SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Rzeszów oferta pracy SYNERTE Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: •WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
Data publikacji: 2017-03-27
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SYNERTE Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : ZNAJOMOŚĆ PROCESÓW SPAWALNICZYCH ORAZ SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W SPAWALNICTWIE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, UCZCIWOŚĆ, WIELOZADANIOWOŚĆ[Uprawnienie 1] : POSIADANIE CERTYFIKATÓW VT[Umiejętność 1] : DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE/WYŻSZE TECHNICZNE, SUMIENNOŚĆ, SKRUPULATNOŚĆ[Inne] : OFERUJEMY:•ZATRUDNIENIE NA BARDZO DOBRYCH WARUNKACH W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•MOŻLIWOŚĆ UCZESTNICTWA W CIEKAWYCH, MIĘDZYNARODOWYCH PROJEKTACH INWESTYCYJNYCH.
Nazwa pracodawcy:
SYNERTE Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: HOFFMANOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 27.03.2017
Oferta pracy ważna do: 26.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, kasy fiskalnej, krajalnicy, wykładanie towaru, dbanie o sale sprzedażową
FIRMA BEMIŚ-SKLEP SPOŻYWCZY - 2016-01-18 - Kraków (małopolskie)
Oczyszczanie odlewów aluminiowych, prace na stanowiskach kontrolno-pomiarowych, obsługa pras. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Łódź (łódzkie)
działania marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie projektów finansowych ze środków unijnych. Księgowanie wynagrodzeń osobowych. Rozliczanie międzyokresowe kosztów. Uzgadanianie ZFŚS. Dekretowanie i księgowanie faktur zakładu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-12-05 - Częstochowa (śląskie)
Telefoniczna Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
REF DOPprowadzenie księgowości klientów firmy, rozliczanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji kadrowej firm zleceniowych, kontakt z klientami
Kancelaria Księgowa Aneta Serafin-Truszkowska - 2018-01-15 - Piaseczno (mazowieckie)
Praca w Ośrodku terapeutycznym , w którym programy terapeutyczne opierają się o model społeczności terapeutycznej.Prowadzenie dokumentacji merytorycznej/terapeutycznej.Diagnozowanie na potrzeby opracowania planu terapii/leczenia.Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod i technik terapeutycznych.Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta/klienta. Monitorowanie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień.Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem/klientem.Autoanalizowanie pracy podczas superwizji.Planowanie i organizowanie pracy z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, BHP zasad ergonomii oraz zasad etycznych.Inne ściśle związane z podanymi powyżej.
Ośrodek Readaptacji Stowarzyszenia Solidarni "PLUS" EKO "Szkoła Życia" w Wandzinie - 2018-03-01 - Wandzin (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie ofert handlowych dla klientów wietnamskich, spotkania i rozmowy z klientami z Wietnamu, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami z bazy firmy (przedszkola i szkoły podstawowe), aktywna sprzedaż produktów oraz opieka posprzedażowa, obsługa infolinii przychodzącej (udzielanie informacji na temat produktów ich dostępności oraz warunków sprzedaży), weryfikacja i akceptacja poprawności wprowadzonych zamówień, wystawianie faktur, obsługa reklamacji przy współpracy z pozostałymi działami firmy, współpraca z przedstawicielami handlowymi pracującymi w terenie.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja procesu przygotowania rocznego budżetu i średniookresowego planu finansowego. Kontakt z wewnetrznymi dysponentami planu. Monitorowanie wykorzystania budżetu i wykonywanie przenoszenia środków. Analiza wydatków dysponentów wewnętrznych planów. Przygotowanie analizy budżetu i raportów. Wykonywanie płatności przez elektroniczny system bankowy. Tworzenie szacunkowego planu finansowego i średniookresowego planu finansowego. Planowanie, przygotowanie i realizacja wewnętrznych kontroli i organizacja spotkań grupy budżetowej.
LITPOLUKRBRIG COMMAND - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
fachowe doradztwo produktowe, sprzedaż i obsługa klienta, budowanie pozytywnego wizerunku marki, uzgadanie terminów realizacji i dostaw do klienta
EGGS PRODUCT GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH zoo - 2016-03-14 - Żylice (wielkopolskie)
•zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,•zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),•sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz nadzór nad realizacją zaleceń powypadkowych,•prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,•kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP,•współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,•sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.•ciągłe doskonalenie standardów BHP i p.poż.•dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•współudział w procesach wdrażania i certyfikacji ISO 45001:2017•współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników-udział w przekazywaniu do użytku nowych stanowisk pracy, maszyn i budynków; godz. pracy do uzgodnienia; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie - do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto - w zależności od formy zatrudnienia;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-06-01 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie gościi rezerwacji, opieka nad gościem w czasie pobytu, organizacja eventów na terenie ośrodka, planowanie i organizacja działań marketingowych, podejmowanie działań w pozyskiwaniu nowych klientów pensjonatu i domków, zamawianie towarów do kuchni i obsługa ośrodka; dodatkowo w sezonie letnim( od 0105 do 15.09) nadzór nad pracownikami sezonowymi w zakresie sprzatania i obsługi pokoi i domków oraz w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków gościomośrodka, poza sezonem obsługa pokoi oraz pomoc w przygotowywaniu i wydawaniu posiłków.Wymagania: Osoba zorganizowana, pracowita, mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej lub gastronomicznej lub turystycznej, wykształcenie co najmniej średnie o specjalności turystka, hotelarstwo lub gastronomia, ew. zarzadzanie i marketing, prawo jazdy kat.B, biegła obsługa komputera i postawowych urządzeń biurowych, znajomość jez. angielskiego w stopniu komunikatywnym. Praca w Ośrodku wypoczynkowym. Wynagrodzenie 2500 zł.
Nawigator XXI Joanna Krawczyk- Nasiłowska - 2016-01-04 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i rozwijanie relacji biznesowych z klientami na terenie Rosji i Ukrainy, wizyty u klientów na terenie Rosji, Ukrainy, badanie zapotrzebowania na produkty
MONUS SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Świerczyniec (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- Księgowanie rezerw związanych z kosztami bieżących i przyszłych okresów,- Monitorowanie kont przejsciowych oraz współpraca z działem Zobowiązań,- Monitorowanie kont kosztowych na wybranych lokalizacjach,- Uzgadnianie kont w systemie CERTIFICATION,- Jakościowa ocena uzgodnionych kont,- Proaktywna kontrola kont bilansowych oraz ich analiza pod względem wystąpienia różnic kursowych- Wykonywanie zadań zgodnie z wymaganiami klienta określonymi w odpowiedniej umowie, polityką rachunkową firmy oraz w zgodzie z przepisami prawa,- Zapewnienie właściwej komunikacji z klientami, współpracownikami i przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie rozliczeń z klientami, wystawianie faktur VAT, dekretacja dokumentów, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych), prowadzenie rejestru podatku VAT, rozliczanie WDT
Caro Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-11 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
Zarządzanie, odpowiedzialność za stan techniczny pojazdów i ich wyposażenia, prowadzenie dokumentacji samochodów, zarządzanie kierowcami (autocysterny), kontrola, rozliczanie czasu pracy kierowców i prowadzenie dokumentacji, współpraca z przewoźnikami zewnętrznymi i działem planowania logistyki.
GASPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii, negocjowanie umów i kontraktów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
administracjaoraz zarządzanie infrastrukturą serwerową. Diagnostyka poprawości działania komputerów oraz urządzeń peryfertyjnych. Przeciwdziaąnie dostępowi oraz nieupoważnionych do zasobów informatycznych. Zdalna pomoc użytkowniom komputerów w rozwiązywaniu bieżących problemów. rozwój sklepu internetowego oraz CRM, allegro
Pieczątka Polska Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Bytom (śląskie)
wsparcie i ścisła współpraca z działem sprzedaży firmy; dbanie o pozytywne relacje i wsparcie techniczne Klienta; wsparcie przy tworzeniu nowych rozwiązań technologicznych, nadzór nad istniejącymi projektami i ich koordynacja; przygotowywanie projektów, rysunków i dokumentacji z wykorzystaniem dostępnych programów graficznych; aktywny wkład w tworzenie wizerunku firmy na rynku; jedna zmiana(8-16) kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (8-16), telefoniczny, e-mailowy.
ABATEC Sp. z o. o. Słupsk - 2015-11-24 - Słupsk (pomorskie)
- Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych, kompletowanie akt osobowych. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie (kierunek dowolny). Wymagane doświadczenie zawodowe na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość kodeksu pracy. Wymagana znajomość programu GOFIN. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 505-274-517) w godz.: 10:00-15:00 lub e-mail: foxsecurity (at) o2.pl
FOX SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Katowice (śląskie)
Oferta dla osób powyżej 45 roku życia. Doreczanie pism urzędowych za pokwitowaniem. Doręczanie wybranych materiałów bez pokwitowania. Odbieranie wydawanych materiałów z jednostek obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji przesyłek. Praca bedzie na ul. Kopernika 36 lub Kaliskiej 25/27. Dodatkowe wymagania: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralbnosć za pzrestepstwo popelnione umyślnie, nieposzlakowania opinia.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Łódź (łódzkie)
-organizowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami-badanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji-organizowanie ofert pod względem merytorycznym i logistycznym-prowadzenie dokumentacji szkoleniowej-sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Wieliczka (małopolskie)
Współpraca z firmami logistycznymi w celu realizacji dostawy do klienta z kraju arabskiego zamówionego przez niego towaru. Wykształcenie wyższe - kierunek logistyka. Dobra znajomość języka angielskiego i arabskiego. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programów WORD, EXEL.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Marki (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych , mailowy i telefoniczny kontakt z klientem, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów , nadzór nad biezącymi płatnościami, operacje na kontach bankowych spółki, dbanie o prawidłowy obieg informacji w biurze.
"SZMIDT" Sp. j - 2016-08-03 - Ligota Piękna (dolnośląskie)