SPECJALISTA DS. MARKETINGU Rzeszów oferta pracy GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: •KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PR•WSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓW•REDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓW
Data publikacji: 2016-05-16
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•KOMPLEKSOWA REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU MARKETINGU I PR•WSPÓŁPRACA PRZY TWORZENIU STRATEGII I PLANÓW MARKETINGOWYCH W RAMACH REALIZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ PROJEKTÓW•REDAGOWANIE TEKSTÓW I OPRACOWANIE GRAFICZNE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WIZERUNKOWYCH•ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SERWISU WWW, PROWADZENIE DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA•MONITOROWANIE DZIAŁAŃ KONKURENCJI MAJĄCYCH NA CELU OPTYMALIZACJĘ DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI REKLAMOWYMI, KOORDYNACJA I ODBIÓR PRAC OD PODWYKONAWCÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •UMIEJĘTNOŚCI REDAGOWANIA PISM, NOTATEK PRASOWYCH I KOMUNIKATÓW•KREATYWNOŚCI, POMYSŁOWOŚCI, NIESZABLONOWEGO SPOSOBU MYŚLENIA•SUMIENNOŚCI I TERMINOWOŚCI W WYKONYWANIU ZADAŃ•DOBREJ ZNAJOMOŚCI MS OFFICE ORAZ PROGRAMÓW GRAFICZNYCH
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
35-310 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_nrKraz: 8984
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 16.05.2016
Oferta pracy ważna do: 23.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym, - obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży, - prowadzenie bazy kursantów w programie, komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami). Wynagrodzenie: pensja podstawowa, premie, bezpłatny kurs językowy. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca (at) lektor.com.pl
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. j. - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
-Sporządzanie faktur i kalkulacji cenowych,-Ścisły kontakt z działem HR i księgowym,-Kontrola faktur do dostawców,-Koordynowanie pracy magazynu dodatków i tkanin oraz magazynu wyrobów gotowych,-Adres e-mail:a.kurpinska (at) theshirttailors.com
THE SHIRT TAILORS SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Tczew (pomorskie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Sygneczów (małopolskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert sprzedażowych, dbanie o obieg dokumentów, kontrolowanie płatności klientów i nadzorowanie terminów płatności;firma z branży handlowo - usługowej, zajmuje się sprzedażą, montażem i serwisem chipów, głównie z sektora usługowego;
Autotracking PL Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Głogów (dolnośląskie)
zidentyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w tym wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie i uzgadnianie sald, udział w sporządzeniu sprawozdań dla GUS, NBP, dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów, monitorowanie zmian w przepisach, współpraca z głównym księgowym.
Hegelmann Transporte Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-12 - Częstochowa (śląskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, - przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych (w tym umów o prace i umów-zleceń),- prowadzenie akt osobowych i aktualizacja dokumentacji pracowniczej zgodnie ze zmianami w prawie pracy,- monitorowanie statusu szkoleń BHP oraz wystawianie skierowań na badania lekarskie (wstępne, okresowe),- prowadzenie rejestru planowanych i zrealizowanych szkoleń pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej,- wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym (urlopy, zmiany w statusie zatrudnienia),- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz naliczanie zasiłków chorobowych,- sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US, a także informacji do GUS i PFRON,- obsługa programu kadrowo-płacowego Płatnik,- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- bieżąca analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych,- kontrola spływu należności,- realizacja płatności,- czynności wynikające z bieżącej działalności firmy,- sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. o zatrudnieniu i zarobkach),- wsparcie merytoryczne z zakresu kadr i płac dla pracowników firmy,- sporządzanie raportów kadrowych.Praca na 1/4 etatu od wtorku do soboty+dyżury w niedziele. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec ul. Mickiewicza 13
Muzeum Ceramiki - 2017-12-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zagadnienia SEM, podstawoww zagadnienia z Google AdWords i Analytics, zadania analityczne i wyciaganie wniosków
Trakido Sp.z.o.o Spółka Komandytowa - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
•Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych •Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientem•Koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań•Wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
1.Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2.Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3.Opracowanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz informacji o nieprawidłowościach i błędach w zakresie planowania przez podległe jednostki wojskowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace w biurze, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych), przygotowuwanie materiałów promocyjnych.Umowa zlecenie, dyspozycijność w godz. 8.00-17.00,35 godzin pracy w tygodniu/140 godzin pracy w miesięcu.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zadań wynikajacych z POŚ, ustawy o odpadach, ustawy Prawo wodne, HE itp. i laboratorium
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pielęgnacja zieleni na wynajmowanych posesjachSala D
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa partnerów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za granicą (Ukraina, Włochy, Niemcy, Portugalia, Hiszpania), udział w wydarzeniach branżowych, obsługa procedur celnych
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Munina (podkarpackie)
Specjalista wysokiej klasy, diagnozowanie usterek w samochodach Renault. Dyspozycyjnośc w godz.: 8-21.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn, sprawowanie kontroli nad produkcją, nadzór nad pracą pracowników turecko-języcznych.
ELIS ALI ESKI - 2017-03-16 - Tuchom (pomorskie)
sprzedaż towarów
Arleta Prylowski "ARMAT" - 2017-12-27 - Wilczkowice Górne (mazowieckie)
j.w
KONSALNET SECURITY SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie wszelkich spraw pracowniczych, akt osobowych, czas pracy, ustalanie płac, kontakt z firmami zewnetrznymi tj. GUS, ZUS, UC.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Janowice (śląskie)
Obsługa klienta zagranicznego, przygotowanie i analiza danych, praca w Excelu.
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2015-11-30 - Zelów (łódzkie)
Staż w firmie D-SYSTEM.Program stażu do zapoznania w pokoju 18
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
NALICZANIE PŁAC, PROWADZENIE AKT PRACOWNICZYCH, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA FIRMY, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:praca (at) akta.com.pl
BIURO RACHUNKOWE BEATA KRÓL - 2016-11-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j,w
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych, dostarczanie pracownikom narzędzi i środków czystości. Ewidencja czasu pracy, współpraca z zarządcami, właścicielami obiektów, dla których wykonywane są prace porządkowe. Praca 6-14.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2016-12-20 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)