SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (J. NIEMIECKI, J. ANGIELSKI)-PRACA W TORUNIU Toruń oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (J. NIEMIECKI, J. ANGIELSKI)-PRACA W TORUNIU
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-05-16
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI (J. NIEMIECKI, J. ANGIELSKI)-PRACA W TORUNIU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2016
Data zakończenia pracy: 10.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka niemieckiego w stopniu ponad średnio zaawansowanym w mowie i piśmie (min. poziom B2) warunek konieczny; znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie (min. poziom B1/B2) warunek konieczny; wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia, księgowość); min. 2 lata doświadczenia na stanowisku Samodzielnego księgowego; umiejętność obsługi komputera, programów księgowych; mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem lub chęć rozwoju w tym kierunku; znajomość i doświadczenie w pracy w systemach ERP stosowanych w rachunkowości; mile widziana znajomość programu SAP; bardzo dobra organizacja czasu pracy i orientacja na cel; umiejętność zarządzania zespołem, dokładność, staranność. Obowiązki: planowanie, organizowanie, odpowiedzialność za proces rachunkowości zgodnie z normami jakości i poziomu usług; nadzór nad członkami zespołu, monitorowanie i zarządzanie czasem pracy zespołu; wspomaganie rozwoju pracowników, motywowanie oraz ocena pracy; badanie i analiza efektywności pracy; nadzór nad wewnętrznymi procedurami oraz instrukcjami, w tym procesem obsługi klientów; współpraca i uczestnictwo w prezentacji pracy działu/zespołu/procesu; raportowania dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych. Pracodawca oferuje: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie; pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 (8 godzin dziennie); atrakcyjne wynagrodzenie (w zależności ok kwalifikacji i doświadczenia ok. 5000-6500 zł brutto/mies.); pracę dla dużej, międzynarodowej firmy w nowym biurze w Centrum Torunia; możliwość rozwoju i bezpłatnej nauki języków obcych. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie cv w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem nr ref. AP/TEAM/LEAD/NIEM/TOR
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 17.05.2016
Oferta pracy ważna do: 29.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenia księgowościzgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, dekretowania i księgowania dokumentów sporządzania deklaracji CIT, VAT,PIT, nadzoru nad obiegiem dokumentów finansowych i księgowych, księgowania i wyliczania rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp., uzgadnianie kont rozrachunków oraz księgi głównej, weryfikacji, dekretacji iksięgowania faktur zakupowych, praca w godz. 8-16
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Zimna Wódka (opolskie)
Sprzedaż produktów firmowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie obecnych
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Zambrów (podlaskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i zapotrzebowanie zasobów ludzkich i materialnych na realizację zadań firmy,- udział w negocjacjach z kontrahentami w przedmiocie umowy, terminu i realizacji,- analiza poprawności kompletacji dostaw i dokumentacji wykonawczej, praca w godz. 7-15
ELTUR - SERWIS SP. ZO. O. - 2017-07-19 - Opole (opolskie)
- realizacja animacji lokalnej i współpracy- promocja obszaru LGD i LSR- nadzór i aktualizacja strony internetowej- dokumentowanie wydarzeń promocyjnych- przygotowanie oraz obsługa Stowarzyszenia w targach, imprezach i innych wydarzeniach promocyjnych- inicjowanie powstawania wydawnictw promocyjnych- współpraca z innymi grupami działania oraz innymi organizacjami- bieżący monitoring LSR realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektów współpracy i inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura.
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK - 2016-06-15 - Pokój (opolskie)
OBSŁUGIWANIE I KONSERWACJA SPRZĘTU TECHNICZNEGO WYKORZYSTYWANEGO W PRACY, WYKONYWANIE PROSTYCH PRAC NAPRAWCZYCH WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU, BIEŻĄCE NAPRAWY I USTERKI W WAGONACH KURSOWYCH I W REZERWIE, KONSERWACJA WÓZKÓW AKUMULATOROWYCH, ZAOPATRYWANIE WAGONÓW WL I BCW TOWARY POBRANE Z MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGOWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI MANUALNE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE- DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU, PRAWO JAZDY KAT BPRACA W GODZINACH: 08:00-16:00168 GODZIN W MIESIĄCU, PRACA W WOLNE DNICV NA ADRES MAILOWY OZ (at) WARS.PLCV+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB OSOBIŚCIE W SEKRETARIACIE ODDZIAŁU, UL. DĄBROWSKIEGO 1 A POKÓJ 202, II PIĘTROKONTAKT TEL.: 914823585MIEJSCE PRACY: UL. STARKIEWICZA 13, SZCZECIN 70-710 ZALEWSKIE ŁĘGI KANAŁ PARNICKI UL. DĄBROWSKIEGO 1A
"WARS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wystawianie faktur, sporządzanie dokumentacji handlowej, obsługa klienta internetowego
F.H.P. PRODMAX ROBERT LICHOŃ - 2017-09-20 - Żuromin (mazowieckie)
praca biurowa
POMORSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2018-09-07 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
Akta osobowe pracowników szkoły, nauczyciele (Karta Nauczyciela), administracja i obsługa (Kodeks Pracy).
Miejski Zespół Szkół w Kłodzku - 2017-08-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, marketing
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" - 2016-06-24 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Handel samochodami ciężarowymi. Wyszukiwanie kontahentów z krajów arabskich.Przygotowywanie dokumentów celnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-08-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-10-26 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
- obsługa klieta indywiualnego - wprowadzenie faktur - przygotowywanie ofert kosztorysowych - kompletowanie dokumentacji personalnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
Przyswajanie zagadnień technicznych. Aktualizowanie baz danych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Kreatywne i skuteczne poszukiwanie potencjalnych klientów. Rozwój sprzedaży produktów oferowanych przez firmę.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa ofertowa do wynajmu-sprzedaży nieruchomości własnych spółki; obsługa klientów na profesjonalnym poziomie; budowanie bazy ofert kupna/sprzedaży poprzez uruchomienie biura nieruchomości; prezentowanie nieruchomości zainteresowanym klientom; działania marketingowe; ofertowanie w powszechnych portalach; negocjacje i wyszukiwanie wykonawców usług budowlanych i remontowych; poejmowanie inicjatywy handlowej na rzecz budowy portfela zakupu nieruchomości; budowanie pozytywnych relacji z najemcami i klientami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)
wydawanie posiłków, zmywanie
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Pełczyn (lubelskie)
realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie miejsc reklamowych, tworzenie reklam na portalach internetowych, dokonywanie doboru treści reklamowych, określanie celu reklamy i jej adresatów.WYMAGANIA:- wykształcenie średnie- prawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość programów COREL, PHOTO - SHOPKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY: 884 006 771
P.H.U. JACEK TOMASZEWSKI - 2017-12-14 - Chotyniec (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1. Organizacja procesu prowadzenia gospodarki sprzętem pożarniczym i środkami gaśniczymi wojskowej ochrony przeciwpożarowej.2. Organizacja procesów eksploatacji oraz systemu zabezpieczenia technicznego sprzętu pożarniczego.3. Organizacja systemu zaopatrywania, remontu, konserwacji i legalizacji sprzętu pożarniczego i środków gaśniczych wojskowej ochrony przeciwpożarowej.4. Monitorowanie realizacji dostaw oraz dystrybucja sprzętu pożarniczego i środków gaśniczych wojskowej ochrony przeciwpożarowej. 5. Opracowywanie wymagań eksploatacyjno-technicznych dla sprzętu pożarniczego planowanego do remontu.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-07-04 - Podgrodzie (podkarpackie)
jw.
Patron Service Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Zamarski (śląskie)