SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Wodzisław Śląski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii, negocjowanie umów i kontraktów
Data publikacji: 2017-07-26
Lokalizacja: Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii, negocjowanie umów i kontraktów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wodzisław Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: arabski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe min. 1 rok, znajmość algierskiego rynku w zakresie produkcji i uboju mięsa, doświadczenie w kontaktach z klientem zagranicznym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Michalskiego 12, 44-300 Wodzisław Śląski, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Wodzisław Śląski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wodzisław Śląski
Ulica pracodawcy: Michalskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2017
Data dodania oferty pracy: 25.07.2017
Oferta pracy ważna do: 08.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: średnie techniczne, 8 lat stażu pracy; doświadczenie w pracy z zakresie zarządzania systemami energetycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-30 - Gliwice (śląskie)
Księgowanie faktur w systemie SAP zgodnie z obowiązującymi w danymi kraju przepisami podatkowymi. Działanie zgodnie z przepisami prawno-podatkowymi oraz z polityką i procedurami finansowo-księgowymi Whirlpool'a. Poprawne księgowanie faktur bezpośrednio w koszty (bez zamówienia), przestrzeganie systemu akceptacji Workflow. Poprawne księgowanie faktur do zamówienia. Koordynacja powierzonych obowiązków oraz korespondencja z kontrahentami w celu zapewnienia terminowej obsługi zobowiązań. Obsługa zapytań ze strony dostawców, we współpracy z innymi działami. Zdolność analizowania luk w procesach i wprowadzania ich ulepszeń w zakresie księgowości zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie kontrahentów budowlanych oraz budowy gazo i rurociągów na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Rumunii, Węgier i Mołdawii. Sporządzanie i podpisywanie kontraktów. Negocjowanie umów z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sulechów (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z rynków europejskich.- Obsługa bieżąca klientów: zamówienia, faktury, kontakt z grafikami.- Mile widziane doświadczenie w dziale handlowym agencji reklamowej, doświadczenie w pozyskiwaniu Klienta przez telefon (cold calling).- Umiejętność nawiązywania kontaktów, prowadzenia swobodnej i kulturalnej rozmowy telefonicznej.- Umiejętność samoorganizacji pracy.- Kandydaci posiadający doświadczenie z agencji reklamowych lub działów handlowych otrzymają dodatkowe, korzystne warunki.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
handel internetowy,współpraca z placówkami medycznymi(prowadzenie sklepu internetowego,organizowanie prezentacji handlowych)
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Bytom (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE SERÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SERÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SERÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY
,,LUCAS" SP. ZO.O - 2016-04-05 - Makowice (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaz produktów bankowych, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji
"SELEMAX" Maciej Makowski - 2016-03-22 - Zambrów (podlaskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ KRAJOWYCH I EKSPORTOWYCH: PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ NA PRODUKTY OFEROWANE PRZEZ PCC SYNTEZA S.A., WERYFIKACJA ZAMÓWIEŃ POD KĄTEM ICH WYKONALNOŚCI, TJ. WYMOGÓW HANDLOWYCH, TECHNICZNYCH, JAKOŚCIOWYCH, LOGISTYCZNYCH, REJESTRACJA ZAMÓWIEŃ W BAZIE ZAMÓWIEŃ, WERYFIKACJA DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW (UZGODNIENIA Z KIEROWNIKIEM PRODUKCJI WYDZIAŁU ALKILOFENOLI), PLANOWANIE I ORGANIZACJA TRANSPORTU PRODUKTÓW ZGODNIE Z ZAMÓWIENIAMI KLIENTÓW TJ. WYBÓR RODZAJU TRANSPORTU, PRZEWOŹNIKA, UZGODNIENIE WARUNKÓW TRANSPORTU, POTWIERDZANIE PRZYJĘTYCH ZAMÓWIEŃ, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ Z REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, KORESPONDENCJA/KONTAKT Z KLIENTAMI W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIAMI ORAZ W OBSŁUDZE POSPRZEDAŻNEJ - W JĘZYKU POLSKIM I/LUB OBCYM, CZUWANIE NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, ANALIZA I BADANIE RYNKÓW ZBYTU NA PRODUKTY SPÓŁKI (WYSZUKIWANIE I WERYFIKACJA DANYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W SIECI INTERNETOWEJ), WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,Współpraca z pracownikami socjalnymi,Prowadzenie dokumentacji dot. pracy z rodziną,Udzielanie pomocy rodzinom.Praca na terenie Gminy Wielopole Skrz.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELOPOLU SKRZ. - 2018-08-24 - Wielopole Skrzyńskie (podkarpackie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie ofert przetargowych, przygotowanie kosztorysów, wykonywanie wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)
obsługa sklepu internetowego,zamówień,koordynacja zlecenia wysyłek,obsługa programu magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Niepołomice (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; znajomość obsługi komputera; dobra znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: sporządzanie i obliczanie ofert przetargowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MEDAN ANDRZEJ HĘDRZAK - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
obsługa klientów na rynkach wschodnich (Ukraina, Rosja), tworzenie raportów w Excel, tworzenie prezentacji w Power Point
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
nadzór wysyłek krajowych i zagranicznychzarządzanie ekipami montażowymi
"MEGIW" Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Borzechowo (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie innowacji i rozpoznanie inżynieryjne dla nowych technologii. Analiza rynku pod kątem innowacji technologicznych. Audyt wewnętrzny przedsiębiorstw. Opracowywanie merytoryczne opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Odpowiedzialność za terminowość i finalny kształt opinii o innowacyjności i dokumentacji B+ R. Udział w budowaniu pomysłu na inwestycję (generowanie rozwiązań i podejmowanie działań zmierzających do spełnienia wymogów legislacji krajowej oraz unijnej). Wspieranie realizacji technologicznych projektów inwestycyjnych. Ścisła współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych projektów. Współpraca z lokalnymi uczelniami i jednostkami B+ R.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-07-15 - Lublin (lubelskie)
NADZÓR NAD SYSTEMEM JAKOŚCI, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ, KONTROLA PROCESU PRODUKCYJNEGO, ZAPEWNIENIE ODPOWIEDNIEJ JAKOŚCI PRODUKTÓW, PRODUCENT ARMATURY CHŁODNICZEJ I GRZEWCZEJ.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Pilzno (podkarpackie)
- kontakt z klientami francuskojęzycznymi (Maroko, Algieria) oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji,- pozyskiwanie partnerów handlowych,- zamawianie towarów handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- wyszukiwanie przetargów i składanie dokumentacji,- nadzór nad realizacją zleceń.
Darpol Sp. z o.o. s.k. - 2016-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i nadzór nad zakupami materiałów produkcyjnych, monitorowanie i optymalizacja kosztów zakupów
ORBIT ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Prabuty (pomorskie)
praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
Kontakt telefoniczny i emailowy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Organizacja odpraw celnnych przy importach,eksportach i tranzytach towarów.Dokonywanie odpraw celnych.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-03-29 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy na ul. 1 Maja 2 w Łosicach
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łosice (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Płock (mazowieckie)