SPECJALISTA DO SPRAW KADR Gostyń oferta pracy PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy
Data publikacji: 2018-06-29
Lokalizacja: Gostyń (wielkopolskie)
Pracodawca: PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRANICZNA 1, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gostyń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gostyń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
PROFITO MAYER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Adres pracodawcy:
GRANICZNA 1, 63-800 Gostyń, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gostyński
Gmina pracodawcy: Gostyń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gostyń
Ulica pracodawcy: GRANICZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 29.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Budowanie i rozwijanie relacji z klientem, prezentacja oferty produktowej. Prezentacja firmy na zewenątrz oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek. Budowanie baz klientów, przygotowywanie dokumentacji, wspieranie innych działów, sporządzanie wycen.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników; naliczanie wynagrodzen, zasilków z ubezpieczeń społecznych oraz sporządzanie list płac; administrowanie systemem czasu pracy; kontrola terminowości przebiegu badań lekarskich pracowników; prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych; kompletowanie wniosków o emeryturę, rentę z tytułu niezdolności odo pracy; dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS i US; sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu płac; prowadzenie i rozliczanie ZFŚS; sporządzanie rejestru obrotu pieniężnego wyciągów bankowych; ewidencja księgowa rejestrów zakupu usług.
Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bystrzyca Dolna (dolnośląskie)
- realizacja zamówień publicznych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach bliskowschodnich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
sprzedaż art. z oferty firmy na rynki eksportowe, aktywne poszukiwania nowych klientów
"Loxa"Sp. z o.o - 2016-06-15 - Żarki (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe techniczne/informatyczne, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, umiejętność pracy w (basecump, trello itp.), doświadczenie w zakresie usług informatycznych, rozwoju oprogramowania, dobra komunikacja z klientem, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów z rynków UE, Europy wschodniej (branża dostarczanie usług informatycznych i rozwoju oprogramowania. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
według stanowiska; kontakt tel.
Sklep Ogólnospożywczy - Anna i Tadeusz Cielesz - 2016-05-16 - Słupsk (pomorskie)
Praca stacjonarna biurowa w dziale handlowym, utrzymanie irozbudowa portfela klientów,kompleksowa obsługa systemuhandlowego, generowanie ofert handlowych, realizacja powierzonychcelów, raportowanie, kreatywne działania handlowe z elementamimarketing
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-02 - Opole (opolskie)
- Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy, - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, - Realizowanie planów sprzedaży, - Przygotowywanie wycen produktów, - Doradztwo techniczne. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali G, D. KONTAKT Z PRACODAWCĄ TYLKO PRZEZ TEL.: 572 337 235.
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych, analizy kadrowo - finansowe, obsługa SIO i inne
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Zduńskiej Woli - 2017-08-01 - Zduńska Wola (łódzkie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kielce (świętokrzyskie)
-wprowadzenie dokumentó do programów Buchalter-wyliczanie podatku VAT,PIT,PPE-naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów,-Eksportowanie list płac do programu Płatnik
Biuro Rachunkowe "IKA" Iwona Konkel - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
trening, utrzymanie , pielęgnacja koni użytkowanych do gry polo
DRUGA - SOWINIEC GROUP Sp. z o.o. Sp. K-A - 2018-01-11 - Sowiniec (wielkopolskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z firmami zewnętrznymi. Wspieranie działu sprzedaży i zakupów firmy. Kreowanie wizerunku fiemy oraz jej produktów.
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET w Koniecznie - 2016-02-15 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
przygotowywanie projektów dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu, a także dokumentów dotyczących zmian w tym zakresie oraz rozwiązania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz ustalanie uprawnień pracowników Urzędu wynikających ze stosunku pracy, w szczególności do urlopów wypoczynkowych, dodatków za wieloletnią pracę (dodatków stażowych), nagród jubileuszowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, odpraw emerytalnych i rentowych, udział w przeprowadzaniu naborów do korpusu służby cywilnej, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu, a także prowadzenie komputerowej bazy danych pracowników Urzędu, dokonywanie zgłoszeń pracowników i członków ich rodzin do ZUS, oraz zgłoszeń zmian w danych ubezpieczonych oraz ich wyrejestrowywanie, udział w prowadzeniu sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia w Urzędzie, monitorowanie przeprowadzania pierwszych ocen w służbie cywilnej nowo zatrudnionych członków korpusu służby cywilnej oraz ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych na czas nieokreślony wraz z ustalaniem ich indywidualnych programów rozwoju zawodowego, udzielanie pracownikom Urzędu informacji i wyjaśnień w celu zapoznania ich z uprawnieniami i obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z urzędami, obsługa kadrowo-płacowa wybranych firm, praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach do ustalenia
LIDERCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Pruszków (mazowieckie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10,-Kontakt e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2018-01-16 - Tczew (pomorskie)
Pełna obsługa dokumentacji pracowniczej i nalicznie wynagrodzeń. Praca w biurze firmy w Bielsku-Białej od pn do pt.
Joanna Kwiatkowska - Firma Handlowo - Usługowa "OMEGA" - 2016-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Odbieranie połączeń od klientów z Niemiec. Udzielanie porad w języku niemieckim. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów.Praca od poniedziałku do soboty - możliwość dopasowania godzin. Wymagana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
ADECCO Poland sp. z o.o. - 2016-04-07 - Lubartów (lubelskie)
odpowiadanie na oferty, sporządzanie zamówień publicznych
ICE-CREAM Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Chełm (lubelskie)
Analiza zasad zatrudniania na terytorium Niemiec
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-12-08 - Łódź (łódzkie)
Planowanie jadłospisów. Zamawianie artykułów spożywczych. Ustalanie norm żywieniowych. Naliczanie odpłatności za żywienie. Współpraca z dyrektorem. Sprawowanie nadzoru nad personelem. Kontrola wewnętrzna z zakresu żywienia. Obsługa programów: stołówka, magazyn, iPrzedszkole.
Przedszkole Miejskie nr 12 im. Króla Maciusia - 2016-09-06 - Legionowo (mazowieckie)
wykonywanie opracowań numerycznych związanych z ewidencją gruntów i GIS, wykonywanie map dla celów projektowych - w tym map 3D, realizacja projektów geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tarnów (małopolskie)
Udział w realizacji projektów informatycznych, konsultacje wdrożeniowe, analiza i rozwiązywanie problemów, wsparcie procesów rozwoju oprogramowania, prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania
REKORD KRAKÓW SYSTEMY INFORMATYCZNE Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Kraków (małopolskie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Długołęka (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRAWO JAZDY B, PRACA W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ METOD REKRUTACJI I SELEKCJI PRACOWNIKÓW, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W AGENCJI ZATRUDNIENIA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, DOBRA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIEKCIEGO LUB ANGIELSKIEGO
Pomerania Work Center, Anna Korpal - 2016-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Oferta przeznaczona dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności zamieszkałych na terenie powiatu ziemskiego i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy; Wykształcenie: brak wymagań; obsługa komputera, mile widziana podstawowa znaj. programów graficznych (przewidziane szkolenie wstępne w tym zakresie);umiejętność org. pracy; doś.w marketingu int.; zakres obowiązków: obsługa programów biurowych, obsługa zamówień sklepu int., kontakt z klientem sklepu, przyg. do druku dokumentów i ich konwertowanie w programach graficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta , znakowanie odzieży
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Pszczyna (śląskie)