SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Szczecin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Staż z RPO na 3 miesiące dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul: Kormoranów 38GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, kreatywność
Data publikacji: 2018-08-24
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Staż z RPO na 3 miesiące dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul: Kormoranów 38GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, kreatywność
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 13.09.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 21.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowe tymczasową, nr wpisu 364.Negocjowanie warunków zakupów materiałów i usług produkcyjnych, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, monitorowanie oraz doskonalenie bazy dostaców, prowadznene i aktualizacja bazy zakupowej, sporządzanie zamówień zakupu kompenentów produkcyjnych oraz usług zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, analiza ofert oraz analiza jakościowa dostawców, współpraca z innymi departamenatmi w celu realizacji zadań, stały monitoring rynku dostawców, sporządzanie analiz, zesatwień i raportów.Jedna zmiana: od 7:00-15:00
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie kontrahentów zagranicznych, kontakt z kontrahentami zagranicznymi. Organizacja transportu importowanych towarów. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2017-09-07 - Jędrzychów (opolskie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjacje warunków zakupów i dostaw, poszukiwanie optymalnych źródeł dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
prace związane z organizacją projektu "Aktywne wspieranie przez skuteczne działanie", iejsce pracy - Lędziny
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2016-04-20 - Lędziny (śląskie)
koordynacja serwisu i montażu (montaż urządzeń do obsługi pieczarkarni)miejsce pracy: Bydgoszcz + teren kraju
"Haraś" Waldemar Harasimowicz - 2016-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkół i przedszkoli oraz prowadzeniedokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, przygotowywanie dokumentacji do konkurów na dyrektorów szkół i przedszkoli, prowadzenie dokumentacji związanej z oceną pracy dyrektorów,przygotowywanie dokumentów z zakresu obsługi kadrowej, tj.: umowy o pracę, zmiany warunków pracy i płacy, przeniesienia dla nauczycieli, świadectwa pracy, pisma w sprawach urlopów i inne),ustalanie uprawnień do nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy, odpraw itp., ustalanie prawa do urlopów wypoczynkowych oraz wymiarów urlopów wypoczynkowych, kompletowanie i przygotowywanie wniosków o wypłatę świadczeń emerytalno-rentowychdo ZUS oraz dokumentacji ubezpieczonych do ustalania kapitału początkowego i o świadczenia kompensacyjne dla nauczycieli, sporządzanie sprawozdań dla urzędu statystycznego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,składanie miesięcznych i rocznych informacji PEFRON,obsługa spraw socjalnych i prowadzenie kartotek zadłużeń pożyczek mieszkaniowych pracowników,wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie list wypłat z ZFŚS dla rencistów i emerytów, stawianie delegacji i prowadzenie rejestru delegacji, wprowadzanie danych do bazy Systemu Informacji Oświatowej, obsługa archiwum zwolnionych pracowników, przygotowywanie materiałów planistycznych do sporządzenia planu finansowego szkół i przedszkoli, tj. kalkulacje wynagrodzeń, wypłaty nagród jubileuszowych, odpraw itp. przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2018-05-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP w zakładzie produkcyjnym- udział w opracowywaniu analiz ryzyka- udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego w zakresie tematyki BHP, p. poż oraz ochrony środowiska- prowadzenie dokumentacji bhp, ppoż,- raportowanie oraz realizowanie zadań przełożonego- przeprowadzanie szkoleń wszystkich grup pracowniczych- nadzór nad stanem bhp w firmie
PPHU OPAK MET BARAŃSKI STANISŁAW - 2016-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Weryfikacja dokumentacji. Pobieranie próbek do kontroli. Ocena pobranych prób. Tworzenie dokumentacji kontrolnej. Przygotowanie bazy danych do sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc podczas prac glazurniczych. Wykształcenie min. zawodowe, 1 rok doświadczenia. j. ukraiński - komunikatywny
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Mysłowice (śląskie)
Dokonywanie kalkulacji i raportowanie kosztów działalności, sporządzanie analiz finansowych dotyczących różnych sfer działalności przedsiębiorstwa, wycena nowych produktów, analiza rentowności i rekomendowanie optymalnej struktury portfela produktówi. Wspomagania windykacji należności od klientów. Tworzenie i rozwój narzędzi analitycznych, wspomagających działalność operacyjną. Pracodawca ofertuje interesująca i stabilna prace w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
nadzorowanie funkcjonowania systemu zarzadzania jakością w firmie, przeprowadzenie audytów, prowadzenie dokumentacji, współpraca z klientami; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
MERCUR TRADE SP. Z O.O.SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA WARSZAWA - 2016-11-03 - Staniszcze Małe (opolskie)
obsługa klienta,pozyskiwanie klientów,organizacja usług gastronomicznych,hotelowych i turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Będzin (śląskie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad załadunkiem i rozładunkiem przyjmowanych towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże z kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Oczesały (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
organizowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych-sporządzanie należnej dokumentacji,rozliczanie remontów wyk.w budynkach wspólnot mieszkaniowych,wystwianie rachunków za wykonane remonty,prowadzenie całokształtu spraw zwiąż.z adaptacjami pomieszczeń wspólnych,sporządzanie wniosków o dofinansowanie remontów budynków wspólnot mieszkaniowych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura : odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). - Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowej. Pracę w młodym i dynamicznym zespole. Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim. Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata. Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 2770 do 4210 zł/brutto (w zależności od kompetencji, doświadczenia i znajomości języków). Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. umiejętność pracy w zespole. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Wymagana znajomość języka francuskiego lub/i angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego i aukcji. Obsługa klientów hurtowych i detalicznych. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem. Prace biurowe.
INCOIN POLSKA Krzysztof Adamczyk - 2016-07-15 - Częstochowa (śląskie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; • dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych;• bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości;• zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców;• nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej;• identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami;• bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)
praca w biurze, z zespole automatyków
"ENERGO-SPAW" SPECJALISTYCZNE PRZEDS. BUDOWY KOTŁOWNI I INSTALACJI PRZEMYSŁ. EMIL MIKULSKI - 2016-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w charakterze pomocnika operatora.Odbiór i układanie desek.
DREWNOTRANS Sp. Jawna - 2017-10-25 - Nędza (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
wypiek poieczywa
Piekarstwo T.J.Cichońscy S.C. - 2017-01-30 - Olszany (dolnośląskie)
Rekrutacja osób z wykształceniem inzynierskim z krajów hiszpańskojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
wyszukiwanie konkursów związanych z pozyskiwaniem funduszy lokalnych , wojewódzkich, składanie ofert do podmiotów zewnetrznych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Rozliczanie podatków zagranicznych i krajowych; zdobywanie oraz obsługa klienta; zarządzanie dokumentacją klienta; telefoniczny kontakt z zagrzanicznymi urzędami
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-01-11 - Opole (opolskie)
tworzenie oferty handlowej, kontakt z dostawcami, organizowanie zaopatrzenia, realizowanie zamówień klientów, sporzadznie dokumentów sprzedaży, planowanie promocji
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Złotów (wielkopolskie)