SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Bolesławiec oferta pracy Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 1 200 - 1 400 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- wykonywanie czynności kancelaryjnych,- opracowywanie i redagowanie dokumentów, - zapewnianie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów,- realizacja zamówień publicznych do 30.000 euro,- sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu,- rozliczanie kosztów za dowóz dzieci niepełnosprawnych,- tworzenie zestawień do sprawozdania z realizacji środków na dofinansowanie form doskonalenia zawodowego nauczycieli, - wprowadzanie danych do bazy SIO szkół, przedszkoli i MZEA.Zakres odpowiedzialności:- za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków,- odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.
Data publikacji: 2017-10-05
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- wykonywanie czynności kancelaryjnych,- opracowywanie i redagowanie dokumentów, - zapewnianie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów,- realizacja zamówień publicznych do 30.000 euro,- sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu,- rozliczanie kosztów za dowóz dzieci niepełnosprawnych,- tworzenie zestawień do sprawozdania z realizacji środków na dofinansowanie form doskonalenia zawodowego nauczycieli, - wprowadzanie danych do bazy SIO szkół, przedszkoli i MZEA.Zakres odpowiedzialności:- za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków,- odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 200 - 1 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 200 - 1 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, co najmniej 2 letni staż pracy. Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych. Znajomość klasyfikacji budżetowej. Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna). Obsługa urządzeń biurowych. Komunikatywność, samodzielność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Plac Piłsudskiego 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny,- życiorys CV,- kserokopie świadectw pracy,- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- oświadczenie o niekaralności, - kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Szczegółowych informacji o stanowisku udziela Dyrektor Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego - p. Joanna Bartkowiak (biurowiec, pl. Piłsudskiego 1, pok. 609, tel. 075/645 65 52).Oferty należy składać w Miejskim Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym, Pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1 w Bolesławcu, pok. 601, w terminie do 18 października 2017 roku (liczy się data wpływu oferty do MZEA). Kandydaci spełniający powyższe wymagania, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Plac Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 05.10.2017
Oferta pracy ważna do: 18.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca laboratoryjna
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
wyjazdy służbowe na terenie miasta, ale także krajowe i zagraniczne, logistyczne planowanie podróży, prowadzenie służbowych pojazdów osobowych, dbałość o wygląd i czystość pojazdów, np. regularne korzystanie z myjni samochodowej itp. Dbałość o kwestie techniczne pojazdów, np. zgłaszanie wszelkich usterek, dokonywanie przeglądów technicznych, sprawdzanie poziomu płynów, wykonywanie poleceń i zadań powierzonych przez przełożonego, obowiązuje dress code strój elegancki
EKOENERGETYKA - POLSKA SP z.o.o. - 2018-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
- obsługa kadrowa pracowników: przygotowywanie umów, zaświadczeń i innych dokumentów kadrowych, nadzór nad dokumentacją administracyjną i personalną pracowników
- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
- przygotowywanie danych płacowych
- współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Synerte Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
współpraca z dostawcami materiałów i podzespołów do produkcji, zamawianie części do produkcji, nadzór nad terminowością realizacji, rozliczanie kontraktów
ZESZUTA SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Radom (mazowieckie)
Brak danych
Senior-Medical24 - 2016-09-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie stabilności i regularności dostaw. Optymalizacja procesu zarządzania zapasem. Planowanie produkcji oraz monitorowanie wykonania planu.
"SCANAQUA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Ozorków (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą międzynarodowego przewozu towarów; biegła znajomość j. angielskiego oraz arabskiego; prawo jazdy kat. B; biegła obsługa pakietu MS Office; Zakres obowiązków: współpraca z dostawcami i klientami zagranicznymi (w szczególności z rynków bliskowschodnich) w zakresie związanym z logistyką dostaw, załatwianie spraw związanych z transportem międzynarodowym i krajowym oraz procedurami celnymi, przygotowywanie dokumentacji przewozowej i celnej, planowanie dostaw i wysyłek; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gliwice (śląskie)
xxx
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gowidlino (pomorskie)
Budowa sieci systemów światłowodowych, instalacja sieci kabli w domu u klienta, spawanie włókien linii światłowodowych, wykonywanie pomiarów itp.
TG FiberNet - 2017-03-27 - Szwecja (Szwecja)
prowadzenie różnych form i technik terapii zajęciowej w procesie leczenia uzależnień.
1.AUTO-GAZ Mirosław Sakwa 2.Przedsiębiorstwo Produkcji iPrzetwórstwa Olei i Tłuszczy Mirosław Sakwa - 2016-08-03 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
w/g potrzeb
FABET Przedsiębiorstwo Elementów Budowlanych S.A - 2016-02-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-09-15 - Nieciecza (małopolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Gostynin. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-13 - Gostynin (mazowieckie)
Obsługa Klienta, przyjęcie zamówienia, przygotowanie Kebaba, serwowanie przygotowanego posiłku Klientom
IMBISS Bartłomiej Reichel - 2017-09-15 - Wola Mielecka (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-07-10 - Szepietowo (podlaskie)
praca w magazynie Firmy Tuden
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wsparcie dla działu sprzedaży, rozwoj sprzedaży , kontakt z kluczowymi klientami
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Lębork (pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
zarządzanie i kontrola podległych pracowników, nadzór nad bezpieczeństwem osób znajdujących się na terenie zakładu, współpraca z kierownictwem innych działów
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2016-08-03 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Auchan Katowice. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-11-23 - Katowice (śląskie)
Brak danych
VISITO.PL Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Wymagania: znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny), biegła obsługa MS Office oraz internetu, komunikatywność i dobra organizacja, znajomość drugiego języka w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
FEROCITY Ewelina Kampik - Nowak - 2016-02-12 - Bolesław (śląskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Żyrardów (mazowieckie)
Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Doradztwo w zakresie uprawy soi. Kontrola jakości nasion soi.
Naukowo Badawcze Centrum Rozwoju Soi "AgeSoya" Sp. z o.o.S POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Huta Krzeszowska (podkarpackie)
komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z Białorusi oraz krajów UE, tworzenie i prezentacja prototypów stron internetowych i aplikacji klientom, praca z oprogramowaniem w języku angielskim
iStudio Sp. z o.o. - 2018-08-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Full Market Krosno. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-07-20 - Krosno (podkarpackie)
obsługa klienta (rozmowy telefoniczne, korespondencja, etc.); sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji; sporządzanie i tworzenie pism, zestawień oraz arkuszy kalkulacyjnych; prowadzenie ewidencji, rejestrów; analiza ankiet; obsługa urządzeń biurowych; działania marketingowe (promocyjne), w tym: prowadzenie działań promocyjno informacyjnych; pozyskiwanie odbiorców projektów unijnych; budowanie pozytywnego wizerunku i relacji z uczestnikami oraz klientami firmy. Miejsce odbywania stażu: Inowrocław, ul. Dubienka 2
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Komaszyce (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:współpraca w realizacji zadań działu marketingu,opracowywanie materiałów marketingowych promujących firmę i jej produkty,administracja stroną www,organizacja udziału firmy w imprezach targowych,zamawianie materiałów promocyjnych.
SECESPOL Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
j.w.
Stow.Elektryków Polskich Centr.Ośr.Szkol.i Wydawn. - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniem przełożonego. Obsługa maszyn sterownaych komputerowo. Dbanie o miejsce pracy. Odpowiedzialność za jakość wytwarzanych produktów.
Bogucki FOLIE Sp zo o Sp k - 2016-08-26 - Jatne (mazowieckie)