniopomorskie)