SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ SYSTEMÓW IT Lublin oferta pracy R-SOFT STUDIO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ SYSTEMÓW IT
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Udział w realizacji projektów wdrożeniowych autorskich systemów firmy oraz eUsług w obszarze administracji publicznej, w tym prowadzenie szkoleńInstalacja, konfiguracja, wdrożenie i utrzymanie produktów naszej firmy u klientówPrzygotowywanie i prowadzenie testów wydajnościowych oraz integracyjnychOpracowywanie scenariuszy optymalizacyjnych wdrażanych rozwiązańObsługa Service Desk (pierwsza i druga linia wsparcia)Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
Data publikacji: 2018-07-19
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: R-SOFT STUDIO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ALEJE RACŁAWICKIE 8/14, 20-037 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w realizacji projektów wdrożeniowych autorskich systemów firmy oraz eUsług w obszarze administracji publicznej, w tym prowadzenie szkoleńInstalacja, konfiguracja, wdrożenie i utrzymanie produktów naszej firmy u klientówPrzygotowywanie i prowadzenie testów wydajnościowych oraz integracyjnychOpracowywanie scenariuszy optymalizacyjnych wdrażanych rozwiązańObsługa Service Desk (pierwsza i druga linia wsparcia)Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ SYSTEMÓW IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: konsultant do spraw systemów teleinformatycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: INFORMATYKA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BAZY DANYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BEZPIECZEŃSTWO DANYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : prowadzenie szkoleń
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: R-SOFT STUDIO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ALEJE RACŁAWICKIE 8/14, 20-037 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ALEJE RACŁAWICKIE
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: konsultant do spraw systemów teleinformatycznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.07.2018
Data dodania oferty pracy: 18.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres zadań:- zapewnienie prawidłowości działań funkcji logistycznych i zaopatrzeniowych,- kontaktowanie się z dostawcami i klientami,- nawiązywanie pozytywnych relacji handlowych,- ewidencjonowanie i realizowanie zamówień od klientów,- bieżące kompletowanie i przekazywanie dokumentów zaopatrzeniowych,- ewidencjonowanie stanów magazynowych,- tworzenie zamówień na asortyment rotujący;
MEDSEVEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w opracowywaniu projekltów, wewnetrznych aktów normatywnych, pomoc w opracowywaniu treści dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Lublin (lubelskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym tureckojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-03-31 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie projektów tworzenia wyrobu, zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta, obsługę przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doskonałą znajomość wymagań obsługiwanych klientów, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami, kształtowania pozytywnego wizerunku firmy, aktywna promocja działań i działań i produktów firmy, działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów
Spółdzielnia SIP ZPCH - 2017-12-04 - Krosno (podkarpackie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż towarów z zakresu techniki grzewczej, sanitarnej, instalacyjnej
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace związane z prowadzeniem kadr.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Ostródzie - 2018-02-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
kucie bruzd, wiercenie w betonie, cięcie rur stalowych
HYDRO-SYSTEM Dariusz Wierzbicki - 2016-02-01 - Pieszyce (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji ZUS, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, obsługa klienta.Godziny pracy 8-16. Po okresie próbnym przewidziana umowa na 30 miesięcy.
"ONE TAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 3885 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
-- tworzenie bazy potencjalnych klientów sprzedaży bezpośredniej,- sprzedaż produktów i usług firmy,- zapraszanie i umawianie klientów na spotkania,- analziowanie potrzeb klietnów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie ofert, organizowanie usług, kontaktowanie się z klientami, ocena potrzeb klientów i rekomendowanie im usług.Praca w godz. 10-18 w Kołobrzegu.
Biuro Turystyczne PLANIK TRAVEL Iwona Krstulović - 2016-02-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klientom, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów, obsługa kasy fisklanej
Import-Export F.H.U.IKONA-Joanna Golec - 2017-05-18 - Tychy (śląskie)
zamówienia lusterek partii CKD;-zamówienia z SL Lighting dotyczące kończącego się projektu lamp (JC project);-zamówinia lamp partii CKD z serwis Hella Słowacji (HSKF,HSKS);-zarządzanie dostawcami lamp A/S i wysyłka statusu do Mobis RDC;-odpowiedzi na zapotrzebowanie z Mobis RDC dotyczące części A/S lamp.
SL Poland Sp z o.o. - 2016-02-12 - Żory (śląskie)
Nadzór nad dokumentami firmowymi, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, odbiór poczty i maili, wykonywanie zadań organizacyjnych
ALLUX s.c. Maciej Zakrzewski, Maria Ziomek - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
praca zgodnie z zawodem
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-03-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Fakturowanie , promowanie , sprzedaż , kontakt telefoniczny z klientem , kontakt osobisty, wprowadzanie zmian do systemu , dbanie o wizerunek firmy,bezpośrednik kontakt z urzędami i innymi biurami , notariuszami , prawnikami
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert sprzedazy, realizacja założonych planów, badanie rynku zbytu, utrzymanie relazcji z klientami
Przed. Wielobranżowe Doryb Piotr Basiewicz - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-05-24 - Lubin (dolnośląskie)
Planowanie i zakup kampanii na powierzonym kliencie oraz nadzór nad implementacją,pozyskiwanie prowadzenie klienta oraz operacyjny kontakt z dostawcami mediowymi,strategiczne planowanie kosztów mediowych.Osoby zainteresowane proszone sa o składanie cv drogą e:mail:biuro (at) nowemedia.netMiejsce wykonywania pracy:Trzebnica
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Trzebnica (dolnośląskie)
Wystawianie zleceń transportowych Kontrola listów przewozowychKontrola faktur przewoźników Rozliczanie kosztów dla transportu
Silva Sp. z o.o - 2016-10-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
praca na stanowisku kasjera
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa maszyn - zautomatyzowana piła do cięcia lameli drewnianych, automat do rynien aluminiowych, praca przy produkcji osłon okiennych tj. żaluzji, rolety, moskitiery
MICHAŁ NOWAKOWSKI "LUXASTYL" - 2018-07-05 - Komorniki (wielkopolskie)
Główne obowiązki na stanowisku pracy:-sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na artykuły żywnościowe związane z planowaniem żywienia funkcjonariuszy SG, pracowników i innych osób w Warmińsko-Mazurskim Oddziale Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-samodzielne rozpoznawanie rynku na dostawy, usługi w dziale żywnościowym w celu zapewnienia nieprzerwanego zabezpieczenia potrzeb Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej oraz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,-bieżące samodzielne prowadzenie elektronicznej ewidencji środków trwałych Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej, prowadzenie książki kontowej wydatków budżetowych, sprawdzanie, przygotowywanie i opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami na środki trwałe. Sporządzanie sprawozdań rocznych ze środków trwałych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych w zakresie działalności działu żywnościowego. Odpowiadanie za jego realizację zgodnie z planem rzeczowo-finansowym. Branie udziału w rocznym planowaniu potrzeb rzeczowo-finansowych działu żywnościowego,-sporządzanie projektów decyzji Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakresie Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej i opiniowanie wniosków o odpłatne wyżywienie kierowane do Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem uzyskania zgody,-bieżące branie udziału w klasyfikowaniu i wybrakowaniu sprzętu Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej,- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej do tygodnika "Tydzień Międzychodzko-Sierakowski", serwisu naszemiasto.pl oraz innych tytułów i serwisów internetowych oraz produktów grupy wydawniczej Polska Press,- pozystkiwanie klientów,- realizacja planów sprzedaży.
POLSKA PRESSE Sp. z o.o. Warszawa - Oddzial w Poznaniu - 2016-07-14 - Międzychód (wielkopolskie)