SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI JAKOŚCI I DZIALE R&D (BADANIA I ROZWÓJ) Poznań oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "Belin" Z.P.CH.

Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI JAKOŚCI I DZIALE R&D (BADANIA I ROZWÓJ)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie prac związanych z rozwojem nowych produktów, opracowywanie specyfikacji suowców, opakowań i wyrobów gotowych, prowadzenie badań i prób technologicznych, bieżąca kontrola jakości
Data publikacji: 2016-09-19
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "Belin" Z.P.CH.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucholeska 34/36, 61-479 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie prac związanych z rozwojem nowych produktów, opracowywanie specyfikacji suowców, opakowań i wyrobów gotowych, prowadzenie badań i prób technologicznych, bieżąca kontrola jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI JAKOŚCI I DZIALE R&D (BADANIA I ROZWÓJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości produktów spożywczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - towaroznawstwo, technologia żywności; pref. doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywna znajomość j. angielskiego/ prowadzenie prac związanych z rozwojem nowych produktów, opracowywanie specyfikacji suowców, opakowań i wyrobów gotowych, prowadzenie badań i prób technologicznych, bieżąca kontrola jakości
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe "Belin" Z.P.CH.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Sucholeska 34/36, 61-479 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia telefonicznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Sucholeska
Numer budynku pracodawcy: 34/36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości produktów spożywczych
Data dodania oferty pracy: 19.09.2016
Oferta pracy ważna do: 18.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monitorowanie działąń mających na celu zapewnienie stałego ulepszania systemu produkcyjnego, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji (projektów) oraz opracowanie i niezależne wyceny kosztów dodatkowych i eksploatacyjnych (w tym: mediów, kosztów remontu i/lub adaptacji oraz doposażenia) nowych inwestycji, projektowanie części maszyn, systemów i układów linii technologicznych, planowanie remontów i przeglądów produkcyjnych.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów s.a. - 2017-05-11 - Nysa (opolskie)
obserwacje procesu przygotowania pieca topielno-rafinacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Głogów (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta, budowa długotrwałych relacji z klientem, doradztwo produktowe, obsługa wewnętrznego systemu zamówień
IMPREKO SP. Z O.O. - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Koło (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie zawodowe kierunkowe, doświadczenie, prawo jazdy kat. B. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.
INSTALATORSTWO SANITARNE WOD-KAN-CO WOJCIECH PAŁACH - 2018-06-01 - Rybnik (śląskie)
kontrola jakosci mebli, dopuszczenie towaru do wysyłki
Kryszna Sp. Z.O.O. - 2015-12-07 - Trzcianka (wielkopolskie)
Przygotowywanie specyfikacji technicznej pras i sieczkarni na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie pras i sieczkarni dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-12 - Płock (mazowieckie)
wyksz. min. średnie, doswiadczenie w handlu w branży art. dziecięce, meble- mile widziane, mile widziana znajomość języka angielskiego,;obsługa klienta detalicznego, przyjmowanie zamówień, kontrolowanie stanów magazynowych,osoba zarejestrowana w PUP na dzień 06.09.2016, spełniająca warunki art. 49 (pkt 2-6), profil II
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Przygodzice (wielkopolskie)
samodzielne naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i pozostałych, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i korespondencja z komornikami, przygotowanie raportów płacowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji i zaświadczeń ZUS, sporządzanie dokumentów dla pracowników,
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
wycena stolarki otworowej PCV, sporządzanie ofert, zamówień, kontakt z firmami zewnętrznymi, obsługa klienta
EUROCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-21 - Grojec (małopolskie)
- aktywna sprzedaż- obsługa posprzedażowa- utrzymanie relacji z klientem- nałożone obowiązki przez pracodawcę w zakresie działalności firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej, dotowarowywanie, dbanie o porządek na stanowisku pracy
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Gotkowice (małopolskie)
kontakty z klientami krajowymi i zagranicznymi; zakup i sprzedaż towaru
"ROBOPOL" P.W. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Przyjmowanie kasy, sporządzanie raportów kasowych. Obsługa pracowników i interesantów, obsługa faksu, telefonów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Prowadzenie archiwum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto do negocjacji na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-18:00 (ruchomy czas pracy). Wymagania: wykształcenie średnie lub wyzsze ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość zasad rachunkowości, znajomość przepisów dotyczących prowadzenia kasy fiskalnej. Znajomość przepisów związanych z prawem archiwalnym. Bardzo dobra obsługa komputera i kasy fiskalnej. Umiejętność współpracy z ludźmi. Skrupulatność, dokładność. Dodatkowe umiejętności: znajomość programu Symfonia FK, umiejętność dekretacji dokumentów księgowych. Dokumenty składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem " specjalista ds. rachunkowo-administracyjnych", e-mail lub listem poleconym.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2017-11-09 - Katowice (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem bułgarskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka bułgarskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku wietnamskim,wspieranie działu sprzedaży,ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu, kadr, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wilków (dolnośląskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Projekt zastosowań informatyki, analiza oceny projektów przetwarzania informacji, ekspertyza systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
Sprawdzenie dokumentów dostawy pod względem merytorycznym, ustalanie terminów dostawy, reklamowanie dostaw surowców (RPO)
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:1) Zakup i zaopatrywanie zakładu w potrzebne produkty, materiały, usługi zgodnie z zamówieniami i zapotrzebowaniami z innych komórek;2) Znajomość bieżących potrzeb danego zakładu;3) Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, negocjowanie warunków handlowych z potencjalnymi kontrahentami;4) Analiza cen, warunków dostaw;5) Opracowywanie planu zakupów;6) Nadzór nad transportem zamówionych materiałów oraz transportem wysyłanych towarów do klientów;7) Magazynowanie towarów i gospodarowanie zgromadzonymi zapasami;8) Tworzenie zapotrzebowań zgodnie z zakresem uruchamianych zleceń oraz zapotrzebowań bieżących na potrzeby funkcjonowania swojego działu;9) Współpraca z osobami kierującymi innymi obszarami;10)Wykonywanie innych poleceń przełożonego- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane - pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana znajomoć języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu zaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.mehl (at) porebamt.com
WAMAG-WAŁBRZYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)
j.w
Kompania Biurowa Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rejestrów wszelkiej korespondencji w systemie (zapytania ofertowe, faktury zakupowe itp.). Zapewnianie obiegu poczty wewnątrz spółki. Sporządzanie pism do kontrahentów na wniosek przełożonych. Prowadzenie sekretariatu (przyjmowanie interesantów itp.). Realizowanie zadań wynikających z procedur i instrukcji zintegrowanego procesu zarządzania.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Częstochowa (śląskie)
Organizacja transportu, kontakt z kontrahentami.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AGSOL" Sp. J. - 2016-11-10 - Pacanów (świętokrzyskie)
obsłga klienta i kasy fiskalnej
Hurt "TECH-MET" Detal Alicja Lis, Bolesławiec - 2018-01-17 - Bolesławiec (łódzkie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach obiektu,
"INTEGRACJA KŁODZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Radzionków (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Lubin (dolnośląskie)