SPECJALISTA DS. HANDLU ELEKTRONICZNEGO Bochnia oferta pracy MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU ELEKTRONICZNEGO
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie, administarowanie i rozwijanie handlu elektronicznego, prowadzenie marketingu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepów (opisy i zdjęcia), wysyłanie do klientów zamówionych towarów, aktualizacja treści na stronie sklepów/stronach www: opisów produktów, zdjęć, filmów, artykułow, banerów i innych elementów, prowadzenie i rozwijanie sprzedazy w sklepie internetowym zgodnie z przyjęta strategią.
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Proszowska 40a, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie, administarowanie i rozwijanie handlu elektronicznego, prowadzenie marketingu internetowego, wprowadzanie nowych produktów do sklepów (opisy i zdjęcia), wysyłanie do klientów zamówionych towarów, aktualizacja treści na stronie sklepów/stronach www: opisów produktów, zdjęć, filmów, artykułow, banerów i innych elementów, prowadzenie i rozwijanie sprzedazy w sklepie internetowym zgodnie z przyjęta strategią.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
(w zależności od wykształcenia i doświadczenia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU ELEKTRONICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca w branży przemysłowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość Google Analytics, AdWords, Tag Manager, wiedza z zakresu marketingu internetowego, prowadzenie kampanii marketingowych oraz badania efektywności, tworzenie przejrzystych raportów, zaawansowana znajomość MS Office, mile widziana znajomość html/css/javascript, znajomośc programów graficznych Adobe Photoshop, Gimp. Możliwośc dalszego przedłużenia umowy o pracę.
Nazwa pracodawcy: MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Królewska 2, 30-045 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy ze wszystkich miejsc zatrudnienia, dowód osobisty, prawo jazdy, ksiązeczka wojskowa, dokumenty potwierdzające wykształcenie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Królewska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż hurtowa sprzętu i art. elektrycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży przemysłowej
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 26.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentow (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-14 - Piastów (mazowieckie)
Wykształcenie podstawowe; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; sprzątanie pomieszczeń siłowni; umowa zlecenie; miejsce pracy: centrum Gliwic
AGENCJA ART´EV S.C. ANNA ROSOWSKA & MONIKA KULA - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)
Zdobywanie klientów dla ośrodka, opracowywanie ofert oraz pakietów pobytu.
OŚRODEK WCZASÓW RODZINNYCH UNIVERSAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Łazy (zachodniopomorskie)
Robot budowlane i drogowe terenie Polski. W przypadku wyjazdów - zakwaterowanie i dowóz po stronie pracodawcy. Pierwsza umowa zlecenie na okres 1 m-ca, ok. 168h w miesiącu.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DOMARTAG" AGNIESZKA PARECKA - 2016-02-16 - Piła (wielkopolskie)
Rozwiązanie oferty sprzedażowej , prowadzenie negocjacji z klientami, współpraca z obecnymi dostawcami, dbanie o monitorowanie stanów magazynowych, rotacji oraz sporządzanie zamówień, stała współpraca z działem handlowym i logistycznym. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta pracy pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Usuwanie awarii, rozwiązywanie problemów, współpraca z programistami, wdrażanie metody DevOps
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
•poznanie zasad kontroli formalno-rachunkowej dokumentów podlegających zapłacie•analiza wewnętrznych aktów prawnych związanych z zakresem zadań Działu Finasowego•segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•poznanie zasad kwalifikowania wydatków ze środków publicznych do wydatków strukturalnych•archiwizowanie dokumentacji
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie ofert na usługi gastronomiczne i hotelowe dla kontrahentów grupowych - głównie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej ( ze względu na duże obłożenie obiektu grupami z Ukrainy). Obsługa kawiarni hoterlowej, obsługa gości hotelowych, obsługa faksu, ksero i innych urządzeń biurowych, organizacja i obsługa konferencji i przyjęć okolicznościowych. Prowadzenie magazynów i zaopatrzenie.
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa wypożyczalni samochodowej, wydania, odbiory, dokumentacja związana z wykonywaniem czynności na stanowisku.
KARMOT Kieć Spółka Jawna - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
Obowiązki: Systematyczne przekazywanie do działu handlowego przychodzących zamówień/korekt/wycen od kontrahentów Nadzór nad bieżącym monitorowaniem sald i należności klientów Systematycznie informowanie klientów o terminie dostawy i wysokości należności Nadzór i ustalanie warunków i terminu spłaty należności oraz wysyłanie wezwań do zapłaty Kontrola bieżących zamówień Przygotowywanie raportów na polecenie przełożonego Systematyczna współpraca z wewnętrznymi działami firmyOczekiwania: Dobra znajomość pakietu MS Office Znajomość języka francuskiego Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie Umiejętność pracy w zespoleOferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego Karta multisport, prywatna opieka medyczna
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie reklamacji od klienta. Kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt. Windykacja klienta.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
Więcej informacji w BIP na stronie szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
- Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy, - Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy, - Realizowanie planów sprzedaży, - Przygotowywanie wycen produktów, - Doradztwo techniczne. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16 od poniedziałku do piątku. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 572 337 235.
EKO-OKNA S.A. - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie i organizacja zakupów surowców do produkcji, wybór najbardziej optymalnych dostawców krajowych i zagranicznych, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami, składanie zamówień, zatwierdzanie dostaw; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, min. 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów najlepiej w firmie produkcyjnej, doświadczenie w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera w zakresie Ms Office (szczególnie Excel), wysoka orientacja na osiąganie wyników, zdolności negocjacyjne i analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamizm, inicjatywa w działaniu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niezbędna do realizacji zadań zawodowych)
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SA - 2016-03-25 - Lubliniec (śląskie)
Praca przy maszynach w ruchu, utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych, koszenie trawy.
ROKA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zelów (łódzkie)
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji, pracowniczej, rozliczanie czasu pracy,- przygotowywanie sprawozdań GUS z zakresu kadr i płac,- uzgadnianie i weryfikacja sald rozrachunków z tytułu należności i zobowiązań, sporządzanie kompensat- weryfikowanie dokumentów księgowych zgodnie z procedurami wewnętrznymi,- tworzenie w programie Excel raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne Spółki,- wsparcie Działu Księgowości w realizacji bieżących zdań
"ROS-SWEET" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2018-04-09 - Łańcut (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Energii Odnawialnej będzie odpowiedzialna za pomoc w czynnym rozwoju firmy, przeprowadzanie prac inwentaryzacyjnych obiektów, weryfikowanie i sprawdzanie możliwości montażu OZE na wskazanych budynkach oraz pozostałym zakresem prac związanym z profilem i działalnością firmy AdMat-Eko Energia Odnawialna. Praca w delegacjach na terenie całej Polski w zależności od zlecenia. Praca w systemie zadaniowym, dzięki czemu po części sam decydujesz o jej wykonaniu.Oferujemy możliwy do negocjacji harmonogram dni pracy, ale mieszczący się w minimalnych proporcjach dni pracy w miesiącu (10 dni wolnego, 20 dni pracy), z zachowaniem zasady „im więcej pracuję tym więcej zarabiam”.Nie jesteśmy korporacją.
ADMAT-EKO MARTYNA PIECUCH - 2018-04-19 - Olsztyn (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, nazdór nad zleceniami, sporządzanie statystyk, prowadzenie projektów
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Leżajsk (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie dokumentacji mandatowej, prowadzenei rejestrów spraw i pism, sporządzanie pism, opracowywanie sprawozdań, , archiwizowanie akt
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Chrzanów (małopolskie)
- Prace ciesielskie oraz zbrojarskie. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność czytania dokumentacji budowlanej. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 501-585-335) w godzinach: 8:00-19:00.
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ANDRZEJ CIENIAWA - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/ Cluster/ ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Przestrzeganie założeń procesu dotyczących charakteru oferowanych produktów / usług; Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta;Miejsce pracy: Świdnicka Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Pracownik działu handlowego, kontakty z klientami krajowymi i zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Brzezie (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wg zadań zawodowych zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności pod nr 243190
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
wprowadzanie do programu dokumentów ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Kraśnik (lubelskie)
kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
projektowanie materiałów reklamowych, obsługa programów graficznych
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)