SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH I HOTELOWYCH Ruda Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH I HOTELOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie ofert na usługi gastronomiczne i hotelowe dla kontrahentów grupowych - głównie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej ( ze względu na duże obłożenie obiektu grupami z Ukrainy). Obsługa kawiarni hoterlowej, obsługa gości hotelowych, obsługa faksu, ksero i innych urządzeń biurowych, organizacja i obsługa konferencji i przyjęć okolicznościowych. Prowadzenie magazynów i zaopatrzenie.
Data publikacji: 2017-12-15
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie ofert na usługi gastronomiczne i hotelowe dla kontrahentów grupowych - głównie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej ( ze względu na duże obłożenie obiektu grupami z Ukrainy). Obsługa kawiarni hoterlowej, obsługa gości hotelowych, obsługa faksu, ksero i innych urządzeń biurowych, organizacja i obsługa konferencji i przyjęć okolicznościowych. Prowadzenie magazynów i zaopatrzenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH I HOTELOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanepidowska
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności: sporządzanie receptur i kalkulacji gastronomicznych (wycena dań-food cost), znajomość kuchni ukraińskiej, - wprowadzanie dań ukraińskich, umiejętność obsługi kelnerskiej, opanowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, dyspozycyjność, znajomość branży horeca, znajomość oprogramowania hotelowego i gastronomicznego, prowadzenie gospodarki magazynowej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Ballestremów 16, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Ballestremów
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: roboty budowlane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.12.2017
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 04.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyksz. min. średnie, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku,wynagrodzenie+ premia
Wytwórnia Pasz i Koncentratów TASOMIX - 2016-06-23 - Biskupice Ołoboczne (wielkopolskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-07-27 - Zielonki (małopolskie)
-tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– udział w targach, wystawach i konferencjach,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– negocjowanie umów i warunków handlowych,
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Ogrodzieniec (śląskie)
Składanie mebli
PERFECT HOUSE Amelia Meller - 2017-11-10 - Bytów (pomorskie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
wystawianie faktur, utrzymywanie współpracy z koncernami węglowymi oraz klientami hurtowymi
P.H.U. Sylmet - 2017-01-05 - Alwernia (małopolskie)
Zapewnienie terminowego przygotowania półrocznych i rocznych skonsolidowanych sprawozdań finansowych wraz z niezbędnymi notami zgodnie z wymogami MSSF, przygotowanie konsolidacji grupy AmRest co miesiąc i wspieranie przygotowywania wiarygodnych i rzetelnych finansowych raportów dla celów wewnętrznych grupy, przeglądanie otrzymanych od spółek pakietów dla celów konsolidacji zapewniając wiarygodną i wczesną identyfikacje ryzyk ustawowych I sprawozdawczości skonsolidowanej.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na czas określony] : 24 M-CY
AMREST SP. Z O.O. - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Łowicz (łódzkie)
Bieżąca obsługa Klientów hurtowych firmy w zakresie spraw administracyjnych i handlowych /wyłącznie kontakty telefoniczne/ Zakładanie kartotek Klientów w systemie Wsparcie w obsłudze zamówień Sprawdzanie dostępności towarów Kontrola procesów reklamacji Edycja materiałów graficznych Przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów Współpraca z działem księgowości w zakresie płatności Współpraca z działem logistyki w zakresie ustalania terminów i kosztów dostaw Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami Ciągłe poszerzanie i aktualizacja wiedzy technicznej z zakresu oferowanych produktów
p.h.podlasiak Andrzej Cylwik - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
- zarządzanie przetwarzaniem transakcji sekurytyzowanych i niesekurytyzowanych, które mogą obejmować uwierzytelnianie zewnetrzne, clearing, rozliczanie, prowadzenie ewidencji towarów, zarządzanie pozycją operacyjną, obsługę zasobów finansowych, zabezpieczanie kredytu, uzgodnienia, zarządzanie danymi, raportowanie, a także inne czynności operacyjne, - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
PRACA W DZIALE SPRZEDAŻY: - AKTYWNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, - REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY NA POWIERZONYM TERENIE, -SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY, -REPREZENTOWANIE FIRMY W ROZMOWACH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJOWANIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY, - CZĘSTE (COTYGODNIOWE) WYJAZDY SŁUŻBOWE
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z O.O. - 2018-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
telemarketing, obsługa bezpośrednia klienta, przygotowywanie ofert turystycznych, realizacja powierzonych zadań, samokształcenie w zakresie turystyki i produktów turystycznych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
prace wykończeniowe w budynkach mieszkalnych i biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Wieluń (łódzkie)
oferty handlowe, obsługa klienta, doradztwo techniczne
SYSTEMY WENTYLACJI I KLIMATYZACJI "LEMAR" SPÓŁKA JAWNA LEMANEK JAN - UNIEJEWSKI MAREK - 2017-09-08 - Wieszowa (śląskie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2017-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, dobra znajomość j. angielskiego. Charakterytyska pracy: realizacja projektów badawczych, badań rynku i opinii; planowanie i tworzenie harmonogramów projektów; opracowywanie metodologii badań i raportów; współpraca z działem sprzedaży, graficznym, statystyki oraz IT; przygotowywanie budżetów projektów; wsparcie Senior Project Managera w realizacji projektów. Aplikacje wysyłać e-mailem praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Rybnik (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe: automatyka lub elektryka. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w sprzedaży automatyki, pneumatyki, hydrauliki, elektryki dla przemysłu. Wymagana znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC KRZYSZTOF KOSTRZYCKI - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
zlecone prace przy remontach maszyn, kontakt Niechciał Cezary: 604 071 233
Zakład Elektromechaniczny Cezary Niechciał - 2016-07-29 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami.Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
-wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych-zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami-określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami-praca na wewnętrzynych systemach rekrutacyjnych-wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych-przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie dzialalności reklamowej w w/w zakresie, odpowiedzialność za szacowanie wartości zamowień publicznych, prowadzenie dokumentacji zamowień publicznych
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2018-01-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
nawiązywanie kontaktów interpersonalnych w języku wietnamskim, wiedza na temat chorób skóry i paznokci
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Radomsko (łódzkie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-03-12 - Aleksandria (łódzkie)
gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznychopracowanie zbiorów IRprowdzenie dokumentacji powierzonych zbiorów wykonanie podstawowych opisów muzealiówarchiwizowanie i przechowywanie dokumentacjikompleksowa obsługa zwiedzającychudzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnyminicjowanie i organizacja wydarzeń muzealnych,imprezpomoc w digitalizacji cyfyzacji zbiorów, rejestracja wywiadów bieżące pisanie tkstów, zamieszczanie fotorelacji, zaproszeń na stronępomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnejpozyskiwanie dodatkowych środków iraz sponsorów na działalność IR
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Zielonki (małopolskie)
wprowadzanie nowych pracowników do zakładu, pokazywanie i szkolenie na czym polega praca w zakładnie, monitowanie pracy pracowników, szukanie nowych kandydatów do pracy, pomoc pracownikom w zakładziepraca na umowę zlecenie około 150 godzin w miesiącu, dyspozycyjność w godzinach 7:00-21:00oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedażowych
VTO-DEKOR SP.Z.O.O. - 2016-07-07 - Głogówek (opolskie)