SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Iława oferta pracy MIK Małgorzata Grabowska Grand Hotel Tiffi Iława
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i odbywanie regularnych wyjazdów sprzedażowychPrzygotowywanie ofert handlowychMaksymalizowanie przychodów hotelu poprzez aktywną sprzedaż usług hotelowychBudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami hoteluReprezentowanie hotelu na zewnątrzPrzygotowywanie i opracowywanie okresowych sprawozdań oraz raportów
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: MIK Małgorzata Grabowska Grand Hotel Tiffi Iława
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i odbywanie regularnych wyjazdów sprzedażowychPrzygotowywanie ofert handlowychMaksymalizowanie przychodów hotelu poprzez aktywną sprzedaż usług hotelowychBudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami hoteluReprezentowanie hotelu na zewnątrzPrzygotowywanie i opracowywanie okresowych sprawozdań oraz raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.800 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem. Doskonała organizacja pracy własnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętność analizy rynku. Otwartość na zmiany, elastyczność, dyspozycyjność.Kontakt osobisty lub rekrutacja-grandhotel (at) tiffi.com
Nazwa pracodawcy:
MIK Małgorzata Grabowska Grand Hotel Tiffi Iława
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Iława
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
Kontakt mailowy z klientami. Zapewnienie dostępności asortymentu.
kontakt przez OHP - 2016-03-09 - Niepołomice (małopolskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)
wydawanie dokumentów po rozładunkach, wystawianie faktur sprzedaży, koordynacja wysyłek, tworzenie dokumentacji do wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Przygotowywanie na warsztacie elementów maszyn, montaż wstępny (np. montaż osi, wałów, silników napędowych), montaż maszyn z wcześniej przygotowanych zespołów wg. dokumentacji technicznej u Klienta. Montaz instalacji elektrycznej maszyny wg. schematu elektrycznego, podłączenie szafy zasilającej u Klienta. Ustawianie oraz regulacja elementów ruchomych maszyny. Współpraca z działem konstrukcyjnym. Opieka serwisowa u Klienta nad dostarczonymi maszynami. Wykonywanie prac ślusarskich. Utrzymanie narzędzi pracy w dobrym stanie oraz dbanie o porządek w warsztacie.
BAUMALOG SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Duchnice (mazowieckie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa giełd internetowych, wystawianie faktur
Łukasz Sznigir Eko-Trans - 2017-03-02 - Sobczyce (dolnośląskie)
Pracodawca preferuje kandydatów z terenu Gminy Bedlno.
Przedsiębiorstwo Przemysłowo Handlowe Hetman Sp.zoo Florianów - 2016-10-31 - Florianów (łódzkie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa zamówień klientów.Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy. Wystawianie dokumentów sprzedaży. Awizowanie dostaw do klientów.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-10-13 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaz produktów i usług finansowych, realizowanie planów sprzedazowych, pozyskiwanie nowych członków kasy
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczęd.-Kredytowa PIAST Tychy - 2018-03-01 - Żywiec (śląskie)
Pozyskiwanie kandydatów do pracy, zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego, nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników, nadzór nad zameldowaniami pracowników, prowadzenie teczek pracowniczych, nadzór nad ewidencją przebiegu pojazdów itp.
M&J BUD DE Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Kielce (świętokrzyskie)
zakres czynności specjalistów w zakresie psychologii określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r.
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-03-01 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem i profesjonalna obsługa, organizacja realizowanych kontraktów, przygotowanie dokumentacji, profesjonalna obsługa klientów, uczestnictwo w targach zagranicznych
BIOCONCEPT-GARDENIA Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Kańczuga (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, głównie Europa Wschodnia, Czechy (branża chemiczna), utrzymanie bardzo dobrych kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, sprawne posługiwanie sie programami MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjnośc
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)
Operator koparko-ładowarki
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o.o w Bolesławcu - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świerzawa (dolnośląskie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu.
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych, budowanie wizerunku firmy w sieci, współpraca z agencjami reklamowymi, portalami internetowymi, prasą, rozwój aktualnych kanałów komunikacji i promocji oraz wymyślanie nowych możliwości promowania produktów, obsługa mediów społecznościowych i strony www, aktywne działanie w środowisku Google, przyjmowanie zamówień na produkty: bezpośrednio, telefonicznie, internetowo.
"HORT - CAFE" S.J. Teresa i Stanisław Komar - 2016-02-10 - Białystok (podlaskie)
Współprowadzenie projektów Public Relations realizowanych przez agencję, redagowanie informacji prasowych i komunikatów, redagowanie tekstów marketingowych, przygotowywanie prezentacji Power Point, przygotowywanie ofert i dokumentów dla klientów, administrowanie profilami na portalach społecznościowych, kontakt z klientem.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-06-27 - Płock (mazowieckie)
Praca w zespołach projektowych nad opracowywaniem i wprowadzaniem do produkcji nowych konstrukcji, wzorów urządzeń. Opracowywanie dokumentacji technicznej. Współpraca przy tworzeniu wycen, specyfikacji technicznych, zamówień materiałów do produkcji. Udział w procesie identyfikacji i badaniu rynku dostawców. Wynagrodzenie: zgodnie z Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy - w zależności od posiadanych kwalifikacji - od 4000 zł miesięcznie. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą: tel.: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, e-mail: ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl, strona interentowa: www.wzl2.pl - zakładka "praca".
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2015-11-18 - Czernica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej, sporządzanie raportów z kontroli BHP, opracowywanie ryzyka zawodowego, opracowywanie dokumentów z zakresu BHP, przygotowywanie instrukcji BHP, prowadzenie szkoleń wstępnych BHP, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydział ubrań oraz środków ochrony indywidualnej, praca w godzinach 08:00-16:00, wynagrodzenie 2000zł brutto do negocjacji, CV oraz list motywacyjny przesyłać na adres e-mail: t.patola (at) pup.opole.pl
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań skoncentrowanych na zwiększeniu efektywności i zachowaniu płynności zatrudnienia.Pomoc w planowaniu i wdrażaniu działań zwiększających obszar oddziaływania firmy; poszukiwanie nowych odbiorców.Utrzymywanie kontaktów z koordynatorami z rynku wschodniego.Prace ogólnobiurowe (na zlecenie przełożonego tworzenie analiz i raportów).Praca związan z wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, wycena usług spedycyjnych, aktywna promocja usług firmy, czynności marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
operator koparki
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Piława Górna (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Badanie potrzeb klientów indywidualnych iproponowanie im dopasowanych produktów oraz usług bankowych.Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie z nimi długotrwałych i satysfakcjonujących relacji. Realizacja miesięcznych planów sprzedażowych Obsługa gotówkowa oraz bezgotówkowa
TWÓJ SPOKÓJ ARKADIUSZ KUBOŃ - 2016-06-23 - Myszków (śląskie)
obsługa portali społecznościowych, wdrażanie projektów i ich promocja, współorganizowanie wydarzeń
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Jawor (dolnośląskie)
Sprawdzaniepoprawności dokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeńprzygotowanie kompletów dokumentów do rozliczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentac Praca w godzinach 8:00-16:00
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Opole (opolskie)