SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY W DZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH Poznań oferta pracy UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY W DZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: praca na stanowisku kasjera
Data publikacji: 2016-01-29
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fredry 10, 61-701 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca na stanowisku kasjera
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ADMINISTRACYJNY W DZIALE SPRAW PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 3 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw pracowniczych u pracodawcy zatrudniającego co najmniej 100 osób, w tym w rozliczaniu kontroli ewidencji czasu pracy, biegła znajomość prawa pracy z uwzględnieniem przewidzanych w 2016 roku nowelizacji, mile widziana znajomość programu SIMPLE, dodatkoym atutem będzie znjaomość j. angielskiego; samodzielność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Fredry 10, 61-701 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać wyłącznie e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Fredry
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 30.01.2016
Oferta pracy ważna do: 12.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór pracy podległego zespołu zatwierdzanie planów, sporządzanie raportów dla koreańskiego zarzadu oraz firmy macierzystej w Korei
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Mława (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowa-nie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
•KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PR•WSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓW•REDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓW
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-16 - Rzeszów (podkarpackie)
zakup wyposażenia szpitala, przygotowywanie i przeprowadzanie procedur przetargowych, zamówienia poza ustawą.
Zespół Opieki Zdrowotnej Brodnica - 2016-02-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zakup i sprzedaż metali kolorowych, pozyskiwanie nowych klientów w kraju i zagranicą, negocjowanie warunków handlowych
EUREN SP. Z O.O. - 2016-02-04 - Będzin (śląskie)
kontrola przestrzegania przepisów prawnych, oraz procedur BHP, PPOŻ; zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP, przygotowanie i nadzorowanie dokumentacji z zakresu BHP
Lavoro Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Częstochowa (śląskie)
prace produkcyjne
Manpower Wrocław - 2016-03-23 - Kobierzyce (dolnośląskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych. Obsługa rachunków klientówukraińskojęzycznych (kontakt telefoniczny, mailowy). Przygotowywania faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Bochnia (małopolskie)
-telefoniczna sprzedaż w kanale gastronomicznym-analiza potrzeb i ofertowanie-aktywe pozyskiwanie zamówień i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami, -monitorowanie zatowarowania Klientów, -realizacja akcji promocyjnych i targetów sprzedażowych
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Krzeszowice (małopolskie)
jw
MEDI-system Sp. zo.o - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie prac związanych z rozwojem nowych produktów, opracowywanie specyfikacji suowców, opakowań i wyrobów gotowych, prowadzenie badań i prób technologicznych, bieżąca kontrola jakości
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "Belin" Z.P.CH. - 2016-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
STANOWISKO: REKRUTER - PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA RÓŻNE STANOWISKA, ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE PRACY W BIURZE, OBSŁUGA INTERESANTÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KONTROLA PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW I INFORMACJI, SPRAWDZANIE I ODBIERANIE POCZTY, ODBIERANIE POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT), MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO W STOPNIU DOBRYM (DO TŁUMACZENIA DOKUMENTÓW), GODZINY PRACY 08.00-16.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 15,62 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych,aktywna sprzedaż promocji
PGF CEFARM Sp. z o.o. - 2017-02-22 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
akwizycja i sprzedaż towarów, organizacja dostaw, windykacja należności,współpraca z kontrahentami, poszukiwanie nowych możliwości rozwojuhurtowni, fakturowanie sprzedaży, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2017-09-29 - Opole (opolskie)
Opracowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletność.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie dokumentacji przetargowej, składanie zapytań ofertowych dotyczących robót budowlanych, analiza ofert dostawców i podwykonawców, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych Podwykonawców, wyszukiwanie otawartych przetargów, archiwizacja ofert.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)
Zgodny z programem stażu.Miejsce odbywania stażu: Piekarnia-Ciastkarnia Bogdan JarząbDąbrówka 20
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Dąbrówka (kujawsko-pomorskie)
naliczanie list płac, ewidencja czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa programu PŁATNIK
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2017-04-27 - Pijanów (świętokrzyskie)
Rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wprowadzanie i rozliczanie raportów fiskalnych z kantyn. Sporządzanie not korygujących dot. faktur i rachunków. Prowadzenie rejestru faktur. Księgowanie i rozliczanie zaliczek. Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. Monitorowanie rozrachunków z tytułu zabezpieczeń należytego wykoniania. Zastępstwo kasjerki podczs nieobecności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z planem rozwoju firmy, budowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientem, przygotowanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa systemu informatycznego do obsługi sprzedaży
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2018-08-27 - Łuków (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Mały Rudnik (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości w oddziałach.
Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o. - 2018-05-10 - Milicz (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Radom (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, kontakt z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej, umiejętność pracy w zespole, wykształcenie min. średnie.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o obowiązujące przepisy, sporządzanie sprawozdań, wystawianie faktur VAT, kontakt z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie list płac oraz deklaracji ZUS, GUS, PEFRON, wszystkie czynności związane z prowadzeniem kadr, mile widziana umiejetność sporządzania druków A1 oraz przygotowywania kart EKUZ.
Konstruktor Spółka z ograniczaoną odpowiedzialnością - 2016-03-04 - Siestrzechowice (opolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. jakości w Zakładzie Wylęgu Drobiu w Sokółce ul. Wiosenna 2
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Sokółka (podlaskie)