SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Nowe Miasto Lubawskie oferta pracy FUTURE LEADER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: FUTURE LEADER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korczaka 2A/1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - pakiet programów office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność budowania i utrzymania relacji z klientami, dobra organizacjia pracy własnej. Wykształcenie bez znaczenia, natomiast mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży.
Nazwa pracodawcy:
FUTURE LEADER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Korczaka 2A/1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Ulica pracodawcy: Korczaka
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Planowanie i odbywanie regularnych wyjazdów sprzedażowychPrzygotowywanie ofert handlowychMaksymalizowanie przychodów hotelu poprzez aktywną sprzedaż usług hotelowychBudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami hoteluReprezentowanie hotelu na zewnątrzPrzygotowywanie i opracowywanie okresowych sprawozdań oraz raportów
MIK Małgorzata Grabowska Grand Hotel Tiffi Iława - 2016-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie rozliczeń podatkowych, wprowadzanie danych do systemu.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
wyksz. średnie lub wyższe,mile widziane doświadczenie w branży metalurgicznej,obsługa komputera
P.P.U.H. METAL-ZAP SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-04-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zakładanie i ipielęgnacja terenów zieleni, montaż automatycznego nawadniania.
GARTE sp. z o.o. sp.k. - 2016-06-28 - Swarzędz (wielkopolskie)
rekrutacja uczestników szkoleń, organizacja szkoleń, przygotowywanie dokumenatcji szkoleniowej, przygotowywanie umów z trenerami, archiwizacja, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)
analiza i odpowiedzi na pytania klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, bduowanie relacji z klientem, wsparcie techniczne
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie elewacji metodą lekko mokrą ze styropianu i wełny mineralnej. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, praca w soboty.
SKITECH Jakub Skibiński - 2018-01-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Poprawna i terminowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie)- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych- ewidencja zwolnień lekarskich- monitoring obowiązków pracowniczych w zakresie badań okresowych, szkoleń BHP- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne instytucje- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja dla potrzeb firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%), istnieje możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-16:00 (do uzgodnienia). Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 3 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość różnych form zatrudniania, praktycznej wiedzy z zakres administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych, umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, podatkowych do US, statystycznych do GUS, wiedza w obszarze naliczania wynagrodzenia z umów o prace i umów cywilnoprawnych, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność i rzetelność w codziennej pracy, znajomość programu Płatnik. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (605-422-413) lub e-mail: biuro (at) ask-finance.pl
ASK-FINANCE SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)
sprawdzanie kart pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lubin (dolnośląskie)
Mierzenie ciśnienia, czynności opatrunkowe. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Kaniowie.
MROWIEC SP. Z O. O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-09-20 - Kaniów (śląskie)
Montaż systemu inteligentnego domu, konfiguracja. Montaż taśm LED, oświetlenia i elektryki.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Płock (mazowieckie)
wyksz. min. średnie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, umiejętność prowadzenia rozmów- negocjacje handlowe,umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży,obsługa komputera,mile widziana znajomość języków obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, rozwiązywanie problemów technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-11-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHPoraz ochrony środowiska, szkolenie pracowników z zakresu BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz przygotowywanie wymaganych prawem raportów ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, obsługa sekretariatu.
IBES Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
organizacja czasu wolnego dorosłych i dzieci
NZOZ ORW "FLISAK" s.c. W.Fennig, Z.Kielian, U.Fijałkowska-Tiekiela, Z.Tekiela - 2018-07-27 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
wsparcie działu HR w prowadzeniu rekrutacji - nauka zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder sp. z o.o. - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
- weryfikacja faktur w programie SMARTFIX VERIFIER, - księgowanie faktur oraz tłumaczenie z języka rosyjskiego i agielskiego od zagranicznych dostawców ,- tworzenie i aktualizacja danych zagranicznych dostawców,- przygotowywanie faktur oraz tłumaczenie na język angielski oraz rosyjski- aktualizacja danych zagranicznych dostawców,- znajomość języka rosyjskiego ia angielskiego jest niezbędna do stałego kontaktu z zagranicznymi oddziałami BSH, m.in. analiza zleceń, zamówień niezbędnych do produkcji AGD, przesyłanie oraz odbiór korespondencji e-mail, faktur do rozliczeń zamówień itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, spotkań, tłumaczenia bieżace, sporządzanie ofert targów itp
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych.2. Administrowanie urlopami i zwolnieniami lekarskimi.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.4. Kontrola badań lekarskich i bhp.5. Przygotowywanie dokumentów do naliczania płac.6. Przygotowywanie umów cywilno-prawnych.7. Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości dot. zatrudnienia.8. Obsługa programu Płatnik (rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników).9. Prowadzenie ZFŚS.
CENTRUM KULTURY - 2018-05-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozładunek i przygotowywanie surowca do odbioru, wydawanieoraz zwrot surowca z produkcji, ODBIERANIE Z PRODUKCJI SUROWCÓW GOTOWYCH I PRZELICZANIE ICH ILOSCI, KOMPLETOWANIE ZAMÓWIWEŃ, praca w godz.6-14/14-22/22-6
Moj S.A Oddział Kuźnia "Osowiec" - 2017-10-26 - Osowiec (opolskie)
Księgowanie dokumentów - pełna księgowość, bieżące rozliczenia zobowiązań i należności, sporządzanie analiz i raportówPraca w godzinach 08.00-16.00
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-03-09 - Mielec (podkarpackie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Drohiczyn (podlaskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
- Bezpośredni kontakt z kontrahentami. Zbieranie i wyłanianie urządzeń, maszyn i materiałów dla bieżacej obsługi realizowanych kontraktów. - Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane-> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć do pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA INDYWIDUALNE PROJEKTY MEBLOWE•KOSZTORYSOWANIE WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO•PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW•NADZÓR NAD REALIZACJĄ PROJEKTÓWWYMAGANIA:•ZNAJOMOŚĆ MATERIAŁÓW I ROZWIĄZAŃ STOSOWANYCH W MEBLARSTWIE•DOŚWIADCZENIE W KOSZTORYSOWANIU MEBLI•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU I OTOCZENIA•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA•PRAWO JAZDY KATEGORII BOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL S.A. - 2016-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż osłon śmietnikowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-06-01 - Bytów (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, przygotowywanie raportów i analiz na temat kandydatów, odpowiadanie na zapytania kandydatów.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie administracji personalnej z elementami rozliczania czasu pracy, - prowadzenie spraw związanych z naliczeniem wynagrodzeń,- efektywne wsparcie pracowników firmy w zakresie zagadnień personalnych,- sporządzanie raportów i analiz dotyczących spraw personalnych i wynagrodzeń,- udział w realizacji różnorodnych zadań i projektów Działu Personalnego
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-01-05 - Karczew (mazowieckie)