SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH Lublin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w opracowywaniu projekltów, wewnetrznych aktów normatywnych, pomoc w opracowywaniu treści dokumentów
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
pomoc w opracowywaniu projekltów, wewnetrznych aktów normatywnych, pomoc w opracowywaniu treści dokumentów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 29.02.2016
Data zakończenia pracy: 28.07.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: pracodawca wskazał kandydata
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
Aleja Lotników Polskich 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
Adres strony pracodawcy: http://www.otexlublin.com/
Ulica pracodawcy: Aleja Lotników Polskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 09.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa i samodzielna obsługa kadrowo-płacowa: prowadzenie akt osobowych, terminowe naliczanie wynagrodzeń i przesyłanie LP do klienta, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PEFRON, rozliczanie umów cywilno - prawnych, wszelkie czynności związane z rotacją pracowników (zatrudnianie, zwalnianie), wystawianie zaświadczeń oraz inne zlecone przez klienta.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Białystok (podlaskie)
Tworzenie harmonogramu remontów, bieżące prowadzenie dokumentacji, tworzenie zgodnie z zapotrzebowaniem dot. tecnadzór dokumentacji technicznej, wykonywanie poleceń przełożonych
"TABOR DĘBICA" Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Karmienie, pojenie indyków, dozowanie i dobór właściwej paszy, obsługa sterowników w kurniku, dbanie o porządek. System wynagradzania miesięczny.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Strusy (mazowieckie)
kontakty handlowe z krajami Azji- pakistan, Indie.Prowadzenie korespondencji i kontakt z kontrahentami, procedowanie dokumentacji związanej z wysyłaniem towarów d ww. krajów
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Zielona Góra (lubuskie)
identyfikowanie procesów wymagających usprawnienia , wprowadzenie zmian, opracowywanie planów jakości
NFM Production sp. z o.o. - 2015-12-15 - Lębork (pomorskie)
PRZYJMOWANIE I REALIZACJ AUMÓW, ZAMÓWIEŃ, WPSÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI, ORAZ AGENCJAMI CELNYMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, GOTOWOŚĆ DO WYJAZDÓW SŁUZBOWYCH, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JEZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ JEZYKA ROSYJSKIEGO
RADEX SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Troska o prawidłowe wychowanie i zaspakajanie indywidualnych potrzeb powierzonych dzieci i młodzieży, formułowanie wniosków zespołu do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka, systematyczny kontakt z nauczycielami Szkół , wychowawcami klas, kierownikami warsztatów szkolnych, opiekunami praktyk powierzonych wychowanków. Analiza wyników nauczania, wychowania, frekwencji w szkole i na praktykach zawodowych.Pełna odpowiedzialność za realizację pracy opiekuńczo-wychowawczej i dydaktycznej. Prowadzenie i organizowanie zajęć wychowawczych w placówce oraz wynikających z potrzeb grupy lub całej społeczności, dbanie o czystość pomieszczeń, sprzętów oraz odzieży wychowanków, konsultacje i wizyty u lekarzy specjalistów, realizacja ich zaleceń, prowadzenie dokumentacji wychowanków.- Wynagrodzenie: 2350 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00. Możliwość pracy po 12 godzin. Praca również soboty, niedziele i święta. Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, resocjalizacja, nauki o rodzinie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w placówkach opiekuńczo-wychowawczych. Wymagana umiejętność pracy z trudną młodzieżą w wieku od 10-19 lat, organizowania czasu wolnego oraz prowadzenia zajęć socjalizacyjno-wychowawczych. Kontakt osobisty (ul. Leopolda 1-3, 40-189 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32-258-10-54) w godz.: 7:00-15:00
CENTRUM ADMINISTRACYJNE " WSPIERANIE W ROZWOJU" - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Piastów (mazowieckie)
Codzienne monitorowanie zamówień z krótkim czasem realizacji iodpowiednie dostosowanie planów produkcyjnych - Tworzenie zleceńprodukcyjnych w oparciu o system SAP/MRP i wymagania klienta -Planowanie produkcji na poziomie gotowego wyrobu i białego produktu- Replenishment zamówień klientowskich na wyroby - Codzienneuaktualnianie planu produkcji na nastepny dzień przy współpracy zmistrzem/ustawiaczem - Ukierunkowanie produkcji na priorytetyzawarte w planach produkcji - Ścisła współpraca w zespole planistów izakupowców.Umiejętności i uprawnienia: - mocne zdolności analityczne - komunikatywność i chęć pracy w zespole - asertywność idążenie do realizowania założonych celów - mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - znajomośćpakietu Office z naciskiem na Excel - mile widziana doświadczenie w pracy z oprogramowaniem SAP (lub pokrewne)Języki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
praca przy inwentaryzacjach w sklepach i hipermarketach w Białymstoku i w województwie podlaskim
kontakt przez OHP - 2017-10-06 - Białystok (podlaskie)
Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami, tworzenie ofert i umów, negocjacje handlowe
"DJB DORADZTWO" MARCIN CHORĄŻY - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, bieżąca obsługa wybranej grupy klientów, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy handlowej na rynku niemieckim.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są przysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail:aneta.j (at) dphcompany.com
DPH COMPANY SP. Z O.O. - 2018-02-05 - Płońsk (mazowieckie)
realizacja zamówień zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z eksploatacją samochodów służbowych, wystawianie obciążeń za usługi zlecone, prowadzenie umów najmu i dzierżawy nieruchomości
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2016-10-17 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne, pref. w kierunkach energetycznych, BHP; doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży elektrotechnicznej lub podstawowa wiedza z zakresu elektryki; bardzo dobra znajomość rynku lokalnego; prawo jazdy kat. B; umiejętność posługiwania się komputerem, biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, doskonalenia um. planowania, organizacji pracy oraz pracy w zespole; um. Interpersonalne, komunikatywność; zakres obowiązków: aktywny udział w rozwoju biznesu i poszerzanie grup odbiorców na rynku lokalnym, przyg. i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży, obsługa klienta oraz zamówień, wystawianie dok. Sprzedażowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów/ Gliwice KSSE;
CENTRUM TECHNICZNE GRZEGORZ ZIÓŁKOWSKI - 2017-02-16 - Knurów (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- wykonywanie czynności kancelaryjnych,- opracowywanie i redagowanie dokumentów, - zapewnianie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów,- realizacja zamówień publicznych do 30.000 euro,- sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu,- rozliczanie kosztów za dowóz dzieci niepełnosprawnych,- tworzenie zestawień do sprawozdania z realizacji środków na dofinansowanie form doskonalenia zawodowego nauczycieli, - wprowadzanie danych do bazy SIO szkół, przedszkoli i MZEA.Zakres odpowiedzialności:- za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków,- odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2017-10-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- przyjmowanie oraz wydawanie towarów i materiałów,- układanie towaru,- dowóz na dane stanowisko pracy,- szykowanie towaru na zamówienie,
ZPHU DPR PRZEMYSŁAW RUNOWSKI - 2018-01-29 - Przecław (wielkopolskie)
Pozycjonowanie wskazanego portalu branżowego:- uzyskiwanie topowych pozycji dla wskazanych podstron,- analiza działań konkurencji,- zarządzanie zapleczami,- zarządzanie przekierowaniami,- kontrolowaniem socjal mediów,- wskazywanie i wdrażanie nowych rozwiązań pozycjonerskich w związku z modyfikacją algorytmów wyszukiwarek,
CTWB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie zamówień handlowych, sprawdzanie i weryfikacja poprawności dokumentacji sprzedażowych, przygotowywanie raportów, statystyk i analiz rynku. Prowadzenie dokumentacji handlowej, bieżące wsparcie działu handlowego
ALPAN Maciej Pankiewicz - 2016-04-15 - Płock (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, spec. gospodarka wodna, inżynieria wodna, środowiska, bud. Hydrotechniczne, energetyka; doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dotyczącym powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
Koordynuje i nadzoruje świadczenie usług turystycznych, optymalizuje rodzaj i zakres usług, rozlicza zrealizowane usługi turystyczne, aktualizuje ofertę usług turystycznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Zamość (lubelskie)
wspołpraca z zespołem sprzedaży firmy, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami i dostawcami, sporzadzanie elementów analityki i oceny pracy przedstawicieli handlowych, nadzór nad tworzeniem umów z kontrahentami i ich realizacją
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Turek (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości, sprawozdawczość finansowa, rozliczanie finansowe, zapewnienie terminowego ściagania należności, archiwizowanie i należyte przekazywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowych;
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
ref. wynagrodzenia za zatr. osób do 30 roku życiaobsługa klientów Przedsiębiorstwa, nawiązywanie nowych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarzadząnie strona internetową wymagania:znajomość języka angielakiego min. w stopniu B2, umiejetność obsługi stron www (cms, dr upal), pakiet Office, FB i Media Społecznosciowe, umiejetność planowania działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa połączona z pracą w terenie, prezentacja i przyjmowanie nieruchomości
Centrum Nieruchomości Regina Brendel - 2016-02-19 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Staż w firmie CARMAX Program stażu do zapoznania w pokoju 35.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bilcza (świętokrzyskie)
Sprzedaz telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-08-18 - Gdynia (pomorskie)
• Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientem (głównie z zagranicznym)• Prowadzenie dokumentacji handlowej • Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki • Śledzenie i analiza informacji rynkowych z Polski i zagranicy i poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami klientów
POLEXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Zawiercie (śląskie)
-Realizowanie wyznaczonych celów finansowych,-Tworzenie i utrzymywanie bazy klientów docelowych,-Pozyskiwanie klientów poprzez przygotowanie oferty handlowej oraz prowadzenie spotkań handlowych,-Budowanie i utrzymanie relacji z klientem,-Dbanie o prawidłowy przepływ należności,-Współpraca z innymi działami,Oferujemy:-Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-Możliwość rozwoju zawodowego,-Szansę na wykorzystanie własnych pomysłów,-Przyjazne środowisko i koleżeńską atmosferę,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-CV prosimy kierować na adres e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2015-11-16 - Tczew (pomorskie)