SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Lębork oferta pracy Uni- Bis Group spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 344 PLN
Zakres obowiązków: Dział zakupów
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: Uni- Bis Group spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osiedle Leśne 1A, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Dział zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 344 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 344 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Uni- Bis Group spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Osiedle Leśne 1A, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail: joanna.paruzel (at) uni-bis.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Osiedle Leśne
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 27.01.2017
Oferta pracy ważna do: 24.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU. DODATKOWE WARUNKI: PROJEKT Z INDII, WYMAGANY JĘZYKZAPEWNIENIE ZAKWATEROWANIA, WYŻYWIENIA, WSZYSTKICH PODRÓŻY.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedawca na stoisku owocowo-warzywnym. Praca w godzinach 6-14; 14-22 (również w niedziele i święta).
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Pola Janusz Wolak - 2017-12-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Monitorowanie produkcji prefabrykatów betonowych, nadzór nad produkcją betonów towarowych, nadzór nad konserwacją i utrzymaniem sprawności węzła betonu, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Pińczów (świętokrzyskie)
Organizacja i koordynacja pracy kierowców, nadzór nad stanem technicznym pojazdów, planowanie i optymalizacja przewozów przy wsp[ólpracy z Działem Planowania produkcji, Obsługi Klienta oraz Magazynem, organizacja transportu krajowego i międzynarodowego, optymalizacja kosztów transportu, ustalanie kosztów usług transportowych z firmami spedycyjnymi, kontrola faktur za usługi spedycyjno-transportowe, sorządzanie deklaracji INTRASTAT
OrganikAgro Sp z o.o., Sp komandytowa - 2017-04-21 - Dobroń Duży (łódzkie)
Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z zagranicy, komleksowa obsługa zamówień , współdziałanie z innymi działami firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, organizacja transportów zagranicznych, negocjowanie umów i kontraktów, obsługa odpraw celnych z klientami z poza UE. Praca w godz. 7:30-15:30.
SABA Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż produktów i usług firmy; pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami; opracowywanie ofert techniczno-handlowych; doradztwo techniczne; raportowanie wyników, analizę skuteczności i efektywności działań; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty lub telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16
ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Bielawa (dolnośląskie)
obsługa dokumentów pracowniczych (ewidencja czasu pracy, umowy cywilno-prawne, świadectwa pracy)
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Hażlach (śląskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie i ewidencja czasu pracy przy rozliczaniu wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, PFRON
"ESTELLIGENCE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Sosnowiec (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
1.Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa. 7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku: Specjalista ds administracyjnych. 8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracownikow MPŚ; praca w godz. 7.30-15.30; szczegóły oferty na stronie internetowej BIP Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
WSPARCIE MENADŻERÓW W PROCESACH REKRUTACYJNYCH, OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ ZWIĄZANEJ ZE STAŻEM PRACY I INNYMI FORMAMI ZATRUDNIENIA, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (ZAŚWIADCZEŃ, ŚWIADECTW PRACY ITP), EWIDENCJA CZASU PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA MS OFFICE, SYSTEM KADROWO-PŁACOWY TETA, MIN. 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL d.jastrzebska (at) konsalnet.pl
KONSALNET SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej , negocjacje handlowe , zakup części zamiennych , dyspozycyjność do pracy w ewentualnych nadgodzinach.Wymagania: wykształcenie średnie techniczne ,mile widziane doświadczenie , znajomość zagadnień technicznych , biegła obsługa komputera , umiejętności negocjacyjne , prawo jazdy kat. B , otwartość na podnoszenie kwalifikacji , dyspozycyjność.E-mail: krzysztof.szuster (at) strabag.comTel. kom. 601 284 142
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-04-13 - Komorniki (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-13 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wydawanie śniadań, obsługa gości, pomoc przy przygotowywaniu śniadań.
PHU Agnieszka Żurakowska Dębowe Wzgórze - 2018-09-14 - Pokrzywna (opolskie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-07-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa DPS-ów,ZOL-i oraz klientów indywidualnych w środki pomocnicze(min.pieluchomajtki),materiały opatrunkowe jak i sprzęt ortopedyczny.Inna umowa: Umowa na okres próbny, nast. na czas nieokreślonyGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt z pracodawcą: 691694746 lub dt.marekserdynski (at) gmail.com
Dt Dolny Śląsk - 2017-01-12 - Sośnica (dolnośląskie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w danej firmie,- Tworzenie bazy klientów,- Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem serbskiego lub chorwackiego Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka chorwackiego lub serbskiego- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-05-31 - Lipiny (łódzkie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku po odbyciu specjalistycznych szkoleń, należeć będzie: sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy, doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów, dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta, zewnętrzna promocja firmy. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja
TJaudio Tomasz Kubiak - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem arabsko języcznym
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Łódź (łódzkie)
Organizuje, nadzoruje, realizuje i kontroluje działalność przedsiębiorstwa związaną z ochroną środowiska stosując przepisy prawa w tej dziedzinie.
OŚRODEK HODOWLI ZWIERZĄT ZARODOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Chodeczek (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa Klientów, sprzedaż produktów fiansowych. Praca w ramach umowy zlecenie na terenie Jaworza, Jasienicy, Rudzicy, Bier i Świętoszówki w ramach umowy zlecenie. Proponowane wynagrodzenie 1000 zł brutto miesięcznie + prowizja.
"PROVIDENT POLSKA" S. A. - 2016-04-13 - Jaworze (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie dociepleń budynków (zewnętrznych). WYMAGANIA: 6 m-cy doświadczenia, mile widziane prawo jazdy.Praca na terenie powiatu jarosławskiego.
REMDON BUDOWNICTWO OGÓLNE - Krzysztof Szałaj - 2017-05-18 - Jankowice (podkarpackie)
- Pozyskiwanie nowych Klientów,Aktywna sprzedaż produktów dostępnych w ofercie. Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami. Przygotowywanie ofert oraz ich prezentacja. Obsługa sklepu internetowego i serwisów aukcyjnych. Tworzenie nowych ofert w sklepie internetowym i w serwisach aukcyjnych oraz wprowadzanie zmian. Przygotowywanie fachowych i zachęcających do zakupu opisów produktów. Obróbka zdjęć produktowych. Wykonywanie atrakcyjnej i zgodnej z trendami grafiki. Monitorowanie sprzedaży w sklepie internetowym. Monitorowanie działań konkurencji. Wprowadzanie zamówień do systemu pocztowego/kurierskiego. Obsługa zamówień od klientów. Aktualizacja baz danych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Doświadczenie w pracy w branży meblowej będzie dodatkowym atutem. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Biegła obsługa komputera i internetu. Znajomość programu graficznego np. (Corel, Photoshop), Znajomości języka HTML, CSS będzie dodatkowym atutem. Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - praca z dostawcami zagranicznymi. Dobra organizacja pracy i samodzielność, Zaangażowanie, kreatywność i szybkość w podejmowaniu działań, Wysoka kultura osobista, Punktualność, rzetelność, dyspozycyjność, Negocjowanie warunków współpracy.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)