SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-07-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat /magister/inżynier prawo lub kierunek z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie min.3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych w tym Word, Excel, znajomość ustawy o Zamówieniach Publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce) mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego,map geodezyjnych) znajomość ustaw o gospodarce.Umiejętności: praca w zespole dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami(budynki grunty)Ogólny zakres obowiązków:Opiniowanie dokumentów nadesłanych,sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT(w tym dróg, placów,ogrodzeń itp.) przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2018
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 29.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa systemu symfonia ERP pod katem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja urządzeń oraz ich instalacja i konfiguracja. Zmiany 8-16, 9-17, 10-18.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)
załadunek i rozładunek towaru/skanowanie/weryfikacja ilościowa towaru/streczowanie palet
kontakt przez OHP - 2016-05-25 - Zgierz (łódzkie)
Wyklejanie reklam na płytach PCV, poliwęglanowych, szkle.Obsługa maszyn poligraficznych.Gromadzenie informacji na temat produktu, usługi w Internecie.Montaż elementów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Krzepice (śląskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Supermarket Simply Kraków. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa księgowa firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "KAMADEX" sp. z o.o. - 2016-03-24 - Lubin (dolnośląskie)
wykształcenie średniewymagane doświadczenie w pracy na ww stanowisku1 zmianawynagrodzenie: 2000 zł brutto (do indywidualnego uzgodnienia)
AGRITO Monika Świtała - 2017-11-07 - Topola Wielka (wielkopolskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami, tworzenie sieci dystrybucji, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
DR GERARD SP Z O.O. - 2016-06-10 - Bedlno Radzyńskie (lubelskie)
- koordynacja pracy biura firmy- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (korespondecję, zamówienia)- kontakt z kontahentami- sporządzanie pism urzędowych, sprawozdań, raportów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "Kapica Market" Florian Kapica - 2018-09-05 - Biłgoraj (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt i obsługa Klientów, aktywny udział w akcjach promocyjnych, ścisła współpraca z mobilnym Zespołem Reprezentantów Handlowych, weryfikacja baz Klientów, wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych.
MEDI-SEPT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-14 - Konopnica (lubelskie)
Wystawianie faktur, obsługa klienta, sprzedaż bezpośrednia produktów.
Jolanta Marjańska BEPPE - 2017-10-13 - Zawiercie (śląskie)
obsługa maszyn tokarskich
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Myszków (śląskie)
Przygotowywanie zamówień i prowadzenie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRAKOWIE - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- inicjowanie i realizacja akcji sprzedażowych, promocyjnych, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami i kontrahentami, benchmark konkurencji, aktywna współpraca z pozostałymi działami w firmie w celu realizacji projektów, przygotowywanie i zarządzanie kampaniami on-line marketingowymi, wspieranie realizacji działań w mediach społecznościowych, marketing szeptany, monitorownie efektywności podejmowanych działań marketingowych i komunikacyjnych
Tropicoco Sp. z o.o. 76-107 Jarosławiec ul. Uzdrowiskowa 15 - 2018-04-17 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Kontrolowanie terminowości dostaw, kontrolowanie dostarczonych ilości materiałów oraz sprzętu, potwierdzanie dostarczenia zamówienia z dostawcami, monitorowanie zgodności dostawy z wymaganiami zawartymi w zamówieniu, prowadzenie ewidencji przyjętych materiałów, pełnienie nadzoru nad ilością materiałów oraz ich jakością, przyjmowanie, ważenie i klasyfikacja przyjętych materiałów, przygotowywanie zestawień okresowych związanych z przyjętymi materiałami, przygotowywanie załączników (kart pracy sprzętu, zestawień materiałowych, dokumentów WZ, itp.)do dokumentów rozliczeniowych, informowanie przełożonego o zaistniałych nieprawidłowościach i zagrożeniach w obszarze realizowanych zadań, odpowiedzialność za rozliczanie i harmonogramy zapotrzebowania na materiały, rozliczanie i sprawdzanie zgodności ze specyfikacjami, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz dbałość o mienie firmy, wykonywanie poleceń przełożonego w ramach stosunku pracy oraz powierzonych obowiązków.
METROSTAV SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-01-12 - Koszwały (pomorskie)
- wykonywanie nasadzeń- cięcie korygujące i wzmacniające roślin- wykonywanie innych prac ogrodniczych- konieczna znajomość branży ogrodniczej- konieczna znajomość obsługi wertykulatora Triumph / kosiarki Stihl
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Umiejetność obsługi programów komputerowych, mile widziana znajomość języka angielskiego.Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pawłów (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi, pozyskiwanie nowych odbiorców z rynku Europy Zachodniej, prace biurowe
ROGSTOL SP. Z O.O. - 2016-02-29 - Żołędzin (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
EKOCENTR Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Piekarzew (wielkopolskie)
- Koordynowanie pracy Działu Informatyki PKZ.- Opracowywanie planów rozwoju systemu informatycznego PKZ i określanie kosztów ich realizacji.- Współpracę przy projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych w PKZ.- Prowadzenie spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny i oprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych.- Zabezpieczanie łączy internetowych i usług telekomunikacyjnych (VoIP, GSM) na potrzeby PKZ.- Przygotowanie i kontrola realizacji umów w zakresie rozbudowy i utrzymania systemu teleinformatycznego PKZ.- Przygotowywanie rocznych planów finansowych w zakresie Działu Informatyki.- Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji dot. systemu teleinformatycznego PKZ.- Zapewnienie prawidłowej pracy oraz prawidłowego wykorzystania sprzętu teleinformatycznego w PKZ poprzez: organizowanie obsługi technicznej, napraw i konserwacji sprzętu teleinformatycznego, instalację, konfigurację oraz weryfikację prawidłowej pracy oprogramowania, prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie wykorzystywanego oprogramowania biurowego iużytkowego oraz organizację szkoleń w zakresie oprogramowania specjalistycznego.- Administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną PKZ, a w szczególności:serwerami, infrastrukturą wirtualną, firewallami, routerami oraz innymi urządzeniami sieciowymi, hostingiem oraz witrynami WWW, oprogramowaniem.- Nadzór nad przestrzeganiem ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych w zakresie danych ipublikacji w postaci cyfrowej oraz oprogramowania komputerowego. - Zapewnienie ochrony informacji przechowywany w systemie informatycznym oraz przesyłanych przez sieć komputerową zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.- Zabezpieczenie danych przechowywanych w systemie teleinformatycznym PKZ poprzez:dopuszczenie do dostępu do nich wyłącznie upoważnionych pracowników,zabezpieczenie systemem haseł identyfikujących pracowników i ograniczających dostęp do wybranych obszarów danych osobom nie posiadającym odpowiednich uprawnień,nadzorowanie przeprowadzania archiwacji danych oraz przechowywanie tych danych,nadzór nad aktualizacją systemów informatycznych.- Zarządzanie zakupionymi licencjami i procedurami ich dotyczącymi.- Prowadzenie profilaktyki antywirusowej, antyspamowej i antywłamaniowej sieci informatycznej PKZ.- Przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa i integralności informacji w systemach informatycznych.- Testowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania.- Przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa.- Nadzór nad wyposażeniem komputerowym pracowni komputerowych PKZ.- Nadzór i monitorowanie pracy ekranów LED
Pałac Kultury Zagłębia - 2017-06-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca w laboratorium protetycznym polegająca na wykonywaniu projektów komputerowych oraz wykonywanie prac docelowych tj. protezy częściowe i całkowite koron i mostków, wykonywania prac biurowych tj. archiwizacja bazy wykonywanych prac, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nadzór nad sprawami administracyjnymi związanymi ze składaniem wniosków poprzedzających rozbiórki budynków; monitorowanie terminów; tworzenie instrukcji oraz procedur; analizy kosztów; zapewnienie obiegu dokumentów
DSR Catarin Sp. z o.o, Spółka komandytowa - 2015-12-01 - Markowice (kujawsko-pomorskie)
sortowanie warzyw, układanie towaru na palecie, utrzymanie porządku w zakładzie
FROZEN FOODS SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi - 2015-12-07 - Grabów (łódzkie)
Handel materiałami budowlanymi.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LUXBUD" S.C. - 2017-02-16 - Konin (wielkopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży i usług,obsługa kasy fiskalnej,przygotowywanie ofert i zamówień,tworzenie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Lębork (pomorskie)