SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW Lublin oferta pracy Wyższa Szkoła Ekonomia i Innowacji w Lublinie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i realizację projektów realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: Wyższa Szkoła Ekonomia i Innowacji w Lublinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PROJEKTOWA 4, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i realizację projektów realizowanych przez Wyższą Szkołę Ekonomii i Innowacji w Lublinie, nawiązywanie nowych relacji oraz przygotowywanie projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Data zakończenia pracy: 31.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kompetencje w zakresie komunikacji, kreatywność, elastyczność, skrupulatności, umiejętność pracy pod presją czasuznajomość dokumentów programowych: wytycznych, zasad sprawozdawczości, kwalifikowalności wydatków itp.minimum 2 letnie doświadczenie w pracy związanej z realizacją projektów krajowych finansowanych z EFS,doświadczenie w pisaniu projektów,wymagana dyspozycyjność i mobilność w związku z koniecznością licznych wyjazdów związanych z realizacją projektów,otwartość na zdobywanie nowej wiedzy z różnych obszarów;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wyższa Szkoła Ekonomia i Innowacji w Lublinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
PROJEKTOWA 4, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: PROJEKTOWA
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2017
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 22.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedaży, sporządzanie potwierdzeń zamówień
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Wadowice (małopolskie)
Pon-Pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Opole (opolskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-03-08 - Września (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Promowanie produktów i usług z oferty firmy,przygotowanie informacji handlowych dla klientów,współpraca z firmami zewnętrznymi.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORTECAkontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacjiobsługa dedykowanych programów magazynowychpraca w Lesznie i Jarocinie
Lepus 2 Marian Zając - 2016-12-16 - Leszno (wielkopolskie)
Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
- badanie jakości surowego materiału do produkcji, - kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, - terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Września (wielkopolskie)
Nadzór nad wykorzystaniem dotacji celowych, przygotowanie rozliczeń dotacji celowych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
tajemniczy klient
kontakt przez OHP - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z kontrahentami z Ukrainy pisemne i telefoniczne, sporządzanie ofert sprzedażowych
P.H.U Dianthus Piotr Cieślik - 2016-06-20 - Malbork (pomorskie)
- aktywna, osobista obsługa klientów prywatnych i instytucjonalnych oparta o fachowe doradztwo- opracowywanie ofert handlowych, doprowadzanie do sprzedaży oraz podpisywania umów- realizacja założonych planów sprzedażowych - dbanie o wizerunek firmy, jakość i czystość salonu- praca według standardów i procedur firmy- raportowanie do przełożonych
DOMKOW Justyna Kowalska - 2017-08-31 - Oświęcim (małopolskie)
Sprzedaż wrobów z jedwabiu, prowadzenie sklepu internetowego, reklama
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Milanówek (mazowieckie)
obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, prowadzenie sekretariatu biura budowy
MAX BÖGL POLSKA sp. z o.o. - 2016-07-13 - Myszków (śląskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Przygotowywanie dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacjikadrowej (akta osobowe, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy), rozliczanie umów cywilno-prawnych, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji, sprawozdań oraz prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS).
"BIURO RACHUNKOWE MUSTASZAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
Utrzymywanie kontktów ze spedytorami, kontrola transpotru pod względem załadunków, rozładunków oraz kosztów. Przygotowywanie dokumentów przewozowych oraz monitoring terminowości transportu.
Alfa Fruit Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Warzymice (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; min. 3 lata doświadczenia zawodowego; pozyskiwanie i obsługa klienta; sporządzanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Daszyńskiego; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
MAD MOBIL SPÓŁKA JAWNA D.OSZEK, M.GAWAŁEK, A.OSZEK - 2017-01-20 - Gliwice (śląskie)
1) ścisła współpraca z Dyrektorem w kierowaniu całością pracy Muzeum, w szczególności w zakresie organizacji, zarządzania oraz rozwoju działalności Muzeum,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez Muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) koordynacja inwestycji,5) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) inspirowanie efektywnych rozwiązań w systemie kierowania Muzeum,6) nadzór nad stanem technicznym infrastruktury Muzeum,7) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w Muzeum,12) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Muzeum;14) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie eksploatacji budynku.13) nadzór nad pracownikami dozoru mienia i ochrony osób oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi związane z bezpieczeństwem obiektu Muzeum i osób w nim przebywających;
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2017-11-02 - Markowa (podkarpackie)
wykształcenie bez znaczeniaprawo jazdy kat. Bwymagane orzeczenie o st. niepełnosprawności
MEDIA I KOMUNIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds sprzedaży
"GŁUC" FPHU GŁUC ANDRZEJ - 2015-12-11 - Maków Podhalański (małopolskie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu likwidacji szkód, sporządzanie pism; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-16
Centrum Dochodzenia Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)