SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Koszwały oferta pracy METROSTAV SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: do 3 493 PLN
Zakres obowiązków: Kontrolowanie terminowości dostaw, kontrolowanie dostarczonych ilości materiałów oraz sprzętu, potwierdzanie dostarczenia zamówienia z dostawcami, monitorowanie zgodności dostawy z wymaganiami zawartymi w zamówieniu, prowadzenie ewidencji przyjętych materiałów, pełnienie nadzoru nad ilością materiałów oraz ich jakością, przyjmowanie, ważenie i klasyfikacja przyjętych materiałów, przygotowywanie zestawień okresowych związanych z przyjętymi materiałami, przygotowywanie załączników (kart pracy sprzętu, zestawień materiałowych, dokumentów WZ, itp.)do dokumentów rozliczeniowych, informowanie przełożonego o zaistniałych nieprawidłowościach i zagrożeniach w obszarze realizowanych zadań, odpowiedzialność za rozliczanie i harmonogramy zapotrzebowania na materiały, rozliczanie i sprawdzanie zgodności ze specyfikacjami, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz dbałość o mienie firmy, wykonywanie poleceń przełożonego w ramach stosunku pracy oraz powierzonych obowiązków.
Data publikacji: 2016-01-12
Lokalizacja: Koszwały (pomorskie)
Pracodawca: METROSTAV SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:82-011 Koszwały, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrolowanie terminowości dostaw, kontrolowanie dostarczonych ilości materiałów oraz sprzętu, potwierdzanie dostarczenia zamówienia z dostawcami, monitorowanie zgodności dostawy z wymaganiami zawartymi w zamówieniu, prowadzenie ewidencji przyjętych materiałów, pełnienie nadzoru nad ilością materiałów oraz ich jakością, przyjmowanie, ważenie i klasyfikacja przyjętych materiałów, przygotowywanie zestawień okresowych związanych z przyjętymi materiałami, przygotowywanie załączników (kart pracy sprzętu, zestawień materiałowych, dokumentów WZ, itp.)do dokumentów rozliczeniowych, informowanie przełożonego o zaistniałych nieprawidłowościach i zagrożeniach w obszarze realizowanych zadań, odpowiedzialność za rozliczanie i harmonogramy zapotrzebowania na materiały, rozliczanie i sprawdzanie zgodności ze specyfikacjami, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz dbałość o mienie firmy, wykonywanie poleceń przełożonego w ramach stosunku pracy oraz powierzonych obowiązków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 493 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do niedzieli w systamie dwuzmianowym 08:00-16:00, 22:00-06:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszwały
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cedry Wielkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 493 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość Exel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie technicze (mile widziane wyższe techniczne), 1-2 lata doświadczenia na ww. stanowisku, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera znajomość obsługi pakietu MS Office, umiejętność obsługi programu excel i urządzeń biurowych, chęci do pracy. Miejsce pracy: Koszwały-Nowy Dwór Gdański. Kontakt telefoniczny: 506-679-784, mailowy: jerzy.witulski (at) metrostav.pl.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: METROSTAV SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Strażacka 81, 43-382 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Adres strony pracodawcy: www.metrostav.pl
Ulica pracodawcy: Strażacka
Numer budynku pracodawcy: 81
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.01.2016
Data dodania oferty pracy: 12.01.2016
Oferta pracy ważna do: 11.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie czynności księgowych, przyjmowanie, gromadzenie i segregacja dokumentów. Weryfikowanie poprawności wystawionych dokumentów. Przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty oraz sprawozdań do ZUS.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-07-27 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie min średnie; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego; znajomość MS Office + publisher, CRM; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki handlowej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
Aktywna sprzedaż oferowanych przez Firmę ubezpieczeń. Doradztwo w wyborze produktów ubezpieczeniowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z obecnymi klientami. Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Zapewnienie poprawności obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami jakości.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
samodzielne proawdzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwlaifikacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie rezerwacji od gości na pobyt w Domu Wczasowym WAM oddział Rewita w Juracie
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-02-28 - Jurata (pomorskie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Obsługa systemów informatycznych: USOS, CELCAT.3) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-11-28 - Częstochowa (śląskie)
pozyskiwanie klienta indywidualnego, profsjonalne doradztwo w zakresie ubezpieczeń majatkowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wieluń (łódzkie)
- Prowadzenie kontraktów oraz ich nadzorowanie w procesie produkcji. Opracowanie technologiczne dokumentacji. Nadzór nad terminami wykonywanych kontraktów.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.- Praca w godzinach: 6:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
ReklamaSpecjalista ds. reklamyKoordynowanie projektów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Łódź (łódzkie)
Samodzielne prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo- płacowej,prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, obsługa systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS, PEFRON, ZUS).
Spółdzielnia Rzemieślnicza w Nysie - 2018-04-10 - Nysa (opolskie)
projektowanie, przygotowywanie różnych materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa e-mailowa klientów w zakresie reklamacji, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i obiegiem dokumentów reklamacyjnych wewnątrz firmy
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2018-08-14 - Żarów (dolnośląskie)
Nawiązywanie współpracy z klientami, pomoc przy prowadzeniu sekretariatu.
Fox Group sp. z o.o. - 2016-11-16 - Nysa (opolskie)
Sprzedaż literatury fachowej. Budowanie pozytywnych relacji z klientem.
A-Z CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
.
RAWBUD - RAWICZ SPÓŁKA Z O.O. MASŁOWO - 2016-03-18 - Masłowo (wielkopolskie)
Kompleksowa telefoniczna i internetowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy; przygotowywanie ofert oraz wycen dla klientów; realizowanie zamówień internetowych; podtrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami; budowa pozytywnego wizerunku firmy; realizacja strategii handlowej firmy. Oferta pracy przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
AGD MARKET Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie robót elektrycznych na budowie zgodnie z zaleceniem zleceniodawcy
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Sygneczów (małopolskie)
Nauczanie języka angielskiego dla kluczowych klientów,opracowywanie niesamowitych materiałów, które na długo pozostaną w ich pamięci G39, wspieranie uczestników kursów w codziennych potyczkach z językiem, zapewnianie kursantom przydatnych informacji, tłumaczenie tekstów.
Language Extreme Marta Aleksandrowicz-Wojtyna - 2018-08-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie płac. Rozliczanie składek ZUS. Pisanie umów o pracę i cywilnoprawnych. Obsługa kadrowa pracowników.
Agencja Rozwoju i Promocji ZAMEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-16 - Gostynin (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiejętność wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w źródłach pierwotnych i pochodnych, umiejętność tworzenia opisu bibliograficznego książki, znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość formatu MARC21, znajomość zagadnień bibliometrii: wskaźniki cytowań i indeks Hirscha, biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obsługa Internetu, umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, zakres obowiązków: selekcja, opracowywanie (tworzenie opisów niezbędnych do identyfikacji źródeł, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artykułów i innych opracowań technicznych, z zakresu działalności Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
Praca w Agencji komunikacji marketingowej.nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami , prezentowanie telefonicznie i mailowo naszej oferty
LOYAL SOLUTIONS Sp. z o.o - 2016-04-04 - Opole (opolskie)
bieżąca obsługa gości hotelowych, obsługa komutera, przygotowanie i wystawianie faktur, przyjmowanie rezerwacji hotelowych, meldunek i wymeldunek , obsługa baru, utrzymanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kluczbork (opolskie)
czyszczenie odlewów, obsługa elektronarzędzi praca 2 zmianowa 6-14/14-22
Przedsiębiorstwo Innowacyjne Odlewnictwa SPECODLEW Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Skawina (małopolskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwords.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z rynków europejskich.- Obsługa bieżąca klientów: zamówienia, faktury, kontakt z grafikami.- Mile widziane doświadczenie w dziale handlowym agencji reklamowej, doświadczenie w pozyskiwaniu Klienta przez telefon (cold calling).- Umiejętność nawiązywania kontaktów, prowadzenia swobodnej i kulturalnej rozmowy telefonicznej.- Umiejętność samoorganizacji pracy.- Kandydaci posiadający doświadczenie z agencji reklamowych lub działów handlowych otrzymają dodatkowe, korzystne warunki.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-10-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
wynajem mieszkań i apartamentów dla pracowników w Niemczech. miejsce pracy: pracodawca posiada biura w Tychach, Rudzie Śląskiej, Rzeszowie ( praca w zależności od miejsca zamieszkania pracownika)
Portal Turystyczny WASZE MARZENIA.PL Barbara Madeja - 2018-01-10 - Tychy (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
STAŻ w firmie EUROWORKER Sp z o. o.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)