SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Dąbrowa Górnicza oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Data publikacji: 2017-12-13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konopnickiej 30, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności sprzedażowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: motywacja do osiągnięcia założonych celów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie w branży finansowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office[Umiejętność 1] : Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów[Inne] : Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Adres strony pracodawcy: www.skokpiast.pl
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Profil działalności pracodawcy: Pozostałe pośrednictwo pieniężne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.12.2017
Data dodania oferty pracy: 12.12.2017
Oferta pracy ważna do: 12.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa programu Exel, załatwianie spraw w języku angielskim
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Żabno (małopolskie)
aktywne pozyskiwanie klienta, rozwój sprzedaży, organizowanie spotkań handlowych, monitorowanie rynku sprzedaży
E-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Baranowo (wielkopolskie)
Wystawianie aukcji internetowych oraz sprawdzanie poprawności ich funkcjonowania (sklep on-line, allegro). Aktualizowanie strony internetowej, wprowadzanie okresowych akcji promocyjnych. Obsługa newslettera. Prowadzenie portali społecznościowych typu facebook, instagram, printeres. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie zmieniających się trendów i wprowadzanie ich w firmie. Mile widziana znajomość grafiki lub doświadczenie w marketingu /reklamie.
FENIKS SP Z O.O. - 2016-09-05 - Chocianów (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: organizacja bazy danych, organizacja i aktywna sprzedaż konferencji, obsługa biura oraz urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)
prace ślusarskie w metalu
T.Z.U.O. "TOWIMOR" S.A. - 2016-07-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Montaż, uruchomienie oraz serwis naprawczy agregatów prądotwórczych, montaż instalacji elektrycznych, profesjonalna obsługa klientów. Wynagrodzenie 2 000 zł netto/miesięcznie. Praca jednozmianowa: możliwość pracy w delegacji. Kontakt osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV przesłać na e-mail: koziolpawel (at) op.pl
F.P.H.U "Wadras" S.C.Ryszard Potempa, Paweł Kozioł - 2017-05-22 - Andrychów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale produkcji
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2016-05-16 - Lubin (dolnośląskie)
rekrutowanie personelu na stanowiska produkcyjne
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż powierzchni reklamowejobsługa klientanegocjowanie warunków współpracyprezentowanie ofert handlowychdbanie o prawidłowy przebieg kampanii
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
staż w dziale reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Przedbojewice (kujawsko-pomorskie)
akupunkturta, masaż
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa klienta. Praca na umowę o pracę w godz. 6-14, 14-22 w Kołobrzegu (przy ul. Wojska Polskiego i Wylotowej), również w weekendy
SPOŁEM KOŁOBRZEG Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Siemiatycze (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Słupsk (pomorskie)
Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim - tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC- tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski - weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili- zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami celem pozyskania danych niedostępnych publicznie
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Gdynia (pomorskie)
j.w
HOMEX Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrola jakości szyb
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Chmielów (podkarpackie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich
SILVAN sp. z o.o. - 2016-11-14 - Jaśki (warmińsko-mazurskie)
- Montaż cienkowarstwowych systemów posadzek TERRAZZO. Wykończenie posadzki TERRAZZO w systemie szlifowania i polerowania. Szlifowanie, polerowanie oraz impregnacja posadzek betonowych i kamiennych.- Praca na terenie całej Polski w delegacji + czasami wyjazdy zagraniczne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę, początkowo na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na 2 lata. Docelowo prac na stałe. Praca na pełny etat.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-22:00 + wybrane soboty i niedziele w godzinach 6:00-22:00. Godziny pracy uzależnione od wykonywanego zlecenia (w zależności od zleceń praca również może być w nocy i w dni wolne od pracy). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi maszyn do polerowania posadzek betonowych i kamiennych. Wymagana umiejętność układania cienkowarstwowych posadzek TERRAZZO.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów obiektowych i zamówień publicznych, doradztwo techniczne, wykonywanie rozkrojów produkcyjnych, praca w godzinach od 8:00 do 16:00
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2017-05-23 - Limanowa (małopolskie)
Księgowanie dokumentów.
MARCIN SARNOWSKI - 2018-07-25 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa systemu informatycznego firmy, prowadzenie sklepu internetowego.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAJ" Władysław i Ewa Radzio - 2016-12-01 - Grajewo (podlaskie)
j.w
Res Motors Sp.z o.o/ Sprzedaż i wynajem samochodów - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; komunikatywność; obsługa komputera; łatwość nawiązywania kontaktu z klientem; obsługa klienta w biurze podróży; jedna zmiana; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice, Aleja J. Nowaka Jeziorańskiego 1
Aneta Gąsiorek "AL TOUR" - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)