SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Gralewo-Stacja oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzenie ofert sprzedaży, promocja i planowanie sprzedaży, analiza potrzeb klientów, kontakt z kilePrace związane z wykonywanym zawodem.
Data publikacji: 2016-02-15
Lokalizacja: Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gralewo-Stacja, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzenie ofert sprzedaży, promocja i planowanie sprzedaży, analiza potrzeb klientów, kontakt z kilePrace związane z wykonywanym zawodem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gralewo-Stacja
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: działdowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (budlowane lub marketing), znajomość obsługi kompuetra, mile widziane prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość rysunku technicznego,
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Adres pracodawcy:
Chopina 6, 13-200 Działdowo, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: działdowski
Gmina pracodawcy: Działdowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Działdowo
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
produkcja kostki brukowej, wyrobów z żelbetonu, strunobetonu, wyr. konstrukcyjnych, nietypowych w/g zamówień, betonu towarowego, zbrojeń, prefabrykatów dla budownictwa mieszkaniowego i przemysłowego.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyszukiwanie klientów spoza UE dla celów sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się jako ekspert w sprawach dotyczących realizacji strategii oraz programów Total Reward, wdrażanie ich przy zapewnieniu przestrzegania wszystkich standardów obowiązujących w organizacji. Prowadzenie, koordynowanie i komunikowanie się z zainteresowanymi stronami we wszystkich aspektach dotyczących procesu Total Reward. Przeprowadzanie analiz, interpretacja wyników i przedstawienie zaleceń jako informacji zwrotnych w celu poprawy programów Total Reward dostosowanych do strategii firmy. Biegle posługiwanie się narzędziami z obszaru HR tj. SAP, Cornerstone. Wdrażanie procedur audytowych zapewniających poprawność i spójność danych zgodnie z normami i standardami bezpieczeństwa korporacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- przygotowanie kornspodencji do odoręczenia- doręczanie, korespondencji, przekazów pieniężnych- realizacja planów sprzedażowych dotyczacych wybranych usług i towarów- praca z ludźmi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędziWynagrodzenie 2150 brutto+premia+ zwrot kosztów paliwa
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-08-06 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- Znajomość rynku, wyszukiwanie potencjalnych klientów- Budowanie portfolio nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami, regularne wizyty handlowe ( język polski )- Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień- Obsługa posprzedażowa, bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta- Wysyłanie sprawozdań i raportów do centrali w Budapeszcie, praca w języku angielskim (lub węgierskim )
kontakt przez WUP - 2018-02-14 - Węgry (Węgry)
w/g stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SP. Z O.O. - 2018-03-20 - Promnik (świętokrzyskie)
1.Zarządzenie działem logistyki kontrolowanie i organizowanie transportu, w tym: planowanie transportu wewnętrznego Spółki oraz na podstawie przyjętych zleceń zewnętrznych; prowadzenie całości dokumentacji taboru transportowego w zakresie: przeglądów technicznych, napraw, zużycia ogumienia, zużycia paliw, itp.; kontrolowanie i optymalizowanie kosztów transportu; prowadzenie dokumentacji transportowej, w tym: kart drogowych kierowców, rozliczenia paliw według obowiązujących norm zużycia.2.Planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, głównie kierowców.3.Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych.4.Prowadzenie rozliczeń magazynu.5.Współpraca w ramach wykonywanych czynności z innymi komórkami organizacyjnymi zakładu.
Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Lubań (dolnośląskie)
Naprawa samochodów ciężarowych i autobusów.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-11-08 - Żary (lubuskie)
przygotowywanie technicznych opisów artykułów dla sklepów internetowych
Morion Adam Suchy - 2018-02-27 - Świerklaniec (śląskie)
obsługa sklepu internetowego,zamówień,koordynacja zlecenia wysyłek,obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Niepołomice (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Sanok (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Dbałość o utrzymanie infrastruktury i zieleni osiedlowej w tym:nasadzenia i wycinka drzew i krzewów, cięcia korygujące i sanitarne, koszenie trawników,wewnątrzosiedlowe ciągi komunikacyjne (drogi, chodniki, schody)uzgodnienia z Konserwatorem Zieleni, Urzędem Miejskim i innymi służbami miejskimi,kierowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracą pracowników grupy zieleni,uzgadnianie prac w terenie z wykonawcami zewnętrznymi (wprowadzanie w teren, odbiory terenu po pracach itp.)
Spółdzielnia Mieszkaniowa "CHEŁM" - 2017-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa kadrowa szkoły.2. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka.3. Przekazywanie do ZUS zgłoszenia płatnika oraz składek ubezpieczonych Pracowników:- Kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń.4. Prowadzenie akt personalnych pracowników szkoły.5. Ustalanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami.6. Przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, świadectw pracy, dokumentacji związane z rozwiązaniem stosunku pracy.7. Przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia dla nauczycieli i pracowników szkoły.8. Przygotowywanie umów zleceń.9. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.10. Prowadzenie i ustalanie urlopów pracowników administracji i obsługi.11. Prowadzenie ewidencji legitymacji nauczycielskich.12. Sporządzanie listy obecności pracowników na każdy miesiąc, dopilnowanie wpisywania się pracowników w każdym dniu dbanie o dyscyplinę i punktualność przychodzenia i wychodzenia z pracy.13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników szkoły na renty i emerytury.14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów.15. Sporządzanie sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu do GUS, SIO.16. Współpraca przy opracowaniu preliminarza budżetowego szkoły / odprawy, jubileuszy, dodatki na zagospodarowanie, badania lekarskie itd.17. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów pod względem merytorycznym.18. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej na zlecenie Dyrektora Zespołu i inne prace zlecone przez bezpośredniego zwierzchnika i główną księgową.
Zespół Edukacyjny Nr 9 - 2018-05-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Przewóz towarów tartacznych teren Polski I Rosji, dbałość o załadunek, dowóz towaru
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Kościeleczki (pomorskie)
Obsługa klienta. Praca w Przyborowiu lub Brzeźnicy.
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-11-14 - Przyborów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla danego obszaru kadrowego, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, rozliczanie czasu pracy w podstawowym i równoważnym systemie czasu pracy
EUROCASH S.A. - 2016-11-21 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres prac: kompletowanie i przygotowanie towarów do wysyłki; zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem w trakcie transportu do odbiorcy. Zadania zawodowe: rozkładanie towarów na półkach magazynowych; kompletowanie zamówień klientów zgodnie z zamówieniem / specyfikacją; pakowanie towarów i przygotowywanie do wysyłki; dokonywanie wizualnej kontroli jakości towaru przed przygotowaniem wysyłki; zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem; obsługiwanie specjalistycznego sprzętu do pakowania towarów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AGRICOLA TOMASZ KOZŁOWSKI - 2018-02-06 - Lubień Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne, znajomość rynków zachodnich/wschodnich, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat praktyki, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie ofert dla klientów zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie dla konsultantów handlowych, nadzór nad realizacją zamówień, kreowanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania nowych rynków zbytu. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju, UE, Ukraina , Rosja
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Lublin (lubelskie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Baranów (lubelskie)
specjalista ds.płac -obsługa płacowa pracowników firmy,naliczanie wynagrodzeń,sporządzanie zgłoszeń i deklaracji:ZUS,PIT,GUS,współpraca z ZUS,GUS,US,przygotowanie raportów
"VALVEX" S.A. - 2016-03-01 - Jordanów (małopolskie)
kierowanie personelem w restauracji, zamawianie towaru, układanie grafiku dla personelu, zarządzania finansamipraca na umowę na czas określony, praca na dwie zmiany w godzinach 7:00-17:00 i 14:00-22:00oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
prognozowanie i i analiza sprzedaży, śledzenie trendów i analiza rynku tureckiego, zbieranie zamówień (także w języku tureckim i angielskim) i przekazywanie ich działowi produkcji. utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami często turecko i anglojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie strategii obsługi klientów kluczowych, współpraca z anglojęzycznym personelem.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Białystok (podlaskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
prowadzenie procesu rekrutacji, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej, wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym, nadzorowanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,pomoc przy naliczaniu wynagrodzeńwynagrodzenie do uzgodnienia
Kelvion Machine Cooling Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Świebodzice (dolnośląskie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)