SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU Bytom oferta pracy MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie umywalkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; Kontakt i współpraca z mediami;Współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; Analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; Koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); Zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; Dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; Prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; Pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; Koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum; Wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; Budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; Kontakt i współpraca z mediami;Współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; Analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; Koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); Zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; Dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; Prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; Pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; Koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2700 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony min. 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne. Doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury). Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów. Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1). Zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
Nazwa pracodawcy: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowanych prosimy o dostarczenie:- listu motywacyjnego,- CV wraz z danymi kontaktowymi,- opcjonalnie- referencji,osobiście (sekretariat) lub pocztą (z dopiskiem Kadry specjalista ds. promocji i marketingu) w terminie do 15 października 2019 roku (decyduje data wpływu). Dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą przyjmowane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Kontakt telefoniczny, osobisty lub poczta w terminie do 15 października 2019 roku, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Adres strony pracodawcy: www.muzeum.bytom.pl
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.09.2019
Data dodania oferty pracy: 23.09.2019
Oferta pracy ważna do: 15.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39f4ecb43ff596485fe3a3e15e98e662
Podobne oferty pracy
Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-03-12 - Aleksandria (łódzkie)
planowanie, koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych, zaopatrzenia, magazynowania i dystrybucji, monitorowanie i analiza wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Łuków (lubelskie)
AKTYWNE POSZUKIWANIE PRACOWNIKÓW NA RYNKACH WSCHODNICHTŁUMACZENIE UMÓW - JĘZYKI: ROSYJSKI, UKRAIŃSKI, TWORZENIE DOKUMENTACJI DOT. ZATRUDNIENIA OBCOKRAJOWCÓW WYSTAWIANIE I OBSŁUGA DOKUMENTÓW A1LEGALIZACJA POBYTU OBCOKRAJOWCÓW
Prolease sp. z o.o. - 2017-09-15 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów sklepu
Firma Handlowo-Usługowa "Szerląg i s-ka" - 2016-04-18 - Świątniki Górne (małopolskie)
•wycena taryfy•wsparcie analityczne procesu planowania i sprzedaży (nie sprzedaż)•opracowanie analiz i raportów cyklicznych oraz w reakcji na bieżącą sytuację•nadzorowanie budżetu kosztowego
kontakt przez OHP - 2016-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE - 2018-07-10 - Tczew (pomorskie)
obsługa klienta, nadzór nad dokumentacją, nadzór nad prawidłową realizacją umów handlowych;
FORMA SYSTEM Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Świdnica (dolnośląskie)
Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym Instalacja oprogramowania i sprzętu komputerowego Administracja zasobami sieciowymi w oparciu o systemy Microsoft, znajomość systemów Linux będzie dodatkowym atutem Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowanie produkcyjnym Rozwiązywanie podstawowych problemów z zakresu sieci lokalnych Tworzenie dokumentacji technicznej i codziennych raportów z powierzonych zadań Tworzenie oprogramowania / skryptów przydatnych w pracy IT.
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Mława (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
Wyszukiwanie podmiotów gospodarczych z Ukrainy w celu zawarcia umów najmu z nimi, jak i podmiotów Ukraińskich działających w Polsce, zawieranie z nimi umów najmu, obsługa kontrahentów w trakcie trwania umów najmu w sprawach administracyjnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
prowadzenie spraw osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń
PHU LUBINPEX SP. Z O.O. - 2019-07-03 - Lubin (dolnośląskie)
Do Twoich obowiązków należeć będzie•Pozyskiwanie oraz nawiązywać relacji biznesowych z klientami indywidualnymi•Realizacja założonych celów sprzedażowych•Promowanie produktu IQOS Pracuj z nami jeśli•Potrafisz słuchać i odpowiadać na potrzeby klienta indywidualnego•Swobodna komunikacja nie stanowi dla Ciebie problemu•Wiesz jak zaplanować własną prace nastawioną na osiąganie założonych celów•Pozyskiwaniu nowych klientów to Twój żywioł •Posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne
Adecco Consulting - 2019-08-13 - Krapkowice (opolskie)
sporządzanie planów finansowych, prowadzenie gospodarki finansowej, sporządzanie druków orzeczeń WKL, ścisła współpraca z instytucjami nadrzędnymi, znajomość zagadnień RODO, pomoc w obsłudze kancelariiWymiar etatu: 4/5Godziny pracy: 7:30 -14:00
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprawy kadrowe, kontakt z pracownikami firmy. Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
zapewnienie odpowiedniego stanu narzędzi produkcyjnych, obsługę maszyn i narzędzi warsztatowych, wykonywanie prac ślusarskich
"Rohrwerk Maxhutte Polska" Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Sosnowiec (śląskie)
realizacja spotkań realizowanych przez call center
PROGRES ACTIVE Sp z o o - 2016-04-07 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
administrowanie zleceniami klienta w systemie (zakładanie, bieżące uzupełnienia), rozliczanie zleceń (w tym wystawianie faktur), przygotowanie dokumentacji do transportów/ wysyłek do Klienta, współpraca z agencjami celnymi, przygotowanie dokumentacji dla GUS i Intrastat, przygotowanie zestawień dla księgowości, współpraca z innymi działami firmy ( w tym z centralą w Wiedniu).
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabrze (śląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe, obsługa komputera, obsługa poczty elektronicznej, redagowanie pism, pomoc przy redagowaniu miesięcznika ekonatura, pisanie artykułów prace korektorskie, udział w konferencjach, pisanie raportów i realizacja projektów z zakresu edukacji ekologii. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta znajduje się w sali: D,A
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie potraw np.: pizza, zestawy obiadowe, sałatki, hamburgery itd.Utrzymywanie porządku na miejscu pracy;Praca 5-6 dni w tygodniu;Praca w godzinach 6:00-14:00;Sala G
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
konfekcjonowanie łososia na tackach, pakowanie, zgrzewanie
Morpol Laurin Sp. z o. o. - 2018-10-11 - Lębork (pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Piła (wielkopolskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-04-30 - Sosnowiec (śląskie)
rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP,pomoc w realizacji zamówień,prowadzenie dokumentacji, współpraca z innymi działami
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Kajetanów (świętokrzyskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie podstawowe; dokładność, staranność; zakres obowiązków: przygotowanie towaru do wysyłki, pakowanie towaru, nadawanie przesyłek; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Gliwice (śląskie)
poszukiwanie rynków zbytu i klientów
GAGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)