SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU Koszalin oferta pracy Hotel Gromada sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa konferencji i marketing usług
Data publikacji: 2018-09-13
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Hotel Gromada sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 20-24, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa konferencji i marketing usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator usług konferencyjnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2018
Data zakończenia pracy: 14.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe ( mile widziane), dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów
Nazwa pracodawcy: Hotel Gromada sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 20-24, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dodatkowe inforamcje: zadaniowy czas pracy czasami praca w soboty i niedziele
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 20-24
Profil działalności pracodawcy: Hotel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator usług konferencyjnych
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 11.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie min. średnie, doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana znajomość branży stalowej, narzędziowej, obsługa pakietu Office, łatwość nawiązywania kontaktów, współpraca w zespole.Sporządzanie zamówień na zakup, negocjacje cenowe.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FERRUM sp.j., Krzysztof Sikora, Paweł Sikora - 2016-06-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, obsługa zapytań ofertowych,budowanie długoterminowych relacji z Klientami rozbudowanie i utrzymywanie bazy Klientów, prowadzenie negocjacji handlowych na rynku B2B
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-01-12 - Rusiec (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie techniczne, pref. w kierunkach energetycznych, BHP; doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej lub podstawowa wiedza z zakresu elektryki; bardzo dobra znajomość rynku lokalnego; prawo jazdy kat. B; umiejętność posługiwania się komputerem, biegła znajomość pakietu MS Office; umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, doskonalenia um. planowania, organizacji pracy oraz pracy w zespole; um. Interpersonalne, komunikatywność; zakres obowiązków: aktywny udział w rozwoju biznesu i poszerzanie grup odbiorców na rynku lokalnym, przyg. i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych klientów, bieżąca obsługa klienta oraz zamówień, wystawianie dok. sprzedażowych, tel. i e-mailowa obsługa zamówień, raportowanie wyników; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów/ Gliwice KSSE;
CENTRUM TECHNICZNE GRZEGORZ ZIÓŁKOWSKI - 2017-02-22 - Knurów (śląskie)
1). Rejestracja zamówień w systemie.2). Tworzenie rekordów klientów.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji w systemie.4). Archiwizacja dokumentów.5). Przygotowanie raportów i zestawień.6). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)
Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie wyboru produktu z oferowanego asortymentu stosownie do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek firmy. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
nauczyciel geografii
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
montaż dekoracji
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami funkcjonowaniem urządzeńelektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, dźwigów.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-11-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
sporządzanie sprawozdania "Analiza wydatków na wynagrodzenia nauczycieli"Sporządzanie dokumentacji związanej z PFRONWystawienie dokumentów poświadczajacych reralizację umów dchodowych w aplikacji WPBUD Ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opiekiWystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkołyProwadzenie teczek akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowymEwidencja operacji gospodarczych do rachunku ZFŚS oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunku Ewidencja operacji gospodarczych do rachunku dochodów budżetowych oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunku Ewidencja operacji gospodarczych do rachunku dochodów SJB oraz sprawozdawczość w zakresie tego rachunkuSporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy Inne zadania zlecone przez Dyrektora Szkoły
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2017-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na budowie przy wykonywaniu sieci wodno- kanalizacyjnych. Wynagrodzenie od 2000zł brutto do uzgodnienia. Miejsce wykonywania pracy: Bysina koło Myślenic.
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO - KANALIZACYJNYCH IRZYK JAROSŁAW - 2017-02-07 - Bysina (małopolskie)
- współpraca z przedstawicielami firmy oraz działem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu badań, - gwarancja weryfikacji, jasności i sprawdzalności wymagań dot. badań, - tworzenie i utrzymywanie przypadków i scenariuszy testowych, - gromadzenie i zarządzanie danymi testowymi, - tworzenie ręczne lub automatyczne skryptów testowych i kontrola przestrzegania określonych standardów kodowania. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Mydlana 2 i inne miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,Realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki,Obsługa klientów w procesie sprzedaży (telefonicznie i mailowo)
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zebrzydowice (małopolskie)
Konstruowanie, projektowanie i naprawa urządzeń i rekwizytów scenograficznych, malowanie, wykonywanie prac plastyczno-modelowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, utrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami, poszukiwanie nowych dostawców, analiza kosztów, monitorowanie terminów płatności, sporządzanie raportów i dokumentacji
ROBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Kwidzyn (pomorskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, kompletacja dokumentów
kontakt przez OHP - 2018-04-17 - Sosnowiec (śląskie)
• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)
Realizacja polityki kadrowej, socjalnej i szkoleniowej Sółki. Przygotowanie ofert zatrudnienia.
NOVATIS SP Z O.O. - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, przygotwywanie ofert handlowych. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Pruszków (mazowieckie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, przygotowanie i koordynacja działań promocyjnych, tworzenie kampanii reklamowych, analiza rynku i konkurencji, redagowanie materiałów na serwisach branżowych, aktualizacja strony internetowej i profili kont branżowych i społecznościowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-21 - Katowice (śląskie)
Zbieranie zamówień na dostawy towarów, współpraca ze spółkami cukrowymi i cukrowniami, organizacja pokazów i pól doświadczalnych związanych z uprawą buraków cukrowych, prowadzenie działalności reklamowej
KUTNOWSKA HODOWLA BURAKA CUKROWEGO W STRASZKOWIE - 2017-05-26 - Straszków (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, koordynacja pracowników tymczasowych.
JOB WEST Sp.z o.o. - 2018-02-01 - Falenty Duże (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 11/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ocena i skomentowanie dokumentacji projektowej pod względem jej zgoności z kontraktem; opiniowanie technologii realizacji robót budowlano-montażowych; sprawdzanie dokumentacji projektowej;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Bogatynia (dolnośląskie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. mandaryńskim i angielskim - Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów - aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych - zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko - tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)