SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNKI AMERYKI ŁACIŃSKIEJ Owińska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNKI AMERYKI ŁACIŃSKIEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: specjalista do spraw sprzedaży na rynki Ameryki Łacińskiej
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Owińska (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Owińska, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
specjalista do spraw sprzedaży na rynki Ameryki Łacińskiej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY NA RYNKI AMERYKI ŁACIŃSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Owińska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK HISZPAŃSKI
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w sprzedaży parkietów i chemii do podłóg drewnianych na rynkach zagranicznych, zaawansowana znajomość j.hiszpańskiego/ oferta dla osób zarejestrowanych w PUP Poznań
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 01.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
- realizacja programów z zakresu rynku pracy- praca z wolontariuszami- prowadzenie dokumentacji
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2017-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizowanie transportów miedzynarodowych, kontakt z klientem polskim i międzynarodowym, przyjmowanie zleceń, organizacja transportów pojazdami firmy oraz podwykonawcami
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2016-07-12 - Świdnica (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ BILETÓW, UDZIELANIE INFORMACJI TELEFONICZNEJ, DRUKOWANIE ROZKŁADÓW JAZDY DLA PASAŻERÓW; GODZ. PRACY 8-16; KONTAKT OSOBISTY Z PRACODAWCĄ GODZ. 7-15
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)
Prace biurowe, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
TWOJE ZADANIA: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych, realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Do obowiązków osób na tym stanowisku należeć będzie:• Praca przy sporządzaniu ofert technicznych w zakresie budowy, modernizacji lub remontów obiektów budowlanych oraz ciągów technologicznych w branży konstrukcyjno-budowlanej i maszynowej,• Sporządzanie kosztorysów ofertowych i wycen składników cenotwórczych,• Pozyskiwanie ofert handlowych od poddostawców i podwykonawców,• Wsparcie techniczne i handlowe w zakresie przygotowywanych ofert handlowych i przetargowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub mechanicznym, znajomość zagadnień z zakresu robót budowlanych, materiałów konstrukcyjnych, zdolność analitycznego myślenia, mile widziana znajomość obsługi programów do kosztorysowania, mile widziana znajomość zagadnień związanych z górnictwem i przeróbką mechaniczną kopalin, mile widziana znajomość j. angielskiego. Umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność czytania dokumentacji technicznej. Prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra znajomość Word i Excell. Wysoko rozwinięty poziom komunikacji interpersonalnej. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Kontakt telefoniczny (665-660-409) lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, przyjmowanie i realizacja zamówień, obsługa komputera i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji związanej z czynnościami administracyjnymi dot. pozbawienia wolności
Zakład Karny w Gębarzewie - 2018-07-09 - Czerniejewo (wielkopolskie)
współpraca z firmam
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Zamawianie materiałów budowlanych, rozliczenia robót, ewidencjonowanie materiałów, kosztorysowanie.
Faktoria AB Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Golasowice (śląskie)
przygotowywanie ofert, fakturowanie, utrzymywanie kontaktów z klientami
Jolanta Marjańska BEPPE - 2017-08-11 - Zawiercie (śląskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Lublin (lubelskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych, ewidencji zatrudnienia, czasu pracy, absencji pracowniczych, rozliczanie delegacji, monitoring ważności badan lekarskich, współpraca ze służbami BHP, praca z danymi w programie kadrowo-płacowym, koordynacja procesów rekrutacyjnych, kontakt z kontrahentami w celu udzielenia informacji o statusie rozliczenia faktur oraz wyjaśnienia ewentualnych niezgodności, wprowadzenie do programu CDNXL faktur kosztowych i zaliczkowych, rozliczanie faktur podwykonawców, monitoring rozliczen pracowników, kontrola poprawności miejsc powstawania kosztów, bieżące kontakty z podmiotem zewnętrznym prowadzącym księgowość, pomoc i wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych, współpraca z instytucjami finansowymi i prowadzenie korespondencji z instytucjami państwowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Pokój (opolskie)
kontakt z klientami, agencjami, urzedem celnym, firmami transportowymi, monitorowanie zamówień od klienów, nadzorowanie, tworzenie planów, konfiguracja dostaw do klienta, dbanie o terminowość i zgodność realizowanych dostaw, ścisła współpraca z planistą produkcji, prowadzenie akredytów, rejestrów dostaw i wysyłek
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Mława (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- poznanie asortymentu w sklepiku,- nauka obsługi kasy fiskalnej,- przygotowywnie zamówień,- obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zgierz (łódzkie)
Kontrolowanie wypłacalności klientów, doradztwo kredytowe, raportowanie, kontakt z kontrahentami w języku angielskim i portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
projektowanie elementów maszyn i urządzń, przygotowywanie wstępnych koncepcji do ofert
Minibrowary .pl. Andrzej Gałasiewicz Spółka Komandytowa - 2016-07-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, wyjazdów służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, udział w spotkaniach handlowych i prowadzenie rozmów z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, tłumaczenie pism i rozmów słuzbowych w trakcie odbywających się spotkań, wsparcie administarcyjne innych działów firmy
TARSILVEX GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-30 - Kraków (małopolskie)
obsługa telefoniczna i mailowa klientów, doradztwo w zakresie termoizolacji obiektów, obsługa sprzedaży, redagowanie ofert i ulotek
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-05-16 - Tczew (pomorskie)
- Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie. Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. kontroli rynku wyrobów w Wydziale Nadzoru Rynku w Delegaturze w Siemianowicach Śląskich. Wymiar etatu: 1,00. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: ul. Wróblewskiego 75, 41-106 Siemianowice Śląskie.- Główne obowiązki: Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań kompatybilności elektromagnetycznej, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie kontroli produktów wykorzystujących energię, w odniesieniu do etykiet efektywności energetycznej dla telewizorów oraz w zakresie realizacji programu znakowania urządzeń biurowych, w tym w wydawaniu decyzji i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie wymagań dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach; Udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych w zakresie przestrzegania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią, w tym w wydawaniu decyzji i postanowień w tych sprawach.- Warunki pracy. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Praca w terenie; Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury); Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach; Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych; Praca na parterze, w klimatyzowanym pokoju; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.- Wynagrodzenie: 3185,53 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:15-16:15.
URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ - 2016-09-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa klientów, praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kąkolewnica (lubelskie)
Organizowanie pracy, organizowanie szkoleń dla pracowników, zarządzanie zespołem 100 osób, kontakty ze strukturami państwowymi: polskimi i ukraińskimi. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej oraz Wiśle.
FUNDACJA WSPIERANIA SPORTU I ZDROWIA - 2017-12-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja, kontrola działalności w zakresie ochrony środowiska- sporzadzanie dokumentacji- sporzadzanie sprawozdań, raportów
EKO 24 Barbara Plewko - 2018-01-23 - Dębno (zachodniopomorskie)