SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ MEDIÓW K/M Warszawa oferta pracy MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ MEDIÓW K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-05-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Opaczewska 43, 02-201 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Od 3000 zł brutto. Premie. Pakiet socjalny.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CZYNSZÓW I ROZLICZEŃ MEDIÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rachunkowości podatkowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ekonomiczne; znajomość pakietu Office, 2-letnie doświadczenie w spółdzielni mieszkaniowejOferta winna zawierać: 1. Curriculum Vitae z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie informacji i przechowywanie danych osobowych w celu rekrutacji, 2. list motywacyjny, 3. oświadczenie o niekaralności. Oferty należy składać do dnia 11.06.2018 r. do godz. 16:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: "Konkurs - specjalista ds. czynszów i rozliczeń mediów" w siedzibie Spółdzielni przy ul. Opaczewskiej 43 w Warszawie, IV piętro (tel. 22 867 22 45).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Opaczewska 43, 02-201 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Opaczewska
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
Data dodania oferty pracy: 17.05.2018
Oferta pracy ważna do: 11.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace księgowe
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Ujazd (łódzkie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-06-01 - Opole (opolskie)
dbanie o utrzymanie dobrego stanu technicznego obiektu, narzędzi, sprzętu, szybka reakcja na awarie i usterki, dokonywanie napraw, które można zrobić we własnych zakresie, kontakt z serwisami i nadzór nad ich pracą kontorla poprawności wykonywanych zleceń i ich odbiór, prowadzenie dokumentacji technicznej, pilnowanie przeglądów technicznych
CARREFOUR POLSKA SP.Z O.O. - 2016-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
prognozowanie i i analiza sprzedaży, śledzenie trendów i analiza rynku tureckiego, zbieranie zamówień (także w języku tureckim i angielskim) i przekazywanie ich działowi produkcji. utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami często turecko i anglojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie strategii obsługi klientów kluczowych, współpraca z anglojęzycznym personelem.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
Pakowanie produkcji. Obsługa maszyn pakujących i urzadzeń TM - 125 do pakowania wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
zamawianie towarów do sprzedaży; analizowanie cen i warunków dostaw; wybór dostawców ; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; reklamowanie i sprzedaż towarów; rozliczanie raportów kasowych dobowych; reklamowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-10-20 - Racibórz (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Warszawa (pomorskie)
zgodnie z ogramem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Krosno (podkarpackie)
Sprzedaż wyrobów gotowych, pozyskiwanie kontrahentów
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "INMET" - 2018-08-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane z obsługą kadrową pracowników; naliczanie płac;
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI - 2018-08-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
sporządzanie druków orzeczeń lekarskich w systemie logis mow, koordynacja i kontrola nad sprawami archiwizacyjnymi, ścisła współpraca z organami nadrzędnymi, sporządzanie pism wychodzących związanych z bieżącą działalnością
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Skierniewice (łódzkie)
pozyskiwanie chętnych na szkolenia, kursy (m.in. kierunkowych, bhp, robotyki dla dzieci), prowadzenie list rozliczeniowych, wystawianie faktur, rachunków
kontakt przez OHP - 2017-07-14 - Sosnowiec (śląskie)
- nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw od dostawców- pozyskiwanie nowych dostawców- kontakt z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowych- wystawianie dokumentów magazynowych oraz kompletowanie dokumentów zakupu- ustalenie i negocjowanie warunków handlowych, warunków jakościowych i terminów wykonania- opracowywanie zamówień zakup i umów handlowych- nazdór nad warunkami wykonania (technicznymi, jakościowymi i terminowymi) określonymi w zamówieniu lub umowie- organizacja dostaw, rozliczanie budżetu
"TRANSSYSTEM" SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2015-12-09 - Wola Dalsza (podkarpackie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień (cv na adres e -mail: rekrutacja (at) woodica.pl)
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-19 - Świnna Poręba (małopolskie)
magazynier w firmie produkcyjnej
MANPOWERGROUP SP. Z O.O. - 2017-09-22 - Zabierzów (małopolskie)
Współpraca z przy tworzeniu tablicy zadań projektów programistycznych PeP.Na podstawie tablicy zadań budowa, w kontakcie z programistami harmonogramu realizacji projektu.Monitorowania realizacji harmonogramu i eskalacja stwierdzonych opóźnień.Ewidencja zleceń wewnętrznych oraz ich przydzielanie do realizacji.Ewidencja zgłoszeń błędów i usterek oprogramowania, planowanie prac związanych z ich usuwaniem.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Tajęcina (podkarpackie)
tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORTECAkontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacjiobsługa dedykowanych programów magazynowychpraca w Lesznie i Jarocinie
Lepus 2 Marian Zając - 2016-12-16 - Leszno (wielkopolskie)
Przygotowanie produkcji przy pomocy programów do maszyn CNCProjektowanie przy pomocy programów CADWsparcie produkcji w zakresie kontroli jakości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Chrzanów (małopolskie)
właściwa realizacja zadań i obowiązków w zakresie BHP
ZUS II Oddział w Łodzi - 2017-09-25 - Zduńska Wola (łódzkie)
kompleksowa obsługa klienta związana z protezowaniem słuchu
AUDIONOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Chrzanów (małopolskie)
praca pod presją czasu, negocjowanie warunków zakupów i dostaw, bieżący kontakt z dostawcami, analiza stanów magazynowych, samodzielność w działaniu, kreatywność,
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Kluczbork (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2018-01-05 - Widzino (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa klientów,doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów,koordynacja dostaw,
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja planów sprzedazy
SKAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Szczuki (mazowieckie)
Pobieranie i rejestrowanie w systemie wyciągów bankowych, uzgadnianie sald i środków pieniężnych w drodze na koniec miesiąca, uzgadnianie rozrachunków (kojarzenie płatności z fakturami, tworzenie i ujmowanie kompensat, potwierdzenia sald), księgowanie faktoringów, analiza sald kont, współpraca z działem księgowości i działem windykacji. Wymagania: wykształcenie wyższe - ekonomiczne, min. 6 miesięcy doświadczenia w księgowości i/lub dziale finansowym, dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel), umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy własnej, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, znajomość systemów księgowych (znajomość IFS będzie dodatkowym atutem), biegła znajomość j. angielskiego.
PERFECT CONSULTING - 2016-10-03 - Gdynia (pomorskie)