SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Białystok oferta pracy ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: 2 200 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Branża budowlana
Data publikacji: 2017-09-21
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Handlowa 6 G, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Branża budowlana
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość pakietu Office, umiejętnośc pracy w zespole oraz pod presją czasu, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Handlowa 6 G, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-maila lub telefonicznie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: http://www.anatex.pl/
Ulica pracodawcy: Handlowa
Numer budynku pracodawcy: 6 G
Profil działalności pracodawcy: usługi budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 21.09.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
specjalista ds. marketingu, promowanie wyrobów zakładu u potencjalnych odbiorców z branży przetwórstwa spożywczego. Praca w siedzibie firmy oraz wyjazdy do klientów (teren południowej Polski).
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zabrze (śląskie)
Opracowywanie i realizacja planu marketingowego w zakresie trade marketingu zgodnie ze strategią marki dla kanału tradycyjnego i nowoczesnego, koncepcja, rozwój i wdrażanie narzędzi wspierających sprzedaż, projektowanie, realizacja i ocena skuteczności akcji marketingowych, raportowanie wyników sprzedaży, bieżące monitorowanie i analiza sytuacji rynkowej.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-04-15 - Kielce (świętokrzyskie)
- monitorowanie sprzedaży online- badanie efektywności kampanii internetowych oraz rekomendacja dalszych działań- analiza zachowań klientów oraz przedstawienie rozwiązań maksymalizujących sprzedaż- pozyskiwanie partnerów e-commerce do współpracy- udział w przygotowaniu strategii komunikacji przez profile social media- aktywne proponowanie działań w obszarze e-commerce
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH, NADZOROWANIE I ROZLICZANIE DOFINANSOWANYCH PROJEKTÓW.
"ZBYLBRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Bobolice (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
-organizowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami-badanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji-organizowanie ofert pod względem merytorycznym i logistycznym-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej-sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Wieliczka (małopolskie)
j.w.
Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty Dwa Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie pracowników. Praca w godzinach 9.00-17.00. Okres próbny trwa 3 miesiące.
KANWOD-INVEST - 2016-09-13 - Psarskie (wielkopolskie)
kontakt z kontrahentami z Polski i Chin, rezlizowanie zamówień oraz obsługa klientów w języku chińskim i polskim
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie propozycji strategii i planów marketingowych. Wdrażanie i realizacja planów marketingowych.Mierzenie efektywności działań marketingowych. Redagowanie pism i umów.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
KONTAKT Z KLIENTAMI ZAGRANICZNYMI Z UKRAINY, OBSŁUGA SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ, OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ W JĘZYKU UKRAIŃSKIM
"Sellnet" s.c. A.Konieczna T.Krajewski - 2016-11-22 - Rzepin (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż wyrobów z jedwabiu naturalnego za pomocą sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Milanówek (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie kontaktów z klientami hiszpańskojęzycznymi oraz budowanie relacji pozwalajacych na dłuższą współpracę , udzielanie klientom informacji o usługach klientach firmy, dbałość o właściwy przepływ informacji , przygotowanie odpowiedniej dokumentacji i raportów
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL SA - 2017-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżące dekretowanie dowodów księgowych, w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych, w celu dostarczenia informacji o sytuacji finansowej jednostki, wykorzystując w tym celu komputerowy program finansowo księgowy Ft Fk; sprawdzanie zgodności kont księgowych, dokonanych zapisów księgowych, przygotowywanie wydruków, sprawdzanie i dokonywanie zamknięcia ksiąg rachunkowych, w celu sporządzenia miesięcznych, kwartalnych, półrocznych, rocznych sprawozdań budżetowych i finansowych; weryfikowanie wpływów z tytułu dochodów budżetowych, w celu ustalenia ich prawidłowej wysokości i przekazania do Budżetu Państwa; uzgadnianie z komórkami zaopatrującymi wydatków budżetowych, w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań oraz uzgadnianie zobowiązań publiczno prawnych, w celu prawidłowego i terminowego przekazania do US i ZUS (raz w miesiącu). Wykształcenie: wyższe ekonomiczne. Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; umiejętność stosowania przepisów prawa o rachunkowości i finansach publicznych w praktyce; posiadanie doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność; posiadanie przeszkolenia z obsługi programu finansowo księgowego; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze działalności finansowej jednostek budżetowych.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-01-22 - Racibórz (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
-Obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu nagłośnieniowego
Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej - 2018-08-29 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie procesu przygotowywania oferty zgodnie z procedurami firmy i zasadami rynku. Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych. Wysyłanie zapytań ofertowych. Analiza ofert i sporządzanie zestawień. Prowadzenie i uczestniczenie we wstępnych negocjacjach techniczno - handlowych. Kalkulacja kosztów pośrednich projektu. kompleksowe scalanie wyceny całego projektu i opracowywanie budżetu.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-30 - Grajewo (podlaskie)
j.w.
Color Trading Sp zoo - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)