SPECJALISTA DS. ADMINISTARCYJNYCH Kraków oferta pracy TARSILVEX GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTARCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, wyjazdów służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, udział w spotkaniach handlowych i prowadzenie rozmów z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, tłumaczenie pism i rozmów słuzbowych w trakcie odbywających się spotkań, wsparcie administarcyjne innych działów firmy
Data publikacji: 2016-06-30
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: TARSILVEX GLASS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-146 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, wyjazdów służbowych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań, udział w spotkaniach handlowych i prowadzenie rozmów z kontrahentami, sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą, tłumaczenie pism i rozmów słuzbowych w trakcie odbywających się spotkań, wsparcie administarcyjne innych działów firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2800 zł brutto+premie uznaniowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTARCYJNYCH
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe min. 3 lata, znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego, bardzo dobra organizacja pracy własnej
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 30.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2016
Podobne oferty pracy
analiza rynku, tworzenie ofert sprzedażowych, negocjowanie warunków i wumów handlowych, reazlizawnie założonych planów sprzedażowych, współpraca z klientem z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Rozbieracz-wykrawacz
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Starachowice (świętokrzyskie)
w/g potrzeb
Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA - 2015-11-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Produkcja szyldów, kasetonów, wyrobów z plexi, itp.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-28 - Ciemne (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko i ibcojęzycznych, stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy, opracowanie mechanizmów działań promocyjnych, przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Ossów (mazowieckie)
zabezpieczenie ciągłości produkcji poprzez odpowiednie zarządzanie procesem wewnętrznej gospodarki materiałowej, zarządzanie strefami magazynowymi oraz planowanie ich obłożenia/wykorzystania, planowanie załadunków, koordynacja procesu wysyłek, planowanie transportu; bardzo dobra znajomość programu EXCEL, umiejętność pracy w zespole, umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów, wytrwałość, odporność na stres, dynamika działania, umiejętność samodzielnego planowania oraz organizacji czasu; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym; biegła znajomość języka angielskiego; godziny pracy: 7:30-16:00.
PEARL STREAM SA STRZELCE OPOLSKIE - 2015-11-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH DLA JEDNEGO Z NASZYCH DUŻYCH KLIENTÓW. POSZUKUJEMY OSÓB PROAKTYWNYCH, NIE BOJĄCYCH SIĘ PRACY W TERENIE I ODWAŻNIE POSZUKUJĄCYCH KREATYWNYCH METOD I TECHNIK DOCIERANIA DO KANDYDATÓW. TWOJĄ GRUPĄ DOCELOWĄ BĘDĄ OSOBY Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. BĘDZIESZ DZIAŁAĆ W OPARCIU O WYZNACZONE PRZEZ NAS WSKAŹNIKI PROJEKTOWE I WSPÓŁPRACOWAĆ Z ZESPOŁEM SPECJALISTÓW DS. RYNKU PRACY.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżący kontakt z biurem rachunkowym, organizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, fakturowanie, wnioskowania do ZUS, US, Urząd Celny, załatwianie spraw związanych z naliczaniem koncesji, uzyskaniem zezwoleń.
Agronomik Polska Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Borów Wielki (lubuskie)
konsultacje przedwdrożeniowe, analiza środowiska i potrzeb użytkownika, prowadzenie szkoleń, udział w realizacji projektów informatycznych, wsparcie procesów rozwoju oprogramowania.
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Świdnica (dolnośląskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Radomsko (łódzkie)
kompleksowe prowadzenie akt, sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem, obsługa korespondencji (odbieranie poczty i odpowiedzi na pisma wysyłanie)
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tuchów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
przygotowywanie ofert handlowych,badanie rynku inwestorskiego stolarki okiennej,kontakt z klientem - obsługa i sprzedaż,aktywne pozyskiwanie inwestorów, przedsiębiorców
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Górki Małe (śląskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie zaświadczeń, obsługa porgramów Syriusz, prowadzenie rejesrów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Lubań (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
kontakt z klientem, sprzedaż detaliczna i bezpośrednia, wypisywanie faktur, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu polityki zarządzania obszarem BHP, prowadzenie szkoleń oraz doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy w zakresie BHP, tworzenie, weryfikacja i ocena dokumentacji BHP, zgłaszanie i wdrażanie usprawnień w zakresie BHP, aktywny udział w spotkaniach zakładowych z zakresu BHP, reprezentowanie firmy wobec instytucji zewnętrznych w zakresie BHP
EKOENERGETYKA - POLSKA SP z.o.o. - 2018-08-31 - Zielona Góra (lubuskie)
wdrażanie i opracowywanie strategii markegingowej firmy, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Pszczyna (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Poszukiwanie noiwych klientówq w tym z zagranicy. Utrzsymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana dla kontaktu z klientami z zagranicy (Litwa, Estonia, Ukraina, Łotwa, Rosja oraz inne kraje rosyjskojęzyczne.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 23.12.2017 r. do 23.12.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
Kontakt z dostawcami w kwestiach transportowo-spedycyjnych, współpraca oraz nadzór nad dostawami usług, współpraca z biurami sprzedaży, przeprowadzanie negocjacji z firmamami transportowymi oraz logistycznymi, opracowywanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań transportowych i logistycznych dla poszczególnych regionów i grup klientów, bieżąca kontrola kosztów transportowych, logistycznych, kontrola realizacji wysyłek.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
opieka nad biurem, prowadzenie dokumentacji pracowników, kontrola aktualności badań pracowników, sporządzanie list płac, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
HS PARTNERS S.C. - 2018-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)