SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Kuryłówka oferta pracy P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń.
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Kuryłówka (podkarpackie)
Pracodawca: P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-303 Kuryłówka 14, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kuryłówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leżajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kuryłówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Data zakończenia pracy: 31.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT.B
Nazwa pracodawcy: P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 14, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: leżajski
Gmina pracodawcy: Leżajsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leżajsk
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I POZYSKIWANIE KLIENTÓW, OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO, OBSŁUGA PROGRAMU KSIĘGOWEGO
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Wymóg konieczny: osoba z doświadczeniem i umiejętnością pracy z klientemPo kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie płaca, sporządzanie list płac. Wymagane doświadczenie w rozliczaniu płac, znajomość systemu Płatnik oraz Symfonia oraz umiejętność rozliczania podatku od osób fizycznych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
promowanie firmy w internecie oraz inne kanały marketingowe,tworzenie kampani marketingowych w internecie,wsparcie kanałow sprzedażyl
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Trzebinia (małopolskie)
kompletowanie i rospatrywanie reklamacji,współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wojkowice (śląskie)
spawanie konstrukcji stalowej
KUT-KONSTRUKCJE - 2016-02-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa przetargów organizowanych przez Zakład Zamówień Publicznych przy Ministerstwie Zdrowia na dostawy leków do publicznych jednostek ochrony zdrowia, opracowanie analiz i raportów dotyczących sprzedaży, stanów magazynowych, poziomu realizacji przetargów, wykonywanie analiz rentowności oferty przetargowej
Neuca S.A. - 2018-08-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzen biurowych: ksero, fax, komputer, skan, odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, segregacja dokumentów, wystawianie faktur sprzedazy i cenników, obsluga programu Symfonia Handel, Eticod
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)
kontakt i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja wyznaczonych celów, koordynacja procesu realizacji zleceń, budowa i zarządzanie własną bazą klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tarnów (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Głuchołazy (opolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Monter isntalacji gazów medycznych. Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Skierniewice (łódzkie)
segregacja, archiwizacja dokumentów, prowadzenie, tworzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentacji związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, przygotowanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, przygotowanie raportów i deklaracji ZUS,US, GUS
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Niepołomice (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odpowiedzialność za kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudzial w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym. m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres, mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwioająca swobodną komunikację, niezbędna gotowość do odbycia kilkutygodniowego przeszkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie)
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Lubliniec (śląskie)
Nawiązywanie współpracy, reprezentowanie firmy na rynkach międzynarodowych, samodzielne działania handlowe oraz inne obowiązki wynikające ze stanowiska. Praca na jedną zmianę w godz. 8:00 - 16:00, wynagrodzenie podstawowe + premia
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy
PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Gostyń (wielkopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
1. MYRLAND Szymon Myrlak 2. FOREVER sp. c. Tomasz Rydz, Szymon Myrlak - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kontakty i współpraca z biurami turystycznymi w Polsce i Rosji. Uczestnictwo w targach turystycznych w Polsce i zagranicą. Tworzenie materiałów reklamowych w języku rosyjskim i angielskim.
PPHU ROKO - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
administrowanie sklepem internetowym,kreowanie grafiki na potrzeby sklepu internetowego,zarządzanie kampaniami reklamowymi i marketingowymi,pozycjonowanie,kontrola wyników
EUROTIME HANDEL HURTOWY - 2016-05-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa plotera drukującego, obsługa klientów, praca przy wykorzystaniu komputera.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Tarnów (małopolskie)
Twoje zadania:Tworzenie, realizacja oraz optymalizacja kampanii reklamowych na skalę globalnąPrzygotowywanie i rozwijanie kampanii e-mail Marketing;Tworzenie działań z zakresu Social Media;Kierowanie i zarządzanie projektami internetowymi;Koordynacja pracy ;Budowanie pozytywnego wizerunku w Internecie;Monitorowanie aktualnych trendów rynku reklam online;Analiza efektywności i skuteczności prowadzonych działań reklamowych.
POWER - TECH JANUSZ MARCIN EJMA - 2016-02-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Utrzymanie czystości na obiekcie: biura, toalety. Praca od pn do pt w godz.6.00-14.00.
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji, przygotowywanie oferty handlowej dla klientów, realizacja planów sprzedażowych i dbanie o wyznaczone parametry pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, podwyższanie jakości i efektywności prowadzonych rozmów.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 6000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-04 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie wyższe; Zakres obowiązków: kinezyterapia, hydroterapia, fizykoterapia, masaże; miejsce wykonywania pracy: Knurów
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA - 2016-04-08 - Knurów (śląskie)
Sprzedaż towarów, obsluga kasy fiksalnej, wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Nysa (opolskie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych
CASTOMAX.pl Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Łaziska Górne (śląskie)