SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Częstochowa oferta pracy ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 748,11 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów wszelkiej korespondencji w systemie (zapytania ofertowe, faktury zakupowe itp.). Zapewnianie obiegu poczty wewnątrz spółki. Sporządzanie pism do kontrahentów na wniosek przełożonych. Prowadzenie sekretariatu (przyjmowanie interesantów itp.). Realizowanie zadań wynikających z procedur i instrukcji zintegrowanego procesu zarządzania.
Data publikacji: 2017-11-20
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Odlewników 20, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rejestrów wszelkiej korespondencji w systemie (zapytania ofertowe, faktury zakupowe itp.). Zapewnianie obiegu poczty wewnątrz spółki. Sporządzanie pism do kontrahentów na wniosek przełożonych. Prowadzenie sekretariatu (przyjmowanie interesantów itp.). Realizowanie zadań wynikających z procedur i instrukcji zintegrowanego procesu zarządzania.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 748,11 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 2000 zł netto miesięcznie.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 748,11 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Technik administracji* (wymagany staż - lata: 2)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.Umiejętność przygotowania różnego rodzaju dokumentów, znajomość prowadzenia ewidencji archiwizacji dokumentów.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Odlewników 20, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie, CV, świadectwo szkolne/dyplom, świadectwa pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Kontakt osobisty w firmie, Godziny : 8-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Odlewników
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: prace związane z utrzymaniem ruchu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 22.11.2017
Oferta pracy ważna do: 20.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola nad prawidłowym przebiegiem cyklu produkcyjnego,weryfikowanie elementów przed i po produkcji. Praca w godzinach od 7-15
PREFCON SP ZOO - 2017-10-19 - Ozimek (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż powierzchni handlowych
"AP-POL ANDRZEJ PASTUSZKA" SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-29 - Gdynia (pomorskie)
przeprowadzanie rekrutacji, emisja ogłoszeń, monitorowanie pracy
FAST SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Monter wyrobów z drewna
GLF Polska Mielec Sp. z o. o. - 2017-03-01 - Mielec (podkarpackie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; znajomość programu OPTIMA; zakres obowiązków: sporządzanie ofert sprzedaży; obsługa krajowego i zagranicznego klienta w zakresie sprzedaży wyrobów; wystawianie faktur i dowodów kasowych; obsługa kasy gotówkowej; sporządzanie raportów sprzedaży; analiza kosztów, monitorowanie i windykacja należności; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Gliwice (śląskie)
Udzielanie bieżącego wsparcia dedykowanego portfolio aplikacji IT. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony;
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- Katowice Miasto Ogrodów - Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek jest instytucją kultury Miasta Katowice. Do zadań statutowych instytucji należą m. in. prowadzenie działalności kulturalnej, wydawniczej i edukacyjnej oraz organizacja wydarzeń kulturalnych.- Dyrektor Katowice Miasto Ogrodów - Instytucji Kultury im. Krystyny Bochenek ogłasza nabór na stanowisko pracy SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC. Miejsce pracy: Katowice. Region: śląskie.- Zakres obowiązków na stanowisku pracy: Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa; prowadzenie naborów pracowników; przygotowywanie umów i dokumentów związanych z rozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej; samodzielne naliczanie i wypłata wynagrodzeń pracowników oraz zasiłków z tytułu ubezpieczeń społecznych; sporządzanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy; sporządzanie dokumentacji dla US, ZUS, GUS oraz kompleksowa współpraca z tymi instytucjami; sporządzanie raportów kadrowo-płacowych; sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń, kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zajęciami komorniczymi; wystawianie zaświadczeń RP-7 dla pracowników; archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej. - Oferowane warunki pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach stosunku pracy, praca przy komputerze.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe ekonomiczne); co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe; biegła znajomość przepisów kodeksu pracy oraz ustawy zasiłkowej; biegła obsługa komputera, w tym posługiwanie się programami pakietu MS Office; mile widziana znajomość systemu kadrowo-płacowego enova; samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność oraz odpowiedzialność; dobra organizacja pracy, terminowość wykonywania zadań, komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
KATOWICE MIASTO OGRODÓW - INSTYTUCJA KULTURY IM. KRYSTYNY BOCHENEK - 2018-08-23 - Katowice (śląskie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW SEMILAC DO STYLIZACJI PAZNOKCI I INNYCH. ODBIERANIE TELEFONÓW, UMAWIANIE KLIENTÓW, OBSŁUGA KLIENTA
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i optymalizacja zapasów materiałowych; sporządzanie i procesowanie zamówień zakupów; madzór i kontrola realizacji warunków współpracy oraz kosztów zakupu; monitorowanie i raportowanie wyników dostawców; tworzenie i utrzymywanie aktualnych danych w systemie ERP
TRU-FLEX SP.Z O.O. UJAZD - 2017-11-24 - Zimna Wódka (opolskie)
Sprzedaż i koordynacja świadczonych usług szkoleniowych, negocjowanie warunków swiadczonych usług, podtrzymywanie relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, przygotowywanie zestawień składników wynagrodzeń i ich pochodnych, analizy kadrowo-płacowe raportów w zakresie zatrudnienia i kosztów płacy, analizy w zakresie zarządzania wynagrodzeniami, przygotowywanie analiz z danymi personalnymi w ramach różnych projektów ogólnozakładowychWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń, znajomość prawa pracy, bardzo dobra znajomość pakiertu Ms Office, 1,5 roku doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 601658 933 lub e-mail: biuro (at) hrcenter.com.pl
HR CENTER Marta Majcher - 2016-08-25 - Błażowa (podkarpackie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-10-18 - Konin (wielkopolskie)
Rozliczanie pracy klierowców
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Krążkowo (lubuskie)
- prowadzenie dokumentacji budowy- prace związane z prowadzeniem sekretariatu budowy,- udział w naradach, sporządzanie notatek,- obsługa programu- obieg dokumentów INTENSE- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów dokumentacji,- bieżąca kompletacja dokumentacji powykonawczej,- obsługa biura budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ PRZEZ INTERNET
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Dębica (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Praca z monitorem ekranowym ekranowym w pomieszczeniu typu Open-space, prowadzenie rekrutacji i współpraca w tym zakresie z pracownikami innych działów współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów personalnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-03-22 - Rusiec (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
1. Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL sp. z o.o.2. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami 3. Usuwanie usterek i awarii powstałych na obszarze działania brygady specjalistycznej
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
porządkowanie dokumentów przed przekazaniem ich do archiwum;archiwizowanie spraw;sporządzanie i prowadzenie korespondencji;obsługa podstawowych urządzeń biurowych;wpinanie dokumentów do akt sprawy;przygotowywanie projektów pism i dokumentów;podstawowa obsługa klientów Urzędu.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedażyoferta pracy dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kolbuszowa,posiadających II profil pomocy,długotrwane bezrobotnych,prowadzenie biura handlowego,wystawianie dokumentów sprzedażowych, magazynowych,rozliczeniowych, współpraca z dostawcami i klientami, zamawianie towarów u dostawców,
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Praca w hurtowni materiałów PCV do produkcji plandek.
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2016-02-19 - Aleksandria (łódzkie)
Kontrola jakości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-07-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
planowanie czynności operacyjnych zlecanych przez klienta; prezentowanie produktów i usług firmy; bieżąca kontrola wskaźników jakościowych wykonywanych usług; budowanie trwałych i dobrych relacji z klientami; analiza potrzeb i oczekwiań klientów; przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami; właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów); przygotowywanie zestawień oraz raportów; wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Baranówko (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 10-18; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-18
Salon Kosmetyki Profesjonalnej Brożyna Kornelia - 2016-12-09 - Ustka (pomorskie)
diagnostyka i naprawa elektroniki precyzyjnej
ADEGIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-25 - Wodzisław Śląski (śląskie)