SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Sokółka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. jakości w Zakładzie Wylęgu Drobiu w Sokółce ul. Wiosenna 2
Data publikacji: 2017-11-22
Lokalizacja: Sokółka (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sokółka, powiat: sokólski, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. jakości w Zakładzie Wylęgu Drobiu w Sokółce ul. Wiosenna 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokółka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokólski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Adres pracodawcy:
Kryńska 40, 16-100 Sokółka, powiat: sokólski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres:surowcowy.rekrutacja (at) animex.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: sokólski
Gmina pracodawcy: Sokółka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokółka
Ulica pracodawcy: Kryńska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: chów i hodowla drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 22.11.2017
Oferta pracy ważna do: 12.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Administrowanie nieruchomościami gminnymiObsługa najemców
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do producentów, dostawców branżowych.
OMI-TECHNIC Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta w salonie sprzedaży oknoplast w zakresie sprzedaży stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumenty magazynowe, protokoły) utrzymywanie dobrych relacji z klientem, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-02-22 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Kierowanie i nadzorowanie wybranym obszarem statutowej działalności spółdzielni socjalnej, dokonywanie czynności prawnych w tym zakresie, współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zamierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej, reprezentowanie jednostki, określanie zadań i obowiązków podległych pracowników, dysponowanie środkami określonymi w budżecie podmiotu oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie, realizacja innych zadań wynikających ze statutu podmiotu.
Spółdzielnia Socjalna Parasol - 2017-04-27 - Nysa (opolskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie firmy .Doractwo w doborze ochron osobistych sprzętu bhp.Dbanie o porządek i estetykę w pomieszczeniu z ekspozycją towarów.
Prewenta sp.z.o.o - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzeni i aktualizacja bazy danych klientów firmy,wyszukiwanie klientów,segregacja klientów w zależności od branży,nawiązywanie kontaktów i wpółpracy z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zambrów (podlaskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie; 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale Obsługi Klienta, sprzedaży/handlu/serwisu w branży przemysłowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; biegła obsługa komputera, w tym MS Office; wiedza z zakresu mechaniki i budowy maszyn lub sprzedaży i dystrybucji oprogramowania, czynne prawo jazdy kat. B; umiejętność sprawnego pozyskiwania wiedzy, dyspozycyjność; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie zamówień w określonym obszarze działalności, budowa strategicznych i długoterminowych relacji z klientami, zarządzanie sprzedażą, doradztwo techniczno-handlowe, budowanie oferty handlowej wraz z wyceną, monitorowanie procesu składania ofert i doprowadzenie do ich realizacji, kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku oraz budowanie nowej oferty w oparciu o pojawiające się nowe potrzeby rynku, wiedza z zakresu PZP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)
odbiór towarów oraz weryfikacja pod względem jakościowym i ilosciowym, przygotowanie towarów do wysyłki, prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozpakowywanie i rozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata - 2018-07-04 - Rzeniszów (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w charakterze sprzedawcy w sklepie odzieżowym. PRACA W SKLEPIE LEJDISChęć do pracy.
ANNA JARZĄB Firma Handlowa - 2016-01-11 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad partnerami biznesowymi firmy, udział w działaniach marketingowych, realizacja założonych planów. Branża informatyczna.
Retail Technology Consulting Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Zabrze (śląskie)
- przygotowanie opracowań oraz kompletnej dokumentacji związanej z realizowanymi umowami- znajomość przepisów z zakresu odpadów- sporządzanie ofert i przedstawianie zakresu usług,prowadzenie rozmów,korespondencji, sporządzanie umów- utrzymanie i podtrzymywanie realizacji umów,koordynowanie prac- szukanie przetargów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej
BIOTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-06-21 - Przemyśl (podkarpackie)
Usługi opiekuńcze, rekrutacja opiekunek
CAREWORK24 SP.Z O.O. SP.K - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa kadrowo-płacowa sklepów IKEA w Portugali
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż i kontakty ze wschodem
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Gniezno (wielkopolskie)
- dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do placówki;- dowóz dzieci z palcówki do miejsca zamieszkania;- pomoc w czynnościach samoobsługowych, przy zajęciach edukacyjnych i innych;
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Tychy (śląskie)
kreowanie polityki sprzedażowej firmy, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem indywidualnym i biznesowym, tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Świętochłowice (śląskie)
obsługa klientów polskich i chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin, współpraca z kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Piaseczno (mazowieckie)
dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Kraśnik (lubelskie)
kontakt z klientem, faturowanie, kontakt z partnerami handlowymi
LIQUID TRANS Sp z o.o - 2017-11-10 - Słubice (lubuskie)
specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
pracownik kuchni - praca fizycznawynagrodzenie 9,5 zł/h
AMERICAN RESTAURANTS SP. Z O.O. - 2016-02-01 - Rzgów (łódzkie)