SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Szczecinek oferta pracy KOSZALIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 870 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie potencjalnych rynków zbytu, uzgodnianie zamówień i wykonawwstwo, tłumaczenie rozmów i tekstów z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie.
Data publikacji: 2017-01-23
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: KOSZALIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WARYŃSKIEGO 2, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie potencjalnych rynków zbytu, uzgodnianie zamówień i wykonawwstwo, tłumaczenie rozmów i tekstów z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 870 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 870 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
KOSZALIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
WARYŃSKIEGO 2, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: szczecinecki
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
Ulica pracodawcy: WARYŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Handel środkami produkck\ji hurtowy i hurtowo detaliczny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 23.01.2017
Oferta pracy ważna do: 22.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Korzenna (małopolskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)
Diagnostyka i naprawa narzędzi, maszyn i urządzeń elektrycznych
kontakt przez OHP - 2017-01-27 - Cypr (Cypr)
sporządzanie sprawozdań i rozliczanie szkoleń,prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,monitorowanie iewaluacja szkoleń pod kątem zgodności z załozonymi celami.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Zambrów (podlaskie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)
Współpraca handlowa z Rosją, Białorusią i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
tworzenie ofert techniczno-handlowych, doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych produktów, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji
HULANICKI - BEDNAREK Sp. z o.o - 2016-08-18 - Chełm (lubelskie)
Organizacja przepływu dokumentacjiKontrola dokumentacji transportowejWystawianie faktur sprzedaży, dokumentów magazynowych, nadzór nad podległymi magazynami w poszczególnychoddziałach. Prowadzenie korespondencji dotyczącej działalności spedycyjnejWspółpraca z innymi oddziałami firmy (Czechy, Słowacja, Węgry)Weryfikacja merytoryczna i wystawianie fakturRozpatrywanie reklamacji związanych z rozliczeniami
RADEX Poland Sp. z o. o., Sp. Komandytowa - 2017-11-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-09-02 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie działań marketingowych: (Identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, przygotowywanie przekazów promocyjnych i strategii ich wdrażania, opracowywanie propozycji strategii i planów marketingowych, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów firmy); jedna zmiana(7-15); wysokość wynagrodzenia brutto 2200 zł brutto + 300 zł brutto premia; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-03-04 - Słupsk (pomorskie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO - 2017-11-14 - Brzesko (małopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- PRACA W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCHPRACA W
TMS AUDIT - 2017-09-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
sprzedaż materiałów budowlanych w tym także przez internet, tworzenie ofert sprzedaży na portalu Allegro i OLX,redagowanie ulotel i materiałów promocyjnych, obsługa zamówień, generowaniedokumentów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
nabywanie umiejętności w zakresie rozliczania zużycia paliwa, ewidencji przebiegu kilometrów, nadzoru nad pracą działu transportu, rozliczanie kont pracy, zlecanie napraw bieżących pojazdów oraz pomoc w sprawdzaniu stanu technicznego pojazdów
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Pińczów (świętokrzyskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;Kontakt z pracodawcą 261 651 055.miejsce pracy: Wrocław, ul. Pretficza Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbałość o stan techniczny i naprawę urządzeń na terenie hotelu, osiąganie optymalnych parametrów użytkowych urządzeń i systemów oraz pilnowanie działań prewencyjnych w zakresie wyposażenia technicznego obiektu.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Serock (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizowanie założonych planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych członków kasy; współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługę techniczną i opiekę nad maszynami produkcyjnymi,Nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń zakładu produkcyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami,Opracowywanie i wdrażanie instrukcji zgodnie z przepisami BHP dotyczących montażu, uruchomienia, obsługi diagnostyki maszyn i urządzeń w zakładzie,Udział w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji technicznej,Udział w audytach, inspekcjach oraz w komisjach odbioru technicznego i przekazywanie do eksploatacji środków trwałych, Utrzymywanie standardów pracy w celu zapewnienia wydajności i właściwej jakości pracy,Utrzymanie ciągłości procesu produkcyjnego poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych, Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń według ustalonych harmonogramów Współpracuje na poziomie operacyjnym z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń, Samodzielne uczestnictwo bądź współudział w usuwaniu awarii oraz naprawie uszkodzonych bądź zużytych elementów maszyn.
BIOFEED SP. Z O.O - 2018-04-18 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji ISO HCCP oraz dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej.Nadzór nad przestrzeganiem systemów jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
obsługa klientów w dziale telesprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów
Agencja Pracy Fallwork Sp. z o.o. - 2016-08-12 - Poznań (wielkopolskie)
organizacja sprzedaży w firmie, zbiór informacji, maksymalizacja sprzedaży, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, praca od poniedziałku do piątku w godz. 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Janki (mazowieckie)
zarządzanie brygadą budowlaną, nadzór nad projektami budowlanymi
Tarnowskie Zakłady Osprzętu Elektrycznego "Tarel" Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
- obsługa klienta, recepcji- sprzedaż- kontakt z klientem i dostawcą- zarządzanie dostawami
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
świadczenie usług informatycznych dla kontrahentów tureckich, programowanie różnych aplikacji, kontakt z kontrahentami i pracodawcą pochodzenia tureckiego
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Tarczyn (mazowieckie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska pracowników fizycznych; prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z bieżącymi potrzebami firmy; przygotowywanie dokumentów personalnych dla Kandydatów
EURO-INWEST PROJEKT GRZEGORZ ENGLER, TOMASZ LACH SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-15 - Ruda Śląska (śląskie)
OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)