SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI Nędza oferta pracy Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie sprzątania pomieszczeń, mycia posadzek, mycia okien oraz przeszkleń.
Data publikacji: 2017-11-14
Lokalizacja: Nędza (śląskie)
Pracodawca: Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 47-440 Nędza, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie poleceń przełożonego w zakresie sprzątania pomieszczeń, mycia posadzek, mycia okien oraz przeszkleń.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: system godzinowy
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nędza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nędza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Nazwa pracodawcy:
Best Clean Sabina Dudek, Rafał Dudek S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Jankowicka 23/25, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Jankowicka
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy:
Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2017
Data dodania oferty pracy: 14.11.2017
Oferta pracy ważna do: 14.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Częstochowa (śląskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bikówek (mazowieckie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
spawanie pojemników i konstrukcji stalowychdostarczenie CV
LOG - TECH URZĄDZENIA DLA LOGISTYKI I PRZEMYSŁU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Syców (dolnośląskie)
- Praca w salonie - sklepie sprzedającym sprzęt medyczno-rehabilitacyjny koreańskiej firmy "Nugamedica". Prezentacja sprzętu podczas pokazów połączonych z prelekacjami. Nauka obsługi sprzętu. Obsługa reklamacji i napraw.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-19:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. 3 lata doświadczenia w salonach sprzedaży sprzętu medycznego. Umiejętność prowadzenia prezentacji sprzętu i omawianie efektów jego działania. Komunikatywna znajomośc j. angielskiego w piśmie i w mowie.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
praca przy tłumaczeniu umów, kontakt i opieka nad obecnymi klientami, tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Monitorowanie produkcji prefabrykatów betonowych, nadzór nad produkcją betonów towarowych, nadzór nad konserwacją i utrzymaniem sprawności węzła betonu, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Pińczów (świętokrzyskie)
Specjalista ds. jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kunów (świętokrzyskie)
Specjalista ds. systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie kontaków, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, kontakty z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kadry, płace, obsługa sekretariatu.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAWA ZAWADZKA - 2016-03-14 - Radoszyn (lubuskie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, prowadzenie rachunku kosztów projektów, audyt finansowy projektów, transakcje finansowego zamknięcia projektu, księgowanie środków trawłych, śledzenie i raportowanie wskaźników wyników finansowych, wsparcie jednotski biznesowej w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie transportu , wybieranie optymalnych traa transportu, terminów realizacji, kontrola nad tankowaniem ciężarówek, dostarczanie raportów, opracowanie harmonogramu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentow transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2018-01-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych klientów, budowanie bazy danych klientów, praca z oprogramowaniem CRM, monitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców, kontakty z klientem drogą telefoniczną i mailową, przygotowanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, nadzorowanie wysyłek do klienta
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2017-08-18 - Lublin (lubelskie)
Nadzór i eksploatacja odnawialnych źródeł energii.
Mała Elektrownia Wodna Nowy Młyn s.c. W. Kotarska, L. Kotarski - 2016-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Realizowanie zakupów według przyjętych założeń. Prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych. Utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień. Nadzorowanie terminowości zamówień. Poszukiwanie możliwości redukcji kosztów zakupów.
AN-ELEC Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne, kierunek: aparatura medyczna, elektronika, elektrotechnika lub pokrewne,świadectwo typu E uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji. Kontakt osobisty z pracodawcą.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2016-10-14 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Jenin (lubuskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe; 3 lata doświadczenia w pracy na identycznym lub podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia z zakresu naliczania wynagrodzeń, ustalania składek i podatków wraz z prowadzeniem dokumentacji; znajomość zagadnień kadrowych; Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; obsługa komputera, w tym MS Office i program PŁATNIK; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie i polis Kasy Pośmiertnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gliwice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie, utrzymywanie, pozyskiwanie kontaktów sz klientem. Przygotowanie ofert obiektu, prezentacje multimedialne które zachęcą klienta do wybrania naszego lokalu.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
odbiór problemów zgłaszanych przez użytkowników, dotyczących funkcjonowania lub interpretacji jednej lub większej liczby informacji systemowych, koordynacja szybkich i trafnych odpowiedzi zawierających: kierowanie próśb o pomoc do osób odpowiedzialnych za rozstrzygnięcia, monitorowanie postępu bieżące informowanie użytkowników o postępach, inwentaryzacja sprzętu obsługiwanego przez Help Desk wraz ze szczegółami logowań użytkowników, problemów i rozwiązań, w celach administracyjnych i planistycznych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników dla wyznaczonych klientów firmy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej Przygotowywanie i przekazywanie do zespołu płac danych w celu bieżącej realizacji wypłat.
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta niemieckiego
"INCO" Spółka z o.o. - 2016-10-06 - Wawrów (lubuskie)
księgowanie faktur zakupu usług logistycznych, wystawianie faktur sprzedazy usług logistycznych, sporzadzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)