SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR Szczecin oferta pracy KANCELARIA PODATKOWA IKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIe PEŁNEJ ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, DEKLARACJI ZUS, PDOF, GUS, PFRON, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ANALIZ KADROWO-PŁACOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI MIN ŚREDNIE-PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, DOŚWIADCZENIE
Data publikacji: 2016-02-22
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA PODATKOWA IKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIe PEŁNEJ ADMINISTRACJI PERSONALNEJ, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, ROZLICZANIE UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, DEKLARACJI ZUS, PDOF, GUS, PFRON, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW, ANALIZ KADROWO-PŁACOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENI MIN ŚREDNIE-PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, DOŚWIADCZENIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pracownik obsługi płacowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA PODATKOWA IKG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; kancelariapodatkowa13 (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; kancelariapodatkowa13 (at) gmail.com
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 22.02.2016
Oferta pracy ważna do: 21.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rekrutowanie zleceniobiorców, stały kontakt z klientami zagranicznymi, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów, odpowiedzi na zapytania klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, analizowanie problemów
PERFECT CARE SERVICE 24 SP. Z O. O. SP. K. - 2015-11-23 - Świdnica (dolnośląskie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmyUWAGA: CV prosimy kierowć na : praca (at) golden-line.eu. z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila.
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2017-07-21 - Rzeszów (podkarpackie)
znajomość pełnej księgowości, rozliczenia podatkowe VAT, CIT i płacowe ZUS i PIT, prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie raportów i sprawozdań dla Zarządu
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Pobłocie Wielkie (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: e-mail, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy słuzbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Śrem (wielkopolskie)
SAMODZIELNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJA ORAZ PRZEGLĄDY MASZYN, BIEŻĄCY MONITORING STANU TECHNICZNEGO INSTALACJI I URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH, DIAGNOSTYKA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ I SYTSEMÓW W ZAKRESIE BRANŻY AKP ORAZ ELEKTRYCZNEJ- PRACE MONTAŻOWE
NRG SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Głogów (dolnośląskie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert dla klientów,opracowanie zamówień,prowadzenie dokumentacji handlowej do eksportu
EDER Wojciech Eder - 2015-12-08 - Fałkowo (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna i hurtowa suplementów diety. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Rosji , Białorusi i z Krajów Wschodnich.
Naturomed Sp. z o. o. - 2018-03-01 - Gdynia (pomorskie)
utzrymanie czystości powierzchni na obiekcie zakładu praca od poniedziałku do piątku oferta pracy dla osoby z orzeczeniem
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-02-10 - Jasionka (podkarpackie)
Pracownik do spraw sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Banino (pomorskie)
obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
negocjacje warunków dostaw, poszukiwanie nowych źródeł dostaw, optymalizacja kosztów
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-21 - Prabuty (pomorskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Różnowo (warmińsko-mazurskie)
- Kompleksowa obsługa dostawców maszyn, urządzeń, samochodów. Utrzymywanie stałych relacji oraz czynne poszukiwanie nowych dostawców. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana wiedza z zakresu finansowania (Leasing, Kredyt, Pożyczki, Dotacja itp.). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: b.karlikowska (at) silesialeasing.pl
1. SILESIA LEASING Marcin Kowalik 2. HPDA Marcin Kowalik - 2016-01-26 - Mikołów (śląskie)
Obsługa klienta; sprzedaż okien i drzwi. Praca w Bielsku-Białej w godz. 9-17.00.
HANDEL-TRANSPORT ZYZAK PIOTR - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, załatwianie spraw dot. ruchu kadr, warunków pracy i płacy, czasu pracy oraz świadczeń pracowniczych, planowanie i organizacja szkoleń, nadzór nad dokumentacją prawną i organizacyjną, prowadzenie spraw dot. gospodarki nieruchomościami i wyposażenia, przygotowywanie danych do budżetowania oraz prognozowanie kosztów wynagrodzeń i rezerw, obsługa zintegrowanego systemu komputerowego
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-30 - Nowy Dwór (pomorskie)
nadzór i udział w tworzeniu materiałów informacyjnych, reklamowych, współpraca z podwykonawcami w obszarze działań marketingowych i reklamowych
"SOLARPROJEKT CONSTRUCTION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-08 - Radomsko (łódzkie)
-OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOTYCZĄCYCH EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY W RAMACH DOSTĘPNYCH PROGRAMÓW KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH ORAZ FUNDUSZY UNIJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie biura, korespondencja i kontakty z klientami.
Przedsiębiorstwo Geologiczne IGEOS Iwona Insadowska - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, wydawanie zaświadczeń dla pracowników itp.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
POLSKIE TOWARZYSTWO INFORMATYCZNE - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na magazynie- przyjęcie i wydanie towaru, wywóz towaru do klienta, dostarczanie dokumentów do klientów.Branża motoryzacyjna.
OPOLTRANS Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Ujrzanów (mazowieckie)
stały nadzór i zarządzanie magazynem części zamiennych, fakturowanie i księgowanie zakupów części, maszyn oraz usług do maszyn prowadzonych dla Działu Utrzymania Ruchu, współpraca z Działem Księgowości, współpraca z dostawcami części zamiennych, prowadzenie analiz zużywalności i kosztów części, prowadzenie inwentaryzacji magazynu części zamiennych
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami z Polski i Izraela oraz filią firmy w Izraelu i innych przedstawicielstw na świecie, delegacje zagraniczne do przedstawicielstw firm na całym świecie, poszerzanie wiedzy na temat wymagań rynku i aktualne potrzeby przemysłu wyrobów hutniczych i materiałów lotniczych danego kraju, przygotowywanie ofert sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Mysłowice (śląskie)
jw.
FILIAGO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
czyszczenie pojazdów samochodowych
Car Andrzej Skrzypa (Myjnia Komis Transport) - 2016-07-26 - Chełm (lubelskie)
Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
"Dachy 24"S.C. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)