SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Chodzież oferta pracy MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola jakości produktu , kontrola wymiarów produktu , prowadzenie dokumentacji jakościowej, raportowanie , etc.
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łąkowa 25, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola jakości produktu , kontrola wymiarów produktu , prowadzenie dokumentacji jakościowej, raportowanie , etc.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2018
Data zakończenia pracy: 20.04.2018
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: MUDEUNG ELECTRONICS POLAND SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
ŁĄKOWA 25, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Adres strony pracodawcy: www.mdepl.com
Ulica pracodawcy: ŁĄKOWA
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 22.01.2018
Oferta pracy ważna do: 21.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Zarządzanie zmianami2. Zarządzanie kompilacją kodu3. Zarządzanie procesami i kontrola zgodności z przepisami4. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę o ile nie są niezgodne z prawem.Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
UTRZYMANIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY NA PODLEGŁYM OBSZARZE POPRZEZ SPRAWOWANIE KONTROLI NAD WARUNKAMI PRACY, SKUTECZNE EGZEKWOWANIE PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP JAK RÓWNIEŻ DORADZTWO W W/W ZAKRESIE, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZMNIEJSZANIA ILOŚCI WYPADKÓW PRZY PRACY POPRZEZ USTALANIE OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN WYPADKÓW, OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW WYNIKAJĄCYCH Z BADANIA PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓW, ZPEWNIENIE ZGODNOŚCI WEWNĘTRZNYCH ZSAD Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI POPRZEZ WSPÓŁDZIAŁANIE Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI ORAZ ORGANAMI WEWNĘTRZNYMI, ZPEWNIENIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU SZKOLEŃ W DZIEDZINIE BHP, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ZWIĄZANYCH Z ZAGADNIENIAMI BHP ORAZ OCHRONĄ ŚRODOWISKA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA USTAWOWE DO ZATRUDNIENIA NA POWYŻSZYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z OBSZARU BHP I OCHORNY ŚRODOWISKA, SYSTEMATYCZNOŚĆ, RZETELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA INSPEKTORA OCHRONY PRZECIWWPOŻAROWEJ, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA STNOWISKU;
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2016-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Nadzór nad prawidłowością procedury eksportowej do Sudanu i/lub do krajów arabskich. Obsługa eksportu, w szczególności współpraca z kontrahentami z Sudanu i krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
sprzedaż środków ochrony roślin, teren powiatu zamojskiego.
ROL-MECH Grażyna i Jan Grześko spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-01 - Miączyn (lubelskie)
•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
SYNERTE Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-27 - Rzeszów (podkarpackie)
PROFESJONALNE PRZEDSTAWIENIE OFERTY HANDLOWEJ ORAZ DORADZTWO W RAMACH OFEROWANYCH USŁUG (POPRZEZ KONTAKT MAILOWY, TELEFONICZNY, EWENTUALNIE OSOBISTY)OBSŁUGA TELEFONICZNA I ELEKTRONICZNA KLIENTÓW ZGODNIE Z NAJWYŻSZYMI STANDARDAMI JAKOŚCIBEZPOŚREDNIA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM CONTENT MARKETINGU W CELU MONITOROWANIA STATUSU REALIZACJI ZLECEŃOBSŁUGA BAZY DANYCH KLIENTÓW W SYSTEMIE CRMINFORMOWANIE KLIENTÓW O PROCESIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WYJAŚNIANIE NIEZGODNOŚCI I WĄTPLIWOŚCISPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTAWSPÓŁTWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII E-MARKETINGOWYCHPRZYGOTOWANIE RAPORTÓW Z PROWADZONYCH DZIAŁAŃ HANDLOWYCH
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-20 - Rzeszów (podkarpackie)
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prace dekarskie- prace pomocnicze- prace porządkowe
ABC DACHY ŁUKASZ KRAWCZYK - 2015-12-01 - Słotwiny (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, wycen;kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z klientem;nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń;udział w targach branżowych;fakturowanie;
Solitech - 2017-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie potraw i obsługa imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Radom (mazowieckie)
kontrola i zabezpieczanie zagranicznych i krajowych nalezności handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi ręcznych , ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych
SAIR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-30 - Poznań (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabrze (śląskie)
jw
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
x
Ryszard Bełza Kancelaria Doradcy Podatkowego - 2017-05-09 - Białystok (podlaskie)
obróbka metali (detale), szlifowanie, usuwanie mikrostyków
Met-Eurosystem Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Piaseczno (mazowieckie)
Zapoznanie się z zasadami panującymi w biurze podróży MY TRAVEL. Dbanie o czystośc na stanoiwksu pracy. Nabycie umiejętności z zakresu obsługi turystycznej. Nabycie umiejętności w zakresie nowoczesnych form przekazywania informacji i reklamy. Obsługa klienta, wykonywanie obowiązków terminowo, z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klienta. Odbieranie poczty elektronicznej. Obsługa urządzeń biurowych. Nadzór nad dokumentami firmowymi. Rozmowy telefoniczne. Organizacja spotkań z klienta,i.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ciemiętniki (świętokrzyskie)
Wykształcenie średnie, doświadczenie: brak wymagań, praca w sklepie medycznym w Gliwicach
M&J CORPROATION Sp. z o.o. - 2017-06-16 - Gliwice (śląskie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa Klienta, obsługa biura i sprzedaż mieszkań, kompletowanie dokumentacji, zawieranie umów, realizacja planów sprzedaży, budowanie i dbanie o odpowiedni wizerunek firmy. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 9-17, 10-18 w Kołobrzegu.
Haga Partners Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Organizowanie transportu samochodowego (krajowego oraz międzynarodowego) towarów eksportowanych i importowanych, pozyskiwanie nowych klientow jak też utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, opracowywanie i wysylka materiałów informacyjnych oraz marketingowych dla klientow, uczestnictwo w akcjach promocyjnych firmy, prowadzenie rozmów z kontrahentami w języku obcym.
RALFI s.c. Rafał Dziewulski & Rafał Sulczyński - 2017-04-14 - Siedlce (mazowieckie)
doradztwo oraz sprzedaż biżuterii, dbanie o wizerunek salonu. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zabrze (śląskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaz poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, wypowiedzenia, świadectwa itp.), prowadzenie spraw ZUS przedsiębiorców, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa ZUS (zgłoszenia rejestracyjne, deklaracje DRA, wyrejestrowania itp.), sporządzanie list płac, rozliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego (chorobowe, macierzyńskie, opiekuńcze itp.), rozliczanie PFRON, rozliczanie Funduszu Świadczeń Socjalnych, bezpośrednia współpraca z klientami biura. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 52 78, e-mail: danuta.ostrowska (at) protegga.pl
"BIURO RACHUNKOWE PROTEGGA" Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie kasy, sporządzanie raportów kasowych. Obsługa pracowników i interesantów, obsługa faksu, telefonów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Prowadzenie archiwum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-18:00 (ruchomy czas pracy). Wymagania: wykształcenie średnie lub wyzsze ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kasy fiskalnej. Znajomość przepisów związanych z prawem archiwalnym. Bardzo dobra obsługa komputera i kasy fiskalnej. Umiejętność współpracy z ludźmi. Skrupulatność, dokładność. Dodatkowe umiejętności: znajomość programu Symfonia FK, umiejętność dekretacji dokumentów księgowych. Dokumenty składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem " specjalista ds. rachunkowo-administracyjnych", e-mail lub listem poleconym.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz linii technologicznych. Nadzór i codzienną kontrolę stanu technicznego urządzeń. Konserwację i wykonywanie przeglądów okresowych urządzeń zgodnie z instrukcjami obsługi. Prowadzenie zapisów jakości zgodnie z obowiązującymi procedurami. Modernizację maszyn i urządzeń.
PZ CORMAY S.A. - 2016-11-17 - Marynin (lubelskie)
sprawy kadrowe, pilnowanie terminów przeglądów, zakupy dla szkoły
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko - 2018-07-04 - Lubsko (lubuskie)