SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY - 885 Pokój oferta pracy STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY - 885
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja animacji lokalnej i współpracy- promocja obszaru LGD i LSR- nadzór i aktualizacja strony internetowej- dokumentowanie wydarzeń promocyjnych- przygotowanie oraz obsługa Stowarzyszenia w targach, imprezach i innych wydarzeniach promocyjnych- inicjowanie powstawania wydawnictw promocyjnych- współpraca z innymi grupami działania oraz innymi organizacjami- bieżący monitoring LSR realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektów współpracy i inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura.
Data publikacji: 2016-06-15
Lokalizacja: Pokój (opolskie)
Pracodawca: STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SIENKIEWICZA 8, 46-034 Pokój, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja animacji lokalnej i współpracy- promocja obszaru LGD i LSR- nadzór i aktualizacja strony internetowej- dokumentowanie wydarzeń promocyjnych- przygotowanie oraz obsługa Stowarzyszenia w targach, imprezach i innych wydarzeniach promocyjnych- inicjowanie powstawania wydawnictw promocyjnych- współpraca z innymi grupami działania oraz innymi organizacjami- bieżący monitoring LSR realizacja umów i monitorowanie wydatków związanych z realizacją projektów współpracy i inne zadania wynikające z bieżących potrzeb biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-PROMOCYJNYCH I WSPÓŁPRACY - 885
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pokój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: namysłowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pokój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw public relations
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: staż pracy 3 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA STOBRAWSKI ZIELONY SZLAK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Adres pracodawcy:
SIENKIEWICZA 8, 46-034 Pokój, powiat: namysłowski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: namysłowski
Gmina pracodawcy: Pokój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pokój
Ulica pracodawcy: SIENKIEWICZA
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: Q USŁUGI - ORGANIZACJE CZŁONKOWSKIE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Namysłowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw public relations
Data dodania oferty pracy: 16.06.2016
Oferta pracy ważna do: 16.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji personalnej ewidencja i archiwizacja dokumentów naliczanie wypłat, L4, składek praca w systemie Optima oraz Płatnik
SQS SP. Z O.O. - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
Praca w godzinach 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Opole (opolskie)
obsługa sekretaryjna biura
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami,sprawdzanie dostępności towaru w magazynie, kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,prowadzenie dokumentacji i zamówień publicznych.
"SZPITALE POLSKIE" S.A. - 2016-08-16 - Sztum (pomorskie)
Pielęgnacja, zbiór oraz sprzedaż roslin oraz prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Poniatowa (lubelskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)
Prace na magazynie, obsługa klienta, sprzedaż art. tytoniowych.
HURTOWNIA AGAT - 2016-06-20 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa logistyczna zamówień eksportowych,współpraca z klientami firmy, organizacja procesu transportu lądowego i morskiego,
SCANDIC FOOD Sp z o.o. - 2016-02-23 - Lipsko (mazowieckie)
prace kadrowo - płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Zduńska Wola (łódzkie)
- tworzenie bazy dla ukraińsko- i angielskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla zagranicznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni i bałtycki, promowanie firmy na rynku zagranicznym
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Projekt zastosowań informatyki, analiza oceny projektów przetwarzania informacji, ekspertyza systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
Serwis i konserwacja urządzeń drukujących, kontakt z klientem,wyjazdy do klienta. Praca od 8-16
XEROPARTNER IT Grzegorz Weselski - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
prowadzenie obsługi finansowej/biurowo-administracyjnej kontraktów na roboty (FIDIC)•wspomaganie kierownika kontraktu w kwestiach ekonomicznych prowadzonego kontraktu,•opiniowanie dokumentacji do rozliczenia kontraktów na roboty,•inne czynności administracyjne na kontrakcie.
BBF Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Łowicz (łódzkie)
1. Prowadzenie strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej w tym zapewnienie bieżącej aktualizacji informacji.2. Obsługa systemów, programów informatycznych, obsługa małej poligrafii i urządzeń biurowych.3. Prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń.4. Archiwizacja baz danych z programów zainstalowanych na serwerze oraz komputerach Ośrodka oraz przechowywanie ich w zabezpieczonym miejscu.5. Wykonywanie bieżących konserwacji i napraw sprzętu komputerowego.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2018-08-14 - Chełm (lubelskie)
Obróbka drewna i materiałów drewnopodobnych, montarz mebli, obsługa maszyn. Kontak tel: 41 362-13-82
BiK Sp.J. M. Bogdał & T. Kotwica, ul. Ściegiennego 270B, 25-116 Kielce - 2017-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
ochrona powierzonego mienia, patrolowanie terenu
KARABELA-CK Sp. z o. o. Przedsb. Wielobranżowe - 2015-12-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, praca związanan z handlem i wyrobami, pełny etat, praca w hurtowni instalacyjnej, załadunek i rozładunek samochodów. Godziny pracy: 7-17. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) hydrosolar.pl
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Dolny Śląsk Sp. k. - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji i urządzeń, usuwanie awarii i usterek urządzeń, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych, kontrola pracy maszyn i urządzeń, raportowanie stanu technicznego, nadzór nad podległym personelem, planowanie postojów technologicznych i remontów, zarządzanie personelem.
PORT SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą telefoniczną, poprzez chat, fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy.
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wypałnianie arkuszy Excel i Word, składanie ofert, wniosków, wysyłanie pism, prowadzenie dokumentacji komputerowej prowadzonych budów
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-08-28 - Sosnowiec (śląskie)
udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu procedur przetargowych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych
1 Regionalna Baza Logistyczna - 2018-07-12 - Wałcz (zachodniopomorskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-03 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
- projektowanie i wykonywanie ofert- tłumaczenie tekstów- prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi- doradztwo techniczne
Wintergarten Ogrody Zimowe - 2017-07-13 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz inwestycji w zakresie sprzedaży stolarki okiennej PCV, aluminiowych rolet zewnętrznych.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2017-01-12 - Brzesko (małopolskie)
planowanie i koordynacja obsługi i wyjazdów serwisowych oraz sprzedaży części zamiennych do klientów krajowych oraz zagranicznych
Ekomex - Pilśniak Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-02-08 - Panki (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)