SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ NAGŁOŚNIENIOWYCH Skarżysko-Kamienna oferta pracy Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ NAGŁOŚNIENIOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -Obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu nagłośnieniowego
Data publikacji: 2018-08-29
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 25, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Obsługa i konserwacja urządzeń i sprzętu nagłośnieniowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ NAGŁOŚNIENIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik realizacji nagrań i nagłośnień*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia SEP do 1 kV
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Współpraca w zespole. Dyspozycyjność- ruchomy system czasu pracy.
Nazwa pracodawcy: Miejskie Centrum Kultury w Skarżysku-Kamiennej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Słowackiego 25, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: skarżyski
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Adres strony pracodawcy: http://mck.skarzysko.pl/
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Profil działalności pracodawcy:
Miejskie Centrum Kultury im. L. Staffa w Skarżysku Kamiennej:- Prowadzi zajęcia i warsztaty w dziedzinach: plastycznych, fotograficznych, teatralnych, tanecznych, muzycznych, interdyscyplinarnych ...- Organizuje: koncerty, spektakle, seanse, wystawy, prezentacje, pokazy, turnieje, konkursy, wydarzenia kulturalne, eventy ...- Realizuje: światło, dźwięk, obraz, ekspozycje, reklamy...- Świadczy usługi w powyższym zakresie oraz wynajmu udostępnienia: sprzętu, wyposażenia, strojów, scenografii, pomieszczeń, terenu ....Świadczymy usługi w zakresie:- nagłośnienia i oświetlenia imprez artystycznych, sportowych- nagłośnienia konferencji, spotkań i imprez okolicznościowych- wypożyczania rekwizytów, ekranów wystawowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik realizacji nagrań i nagłośnień*
Data dodania oferty pracy: 29.08.2018
Oferta pracy ważna do: 28.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż internetowa, pozyskiwanie nowych klientów. Wynagrodzenie 2500 brutto+premia
Centrum Wykończenia Wnętrz "Kolor", Sławomir Babiec - 2017-06-14 - Łososina Dolna (małopolskie)
Zapewnienie wsparcia technicznego kluczowym użytkownikom CRM. Dogłębna analiza wymagań klienta oraz ich realizacja. Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami. Współpraca z klientami oraz poszczególnymi działami firmy nad kreowaniem rozwiązań umożliwiających spełnienie wymagań Klientów. Współpraca z działem IT nad zarządzaniem i utrzymywaniem rozwoju firmy. Kontrola nad przestrzeganiem zabowiązań zgodnie z wymogami.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA- UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW- PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH- REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW
MEBLE.PL SA - 2016-08-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac stolarskich na terenie budowy w budynkach przemysłowych. Praca na umowe o dzieło 150m3 w miesiącu wykonanie normy.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie,wdrażanie oraz zarządzanie kampaniami reklamowymi na platformach społecznościowych
Auto Box Advertising - 2016-04-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
Sprawne dokonywanie rezerwacji pokoi hotelowych. Praca z wykorzystaniem znajomości języka polskiego, rosyjskiego i angielskiego. Rozwiązywanie problemów dotyczących rezerwacji. Rejestrowanie rezerwacji w specjalistycznym systemie. Odbieranie połączeń przychodzących z określonych obszarów. Profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem systemów i odpowiednich narzędzi dostarczonych przez pracodawcę. Zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym - wykonywanie przeglądów technicznych - dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych - sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO - zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie - nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym książki obiektu budowlanego - przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Gdynia (pomorskie)
Opis stanowiska:- osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprzedaż stolarki otworowej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. Do głównych obowiązków należeć będzie:- osiąganie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych klientów, ofertowanie, sprzedaż- utrzymanie dobrych relacji posprzedażowychmiejsce pracy: woj. kujawsko-pomorskie/Bydgoszczwynagrodzenie w kwocie netto
KOLBUD ŁUKASZ GRYKAŁOWSKI - 2016-03-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy (prowadzenie akt osobowych; sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników) oraz osób współpracujących na umowy cywilnoprawne;naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników i osób współpracujących;prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-04-28 - Łubiana (pomorskie)
montaż i naprawa instalacji chłodniczych
GIKO Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Przygotowanie, produkcja i dekorowanie gotowych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Łódź (łódzkie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - planowanie, opracowywanie i wykonywanie testów funkcjonalnych stacji bazowej technologii 5G,- koordynowanie działań w ramach przypisanego obszaru funkcjonalnego,- pogłębianie wiedzy specjalistycznej w zakresie przypisanego obszaru funkcjonalnego,- szkolenie pozostałych pracowników z zakresu swojego przypisanego obszaru funkcjonalnego,- rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu przypisanego obszaru funkcjonalengo,- uczestnictwo w przeglądach technicznych projektów Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Praca na czas określony] : OD 12.12.2016 - 11.12.2017Umowa na czas nieokreślony, jedna zmiana
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie raportów dal członków zarząu, nadzorowanie wypłaty pracowników, nadzór nad zakłądaniem i likwidacją rachnuków bankowych klientów, bezpośredni kontakt z klientem franncuskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rynku i konkurencji, projektowanie i aktualizowanie materialów marketingowych , opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy, współpraca z inwestorami/wykonawcami, rozwój rynku, sprzedaż pokryć dachowych, elewacyjnych.
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-08-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
wykonywanie rysunków technicznych zgodnie z zamówieniem klienta.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe lub średnie pref. kierunki: logistyka, mechanika, techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale zakupów lub w dziale logistyki firmy produkcyjnej; znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się; znajomość narzędzi informatycznych, systemów zarządzania gospodarka materiałową, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: emitowanie zamówień oraz nadzór nad ich terminową realizacją, tworzenie harmonogramów dostaw, dbałość o utrzymanie odpowiednich sanów magazynowych, stały monitoring rynku dostawców, poszukiwanie nowych oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi dostawcami, negocjowanie warunków ofert zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
wystawianie faktur unijnych, eksportowych, prace biurowe zlecone przez przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Skawina (małopolskie)
aktywan sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizwoaniu działań marketingowych na rynku lokalnym,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "PIAST" - 2017-11-09 - Sosnowiec (śląskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie osób narodowości ukraińskiej do pracy w Polsce, nawiązywanie kontaktów z osobami lub firmami zajmującymi się rekrutacją pracowników oraz formalnościami wizowymi na terenie Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców w Polsce, bieżąca realizacja projektów rekrutacyjnych, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy, tłumaczenia symultaniczne i konsekultywne np. szkoleń bhp i wzorów obowiązujących w spółce druków.
"PROFIS GROUP" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-04-23 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
PRACE W DZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (WORD) ORAZ ZESTAWIEŃ I ANALIZ (EXCEL), PRACE ZWIĄZANE Z ROZLICZANIEM ODBIORCÓW WODY ITPDEKLARACJA: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Falenty (mazowieckie)