SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI Gliwice oferta pracy M&J CORPROATION Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, doświadczenie: brak wymagań, praca w sklepie medycznym w Gliwicach

Data publikacji: 2017-06-16

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: M&J CORPROATION Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mikołowska 25, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie, doświadczenie: brak wymagań, praca w sklepie medycznym w Gliwicach

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: fizjoterapeuta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Nazwa pracodawcy: M&J CORPROATION Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 42-677 Szałsza, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: tarnogórski

Gmina pracodawcy: Zbrosławice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szałsza

Ulica pracodawcy: -

Profil działalności pracodawcy:
Działalność Agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: fizjoterapeuta

Data dodania oferty pracy: 16.06.2017

Oferta pracy ważna do: 30.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ I ROSZCZEŃ - od 3 500 PLN

Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 3 500 PLN

obsługa kadrowa pracowników z Ukrainyprowadzenie procesu rekrutacji
TERMA SP. z O.O. - 2018-06-20 - Czaple (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ (O) - 1 000 - 5 000 PLN

Specjalista do spraw odszkodowań
Sabina Stokłosa S&S Consulting - 2016-11-10 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA IT-ABAP - do 10 500 PLN

Odpowiedzialność za funkcjonalne i techniczne wsparcie użytkowników, dostarczenie rozwiązań na zgłaszane przez Key Use incydentów w obszarze Autoryzacji SAP. Identyfikacja, analiza i rozwiązanie incydentów dotyczących autoryzacji SAP zgodnie z umową o gwarantowanym poziomie świadczenia usług. Realizacja wniosków serwisowych w zakresie Autoryzacji SAP, b. Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozbudowy i konfiguracji SAP (na podstawie incydentów, wniosków serwisowych i wniosków o zmianę) zgodnie z procesami, Support & Change Management /. Wsparcie i Zarządzanie Zmianą. Odpowiedzialnośc za dokumentację procesów w obszarze Autoryzacji SAP.ranie procesów Support & Change Management / Wsparcia i Zarządzania Zmianą. Aktywną postawa w zakresie proponowania usprawnień procesów SAP Support a także identyfikacji obszarów kompetencji wymagających rozwoju.
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 13,7 PLN

rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI OKIEN - do 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa sklepu internetowego, analiza przepływu danych, pełen zakres informatyczny, zabezpieczanie strony internetowej przed Hakerami
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-06-20 - Głobino (pomorskie)

LAKIERNIK - od 2 000 PLN

Lakierowanie pojazdów mechanicznych.
WORK-INFO Teresa Borowicka - 2017-02-13 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRZEDSIĘBIORCÓW - od 2 100 PLN

- Specjalista ds. obsługi przedsiębiorców.- Oferujemy: pełną wyzwań pracę, umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, stałą podstawę + prowizję, narzędzia pracy.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-
WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNA W KATOWICACH - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW JAKOŚCI DOSTAW - 2 800 - 3 500 PLN

Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych: weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-06-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA (ALDI) [KATOWICE - UL. BOŻOGROBCÓW 20] - od 1 850 PLN

- Uprzejma obsługa klienta przy kasie . Prowadzenie i obsługa kasy. Przyjmowanie bonów, rozliczanie kasy. Sprzątanie pomieszczeń miejsca sprzedaży. Kontrola przyjęcia towaru./ Przepakowanie i niszczenie towarów w uszkodzonych opakowaniach.- Z ponad 4.000 placówek w Europie Grupa Aldi-Nord należy do wiodących przedsiębiorstw w europejskim handlu detalicznym. Naszej prostej i przejrzystej koncepcji od lat zawdzięczamy solidny i stale zwiększający się wzrost obrotów i zysków. Poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kasjer-Sprzedawca. Miejsce pracy: Katowice.- Oferujemy: dynamiczną i ambitną pracę w zespole, zatrudnienie od zaraz! pracę w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, atrakcyjny pakiet socjalny: bony żywieniowe, ubezpieczenie zdrowotne i grupowe, również dla członków rodzin, miłą atmosferę pracy, możliwość awansu na stanowisko zastępcy kierownika lub na stanowisko kierownika sklepu, gruntowne szkolenie.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 21:00, Sobota: 7:00 - 21:00, Niedziela: 9:00 - 18:00. Praca według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w pracy w handlu. Wymagana uprzejmości wobec klientów, gotowości do podejmowania odpowiedzialności.
"ALDI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 817 PLN

Prace administracyjno-biurowe, zapewnienie wsparcia dla pracowników i gości firmy, wprowadzanie danych z dokumentów do programu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bystrej. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy.
HEADHUNTERS SP. Z O. O. - 2016-07-01 - Bystra (śląskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH - 2 100 - 2 700 PLN

- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień- przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

praca w godzinach od 10.00 do 18.00, obsługa klienta, prace związane z higieną pracy
ROBSON Handel Art. Przemysłowymi Marta B.Kamińska Stargard - 2017-10-12 - Stargard (zachodniopomorskie)

KOSMETOLOG/KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

-podstawowe zabiegi na twarz i ciało -mile widziane :kurs przedłużania rzęs ;paznokci
SIBECO PHARM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-29 - Andrespol (łódzkie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - 2 600 - 3 000 PLN

Obsługa najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych i wspólnotowych,prowadzenie rejestru zgłoszeń lokatorskich, wystawianie zleceń celem ich realizacji, zaś w przypadku, gdy zgłoszenie dotyczy części wspólnej nieruchomości przekazywanie ich do Zarządcy danej Nieruchomości,dokonywanie pomiarów lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Miejskiej Bolesławiec,udział w przeglądach technicznych budynków i lokali komunalnych,nadzór nad właściwą eksploatacją i wykorzystaniem lokali komunalnych,prowadzenie korespondencji z najemcami lokali w sprawach dotyczących eksploatacji lokali,kosztorysowanie prac budowlanych,prowadzenie spraw związanych z nadbudową, odbudową i adaptacją pomieszczeń w budynkach komunalnych, instalacji sanitarnych, legalizacją przebudowy lokali, zmian systemu ogrzewania, udział w odbiorach technicznych, współpraca z dostawcami mediów oraz obsługą techniczną,sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności. Zakres odpowiedzialności:za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków,odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów,za zadania wynikające z zakresu obowiązków, za mienie i wyposażenie stanowiska pracy.Czas pracy:poniedziałek 7-15, wtorek, środa, czawrtek 7-15, piatek 7-14.
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bolesławcu - 2017-04-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA ZDROWIA PUBLICZNEGO - 1 017,4 PLN

Uczestniczenie w prowadzeniu zagadnień z zakresu bieżącego nadzoru sanitarnego wynikającego z przepisów PIS. Sporządzanie sprawozdań, analiz o stanie sanitarno-epidemiologicznym. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

pozyskiwanie klienta arabskojęzycznego, kontakt i opieka z klientem, negocjowanie cen zakupu towrów na rynku arabskim, finalizacja transakcji zakupowych , kontakt z firmami spedycyjnymi na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS REKLAMY - 997,4 PLN

osoby do 30 r.ż. po zapoznaniu sie z Firmą, pozyskiwanie klientów do współpracy z agencją, analiza zasad promocji, reklamy i marketingu, prowadzonego przez zakład pracy, przeprowadzanie analiz marketingowych, zarzadzanie budzetem reklamodawcy, projektowanie oraz produkcja przekazu reklamowego, przygotowywanie kampanii reklamowych, realizacja srodków reklamowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU I REKLAMACJI - od 2 000 PLN

Prowadzenie procesu reklamacyjnego poprzez przyjmowanie i rejestrację zgłoszeń, udział w identyfikacji zgłoszeń reklamacyjnych,
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KONTAKTÓW - do 3 500 PLN

kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

OGRODNIK - od 13 PLN

ZAKŁADANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH, OGRODÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODWE, PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;PRACODAWCA PROSI WYŁĄCZNIE O KONTAKT TELEFONICZNY;
MIRATO ANDRZJ KUNICKI - 2016-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KONSERWACJI I REMONTÓW - od 2 900 PLN

kierowanie pracą konserwatorów w zakresie technicznym i bezpośredni nadzór tych robót, koordynowanie planowej i bieżącej kontroli stanu technicznego zasobów, prowadzenie książek obiektów budowlanych, prowadzenie korespondencji z lokatorami w zakresie kompetencji, kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem, kosztorysem i umową, wstępna weryfikacja kosztorysów i rozliczanie kosztów realizacji remontów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZA" - 2018-04-25 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU - od 20,96 PLN

Nadzór i kontrola organizacji pracy, prowadzenie procesu technologicznego, nadzór nad dok. HACCP, kontrola jakości surowca, nadzór nad stanem technicznym maszyn. Specjalista działu (garmażu, magazyn, pakowanie wędlin). Miejsce pracy: Łódź-Teofilów. Pracodawca oferuje darmowe obiady.
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)