SPECJALISTA/INSPEKTOR DS.BHP Słupsk oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA/INSPEKTOR DS.BHP
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Data publikacji: 2017-03-31
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/INSPEKTOR DS.BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość obowiązujących przepisów w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej, doświadczenie dotyczące budowy kultury bezpieczeństwa; doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów wewnętrznych z zakresu BHP; wykształcenie kierunkowe oraz uprawnienia dla pracowników służby BHP wymagane przepisami, doświadczenie zawodowe w na ww. stanowisku, odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, umiejętność budowania relacji i komunikowania się na każdym poziomie struktury organizacji, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność w podejmowaniu decyzji, bardzo dobra organizacja pracy, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość pakietu Ms Office, znajomość przepisów BHP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny należy składać w zamkniętych kopertach
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7.00- 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Szczecińska
Numer budynku pracodawcy: 112
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.03.2017
Data dodania oferty pracy: 28.03.2017
Oferta pracy ważna do: 05.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie należytego stanu technicznego maszyn i urządzeń zakładu, realizacja zaplanowanych remontów oraz usuwanie awarii i usterek maszyn i urządzeń, regeneracja części zamiennych remontowanych maszyn i urządzeń, wykonawstwo elementów i części zaminnych remontowanych maszyn i urządzeń, praca w godzinach 06:00-14:00
Zakłady Wapiennicze LHOIST S.A. - 2016-01-19 - Tarnów Opolski (opolskie)
konsultacje z medycyny niekonwencjonalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zielonki (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów. Koordynacja i kontrola realizacji zamówień. Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z dostawami do klientów. Współpraca z Urzędami Celnymi.
Laboratorium Kosmetyczne Canexpol Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Stojadła (mazowieckie)
- Planowanie i realizacja strategii rozwoju eksportu. Prowadzenie i analiza rynku. Osobiste kontakty z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie dokumentów celnych. Poszukiwanie nowych klientów.- Znajomość języka rosyjskiego oraz ukraińskiego jest wymagane do kontaktowania się z kontrahentami z Rosji oraz Ukrainy.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w handlu, umiejętność pozyskiwania klientów, uczestnictwo w targach celem zdobywania klientów. Wymagana znajomość office.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Przykręcanie zawiasów, mocowanie klamek.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Lublin (lubelskie)
praca w dziale marketingu w Hotelu JAROTA w Jarocinie
"JAROCIN SPORT" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Jarocinie - 2016-10-07 - Jarocin (wielkopolskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakty z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY : praca w delegacjach na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wągrowiec (wielkopolskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-01-16 - Opatów (świętokrzyskie)
Codzienny monitoring należności klientów, księgowanie wyciągów bankowych, koordynacja ubezpieczeń należności, działania przypominające i informujące o saldach zadłużenia, miesięczna kalkulacja odpisów na należności, sporządzanie raportów w obszarze kontroli należności, udział w realizowanych projektach w dziale księgowości
MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Turek (wielkopolskie)
Promocja dzialalności MGDK w Głogowie Małopolskim w lokalnej prasie, radio, telewizji poprzez zamieszczanie informacji o organizowanych wydarzeniach, przygotowywanie i umieszczanie plakatów/materiałów/ informacji na stronie internetowej MGDK, przygotowywanie fotoreportaży z organizowanych imprez, pozyskiwanie partnerów, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Transport towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Źródła (dolnośląskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej, sprzętu do ćwiczeń
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Stawki (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w branży meblowej, obsługa klienta. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku między godzinami 8:00-18:00 (według grafiku). Pierwsza umowa na okres próbny (1 miesiąc) po okresie próbnym podwyżka.
Renal S.C - 2018-01-08 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2016-11-18 - Głogów (dolnośląskie)
-planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,sporządzanie opinii)-prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in. udział w Targach Pracy, współpraca z PUP, poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów, udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-04-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1)prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich, w szczególności w zakresie:a)rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich,b)promocji produktów lokalnych i regionalnych,c)różnicowania w kierunku działalności nierolniczej,d)rozwoju agroturystyki i turystyki wiejskiej oraz promocji wsi jako atrakcyjnego miejsca wypoczynku,e)ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych lub zagranicznych,f)modernizacji gospodarstw rolnych oraz wzmocnienia pozycji rolników na rynku,g)unowocześnienia wiejskiego gospodarstwa domowego,2)udzielania pomocy rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie sporządzania dokumentacji
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 2016-03-01 - Lubań (pomorskie)
Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe; rekrutacje pracowników; selekcja cv; odbieranie telefonów; wysyłanie korespondencji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Gliwice (śląskie)
Przyjmowanie na stan magazynu towarów, materiałów i produktów z produkcji oraz wydawanie surowców na produkcję zgodnie z dokumentacją techniczną i zapotrzebowaniem.Dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania środków i materiałów. Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji i ewidencji. Udział w inwentaryzacjach powierzonego mienia.
Astromet Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Leszno (wielkopolskie)
Przyjmowanie i sprawdzanie dostaw, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o estetykę oraz czystośc w miejscu sprzedaży.
Firma Handlowo Usługowa "ILONA & PIOTR" S.C. - 2017-07-20 - Wyszków (mazowieckie)
Dbałość o całokształt spraw związanych z obszarem BHP oraz ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym.Wymagany kontakt telefoniczny przed spotkaniem.
SPÓŁDZIELNIA ŚWIT - 2018-08-24 - Halinów (mazowieckie)
Specjalista ds. rozliczeń odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020, a także innymi dokumentami powiązanymi z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca, nadzór nad ekipami pracującymi w terenie, raportowanie wyników pracy ekip terenowych do kontrahenta, pozyskiwanie raportów od grup terenowych, analiza otrzymywanych raportów pod względem merytorycznym oraz statystycznym, nadzór i koordynacja prawidłowości i terminowości realizowanych prac
RBS Media Sp. z o.o Sp. komandytowa - 2017-04-07 - Ławnica (podkarpackie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów, badanie potrzeb klientów i dopasowywanie do nich odpowiednich źródeł dotacji, sporządzanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów. Praca w biurze i zdalna. Możliwa praca w systemie home office. Elastyczne godziny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
Dokonywanie zamówień towarowych; dbanie o terminowość zamówień; dbanie o świeżość produktów; efektywna gospodarka magazynowa
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź - 2017-04-12 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)