SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Paterek oferta pracy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2018-02-14
Lokalizacja: Paterek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 9, 89-100 Paterek, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Paterek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-obsługa komputera z rozszerzonym Płatnikiem-obsługa programu komputerowego inSERT
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 9, 89-100 Paterek, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Paterek
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.02.2018
Oferta pracy ważna do: 13.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KLIENTA,SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BRANŻY OGRODNICZEJ,REALIZACJA WYCEN.
SKLEP INTERNETOWY "OGRÓDMACIEJA.PL" MACIEJ MAJDA - 2016-09-22 - Bienice (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Bielawa (dolnośląskie)
rozładunek towarów, kontrola rozładunków i załadunku, kontrola stanu ilościowego detali i mater. znajdujących się w magazynie, kompletowanie towaru wg zamówień, aktywne uczestniczenie w inwentaryzacji
KONKURENCJAWPRACY.PL Sp. zo.o. - 2016-09-08 - Zławieś Wielka (kujawsko-pomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
praca na produkcji cylindrów poligraficznych polegająca na zapewnieniu ciągłości przemysłu i produkcji, naprawa specjalistycznych maszyn chińskiej produkcji- konieczność kontaktu z producentami w Chinach
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
monitorowanie źródeł finansowania i zasad ubiegania się o ufundusze pomocowe i rozwojowe dla instytucji kultury, pozyskiwanie funduszy dla projektów instytucji, przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, weryfikowanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, koordynowanie realizacji oraz bieżących zmian w realizacji projektów, przygotowanie korespondencji dot. poszczególnych projektów, współpraca z komórkami merytorycznymi zaangażowanymi w realizację projektów, przygotowanie raportów, rozliczeń i sprawozdańwraz z niezbędną dokumentacją poszczególnych projektów, współpraca przy pozyskiwaniu sponsorów i realizacji umów sponsorskich do wskazanych projektów, stałe zatrudnienie, uczestnictwo w ciekawych projektach instytucji artystycznej, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
-przedstawianie ofert kandydatom na stanowisko opiekuna osób starszych,-dysponowanie ofertami i planowanie ich terminów,-selekcja kandydatów,-sporządzanie profilii kandydatów,-publikacja ogłoszeń,-selekcja aplikacji,-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów,-koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów,-koordynacja zleceń w j.niemieckim,-udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-06-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, sprzedaż wczasów, biletów, ubezpieczeń, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
udzielenie pomocy i wsparcia rodzinom zastepczym, zapewnienie dostępu do specjalistycznego poradnictwa, organizowanie okresowych ocen sytuacji dziecka i rodziny
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie ofert, organizowanie usług, kontaktowanie się z klientami, ocena potrzeb klientów i rekomendowanie im usług.Praca w godz. 10-18 w Kołobrzegu.
Biuro Turystyczne PLANIK TRAVEL Iwona Krstulović - 2016-02-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem - tefefoniczny, mailowy, poprzez różnego rodzaju komunikatory internetowe oraz osobisty. Prezentowanie towaru z oferty firmy klientowi końcowemu - zarówno w siedzibie firmy jak i w obiekcie wskazanym przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Płock (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Brzeg (opolskie)
prowadzenie rejestru kontrahentów, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Markajmy (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie portali social media (FB, Twitter, Printerest itp) , narywanie i obóbka filmów, zdjęć, wstawianie do sklepu internetowego i na portale
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Poznań (wielkopolskie)
SPORZĄDZANIE LIST PŁAC,UMÓW O PRACĘ ,UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS I US
CEDEPE SP. Z O.O SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
-
OSKAR BURCHARD ASTERIA - 2016-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Altercar Tomasz Nawrot - 2018-08-08 - Ryjewo (pomorskie)
Wyłożenie towaru, sprzedaż, utrzymanie porządku
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Wsparcie w realizacji procesów kadrowych. Nadzór nad dokumentacją związaną z czasem pracy. Przygotowywanie raportów, analiz z zakresu HR. Monitorowanie projektów realizowanych w firmie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Praca w godz. 8-16 lub 9-17.
ORLEN PALIWA SP. Z O.O. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klinetów biura rachunkowego w zakresie rachunkowości bilansowej i rozliczeń podatkowych. Współpraca z organami administracji państowej ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Celny, PFRON. Obsługa administracyjna dokumentacji podatkowej (odbiór i dostarczanie dokumentów)
BOOKKEEPING Czapla Karol - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJuprawnienia dietektyka
"ASYK" CENTRUM NA RZECZ NIEPEŁNOSPRAWNYCH Przemysław Kołodziejczyk - 2016-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówień klientów- terminowa organizacja i nadzór wysyłek do klienta- kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji- ciągła optymalizacja gospodarki magazynowej- bieżąca optymalizacja funkcjonowania operacji logistycznych- ustalanie priorytetów wykonywania zadań na podstawie planów produkcyjnych- opracowywanie i realizacja budżetu- profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Łęczyca (łódzkie)
przyjmowanie zamówień od klientów; rejestrowanie ich w systemie komputerowym Rekord; logistyczna obsługa zamówień: pilotowanie wykonania zamówień klientów, organizacja wysyłek, wystawianie faktur i innych dokumentów wysyłkowych, współpraca z klientem, korespondencja, tłumaczenie i prowadzenie korespondencji handlowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)